Stolt lägger jag min första post på flashback i detta inlägg, som ett litet tack för en korts stund glädje iallafall.
Jag har en del mer och mindre roliga att välja mellan men jag tror vi börjar enkelt. (Varning: Kan bli långt. Introt kan skippas)
Intro:
Istället för att åka och konfirmera mig som en äkta kristen i mina unga dagar lyckades jag och polarn övertala våra föräldrar att det var en ypperlig ide att åka till Malta och plugga engelska istället. Det var trots allt något man hade nytta av i livet i jämförelse med sagoboken bibeln. Detta var vårt starkaste argument och av någon anledning släppte dom iväg oss.
Väl där var det förstås alkoholförbud, vilket självklart inte stoppade en enda resenär, utan det var ut varje kväll, hem 1, upp 7, och så gick det runt i 3 veckor.
Bland de andra som åkte kände vi ungefär 6-7 stycken sen innan (Stationerade på olika delar av ön), mer eller mindre bra. 2 av dom här 6-7 var 'bästa kompisar' sen länge, och jag hade träffat dom på någon diverse fest. Minns jag inte fel tror jag till och med jag hånglat med ena innan. Vi kan kalla henne S.
Efter att ha träffat dem ute några gånger, självklart båda väl alkoholpåverkade, berättar hennes kompis, vi kallar henne L, för mig att S var oskuld och planerade att förlora den på resan, och föreslog att jag skulle slå till. Jag tvekade, hon var trots allt inte en riktig puma, och avböjde alla 'försök' till vidare petting de tidiga dagarna (Dels för att jag verkligen inte orkade sätta en oskuld på en strand i malta, samt att de flesta kvällar blev upptagna med diverse andra jäntor). Jag ville helt enkelt inte göra en stor grej av det och förstöra min resterande semester.
Till slut berättar L för mig att S hade förlorat oskulden till någon annan 'random guy', vilket ger mig öppningen jag väntat på. Skulle jag ta chansen nu hade det helt enkelt varit in, ut, **** slut. Det blir inte enklare än så. För att göra den här historien, som faktiskt inte är den jag berättar nu, kort, så kan jag helt enkelt berätta att jag låg med henne, och det var det med det (Det finns som sagt även en historia om henne, som utspelar sig både under och efter Malta, men det kommer troligtvis i en senare post på public request).
Story:
Så, några dagar efter S-händelsen träffar jag S och L på en av alla barer, och som vanligt är alla rejält berusade. Efter ett tag visar det sig att S ska kila iväg någon timme till en annan bar för att möta någon, vilket lämnar mig och L ensamma med det övriga sällskapet. Genom någon slags popkorn lek börjar vi till slut hångla, och redan 2 minuter efter att vi börjat med det frågar L om jag vill gå ut och hitta något mer 'lämpligt' ställe att fortsätta. Obekymrad om relationen mellan L och S tackar jag självklart ja, och vi raglar ut i nattvimmlet.
På något sätt kommer vi fram till att en toalett på någon av alla barer vore "enklast" och vi rusar in till en halvfin restaurang/bar, med vår gemensamma historien om att L är mår illa och behöver låna toaletten. Hon går in, jag väntar utanför 30 sekunder, när ingen ser ger jag en lätt knackning, hon öppnar, och jag glider in. Det hela gick snabbt, eller skulle gått snabbt, om vi inte hade blivit störda. Precis efter att jag fått av henne trosorna och släppt ner mina byxor knackar det frenetiskt på dörren. Vi klär på oss och öppnar, och där står en rikssur servitör och skriker åt oss att försvinna.
Vi accepterar nederlaget men ger inte upp. Kilar vidare till en lite "fullare" bar, och hittar en lämplig toalett. Allt går bra, det går hyffsat snabbt, och precis när jag är klar börjar det knacka på dörren. Eftersom stället bara hade 2 toaletter och knackningarna var något 'dova', misstänkte jag att det bara var någon person som var riktigt pinknödig. Jag avlägsnar kondomen och klär lugnt på mig. Knackningarna börjar tillta och jag inser att det är dags att göra sig av med kondomen och röra sig därifrån.
Jag vet inte huruvida känd den här vetenskapen är, men alla som har prövat att ligga på ett badrum och spolat ner kondomen i toaletten har säkert fått uppleva något liknande. 10 sekunder efter att den 'svurvlat' ner genom avloppet, börjar vattnet snabbt stiga i toaletten, och rinner till slut över. Varken jag eller L har en aning om vad vi ska göra för att stoppa läckaget, och när vattnet väl når dörren (Det var en sådan utan list, vilket innebar att vattnet rann rakt ut i klubben) insåg jag att 'Här var det dags att sticka illa kvickt".
Jag öppnar dörren, trycker mig genom de 10-15 personer som har samlats pinknödiga där, och med arga skrik efter mig rusar jag ut genom klubben.
Väl i säkerhet insåg jag att L inte var med mig. Shame, men en tjej klarar sig väl bra bättre än en 15 årig kille i såna lägen i vilket fall.
Väl tillbaka på ursprungliga baren vi träffats, sitter det gamla sällskapet inklusiva S. Jag hämtar mina polare och säger att vi måste sticka. 'Ska bara dricka upp ölen'. Några minuter senare kommer även L, och i samma läge som jag frågar om det gick bra för henne, börjar S tokskrika och putta på henne. Någon hade berättat att L stuckit iväg med mig, och hon var inte glad.
Jag gav den berömda 'blicken' till mina polare och vi försvann därifrån illa kvickt.
Efterspel:
Jag vet inte riktigt hur det var mellan dom 2 och mig på resten av resan, men dom var inte överdrivet sura och vi träffades inte så mycket över huvud taget.
Det här var väl inte direkt min värsta historia men jag hoppas att denna första av skapelser underhåller någon.