2009-07-26, 23:46
Medlem
pochps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jirlow
Jag har också konstiga grejer som händer mig i sömnen, när jag sover hos min flickvän ibland så vaknar jag mitt i natten av att tjejen blir irriterad för att jag typ tar på hennes röv och muff, men jag visste inte ens att jag gjorde det för det var helt i sömnen, är detta sjukt eller? :P känns lite weird att jag inte ens vet att jag gör det.

Det är väl ungefär lika weird som att drömma en sexuell dröm? Eller? Drömmer jag att jag springer så rör jag på fötterna..förmodligen drömmer du väl att du tar på din tjejs "röv och muff" och därmed gör du det eftersom dessa finns "till hands". (kan ju vara någon annans kroppsdelar du tar på i drömmen, vad vet jag?)
Vad vet du om det dina händer gör när du inte sover med din tjej? Kanske klämmer dom på någonting annat som du då tror är just din flickas?

Men det jag funderar över är vad det är att bli irriterad över..känns väl ganska bra att veta att du undermedvetet tycker om att ta på din flickvän? Eller ja, jag tycker iaf att det känns positivt när min pojkvän gör det..vaken som sovandes. (hm, vet inte om jag fick fram det jag menade..kanske kan tolkas fel..vad vet jag?)
Men visst, om det stör hennes sömn enormt mkt så kan man kanske förstå att hon blir irriterad. Stör det är det väl helt enkelt bara att ta bort handen eller väcka personen i fråga.
Citera
2009-07-27, 01:29
Medlem
OggeOJs avatar
Sjukaste och sjukaste, en hade så långt hår att det kom in där nere. Konstig känsla.
Citera
2009-07-27, 02:55
Medlem
jirlows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pochp
Det är väl ungefär lika weird som att drömma en sexuell dröm? Eller? Drömmer jag att jag springer så rör jag på fötterna..förmodligen drömmer du väl att du tar på din tjejs "röv och muff" och därmed gör du det eftersom dessa finns "till hands". (kan ju vara någon annans kroppsdelar du tar på i drömmen, vad vet jag?)
Vad vet du om det dina händer gör när du inte sover med din tjej? Kanske klämmer dom på någonting annat som du då tror är just din flickas?

Men det jag funderar över är vad det är att bli irriterad över..känns väl ganska bra att veta att du undermedvetet tycker om att ta på din flickvän? Eller ja, jag tycker iaf att det känns positivt när min pojkvän gör det..vaken som sovandes. (hm, vet inte om jag fick fram det jag menade..kanske kan tolkas fel..vad vet jag?)
Men visst, om det stör hennes sömn enormt mkt så kan man kanske förstå att hon blir irriterad. Stör det är det väl helt enkelt bara att ta bort handen eller väcka personen i fråga.

nice, trevligt att höra det från en tjej :P
Citera
2009-07-27, 05:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cata
Det här var en rolig tråd.

Jag måste få berätta om något som är 100% sant, och som inträffade när jag var runt 25 år gamal. Våra dåvarande grannar, ett par i runt 22års åldern hade en liten fest. Bara jag och min dåvarande flickvän var där, tillsammans med min brors bäst vän, i det här fallet kallad Peter.

Nåväl... det hela slutar med att vi alla går ut på den lokala danskrogen, inget konstigt i det. Peter i det här fallet har redan pratat med mannen i förhållandet, i det här fallet kallad Mattias (Fignerat) om att han ska få sova över där.

Nu är det så, att Peter ragger upp en donna på lokala danshaket. Mattias Flickvän (som äger lägenheten) blir full och går hem och somnar av någon anledning i soffan. Mattias blir stupfull och går hem och somnar i sängen, lika lätt att väcka som ärkeängeln Gabriel. Peter däremot, som fått nyckel av Mattias tar hem sin donna.... som råkar ha lingonveckan.

Så.... Peter... Drar hela programmet med Tant Lingon... allt medans Mattias ligger brevid och sover, och sängen ser ut som något mellan Stockholms Blodbad och exorsisten. Detta upptcäker Peter när donnan somnat... typ vid 3-tiden.... och drar därifrån. Döm om Mattias flockväns förvåning när hon går upp vid 7 på morgonen för att gå på toa (från soffan), och hittar sin kille... i en säng som ser ut som något från SAW III, tillsammans med en tjej med världens största minneslucka.... det krävdes en del förklaring från Mattias (Som inte hade en ANING om vad som hade hänt)...

Sug på den dockusåpan mina vänner....
Vet att jag citerar ett gammalt inlägg men haha, vilket scenario. Fantastiskt.

Jag har en kompis, eller snarare bekant, som är ganska slampig av sig. Förra sommaren va hon nere i båstad och hookade med en kille. Han hade en båt som de begav sig till. Killen va plakatfull och däckar mer eller mindre medan hon suger av honom. Hon bestämmer sig för att testa sina deepthroating kunskaper och efter några minuters ihärdiga försök att få ner hela dolmen i halsen spyr hon över hela hans kuk. Killen är som sagt mer eller mindre avdäckad och bryr sig inte så mkt och situationen. Men, istället för att sluta akten där fortsätter hon suga tills han kommer och tar då satsen i munnen blanadt med spya och sväljer.

Det mest förvånande med detta är att hon dagen efter valde att berätta det för sina kompisar och därför kan jag nu berätta det för er.
Citera
2009-07-27, 07:53
Medlem
pochps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jirlow
nice, trevligt att höra det från en tjej :P

Alltid skoj att kunna hjälpa med några ord. Dock tvivlar jag på att alla tjejer är som jag på dessa punkter. Smaken är ju som baken..den är delad
Citera
2009-07-28, 12:00
Medlem
PrimalSkriks avatar
haha, den här tråden gjorde min dag liiite roligare.

jag har en såndär trevlig historia som innefattar en biograf som istort sett är tom på folk. längst upp till vänster i salongen finns det sådana där par-stolar.
jag och min ex-pojkvän fick för oss att skoja till det lite så det slutar med att vi har sex uppe i parstolarna. det är ju givetvis helt mörkt i salongen men helt plötsligt hör vi en röst ute i stora högtalarsystemet.
"ni som ägnar er åt sexuellt umgänge uppe i vänstra hörnet, var vänlig sluta med det, folk runtomkring er blir störda".

btw. jag tycker sexuellt umgänge var en trevlig definition, kunde han inte säga "ni som knullar uppe i vänstra hörnet" istället..?

shit, jag har så mycket sjuka historier så ja knappt vet vart ja ska börja!
Citera
2009-07-28, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjap
nästan exakt som denna filmen då..
http://youtube.com/watch?v=aikg6OP3jwU
hahaha +1000000
Citera
2009-07-28, 17:51
Medlem
n0mias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pochp
Alltid skoj att kunna hjälpa med några ord. Dock tvivlar jag på att alla tjejer är som jag på dessa punkter. Smaken är ju som baken..den är delad

Haha, jag håller dock med dig till fullo!
Är ju för guds skull bara mysigt att vakna till att pojken tallar lite.
Citera
2009-07-28, 18:33
Medlem
ristomemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doublebass
tro det eller ej, jag är av det kvinnliga könet!
inte vet jag, vid det tillståndet jag befann mig i kunde jag gått med på vad som helst.

Ålder?
Citera
2009-07-28, 18:48
Medlem
Emanuhabbs avatar
Poolöverdraget gick åt helvete... :-)

Jag har en story som jag ibland fortfarande, efter 20 år, ... garvar åt.

Det hade gått jävligt dåligt i engelska för mig i plugget, så mina föräldrar beslutade att skicka mig på en språkresa till Brighton i 4 veckor, med inackordering i familj.

Paret jag bodde hos hade två söner, frun var hemmafru, och mannen var "construction worker". Dom var i 40årsåldern, han var en ganska storvuxen typ, och hon var blond, ohyggligt välformad, och alltid glad.

Jag fattade aldrig riktigt vad det var mannen jobbade med, men det hade med betonggjutning att göra, och han var bortrest 2-3 dagar åt gången för att gjuta bro-fundament, pirar, husgrunder, fan vet vad.

Under hans jobbresor hade frun ofta en massa väninnor hemma. Hon skickade iväg de två sönerna till farfar och farmor som bodde en bit därifrån, och satt och pimplade vin och snattrade med väninnorna. Dom spelade kort och skvallrade, och hade jämt hög musik spelande.

Huset hade en "front garden" mot gatan, som var väldigt välskött, med rabatter och välkrattad grusgång, och en "back garden", som inte syntes från gatan, som såg för risig ut. Där låg en massa bråte, där fanns ett fallfärdigt uthus, och där hade mannen gjort en liten swimmingpool.

En gång sista veckan jag bodde där, och mannen var bortrest på jobb, hade frun en jäkla fest. Hon och väninnorna kolkade i sig ännu mera vin än vanligt, och garvade och skrek långt in på natten.

Jag hade mitt rum in mot "back garden", på övervåningen, hadegått och lagt mig, men kunde inte somna för allt oväsen.

Så småningom somnade jag i alla fall, men vaknade av att det knackade på dörren.
Jag hojtade "come in", och in kommer frun. Hon var fruktansvärt packad, och sluddrade så det var svårt att höra vad hon sa. Efter en stund förstod jag att hon ville be om ursäkt för att jag hade blivit störd av allt oväsen, och jag svarade förstås att det hade väl inte varit så farligt... nädå... ingen fara... :-)

Då vinglade hon fram till min säng och satte sig på sängkanten.
Sen sa hon nåt (jag minns ju inte exakta orden) om att jag var ju så gullig som inte klagade, så snäll... så vänlig...

Ville jag inte ha ett litet glas vin som kompensation för oväsendet?

OK, jag har aldrig haft något emot vin, och hon sa att jag skulle komma ner i vardagsrummet så skulle hon duka fram lite "left-overs".

Hon gick, jag drog på mig en morgonrock och gick ner, och det stod tre vinflarror, och massor av tilltugg på vardagsrumsbordet.

Jag sätter mig ner i soffan, och hon kramar om mig, och ber ännu en gång om ursäkt för att dom varit så högljudda hon och hennes väninnor.
Jag kramar tillbaka förstås, och "råkar" då kyssa henne på halsen. Höll kvar lite extra, och strök henne över ryggen.

Det var som att kasta en tändsticka i en bensindunk. Hon satt på min högra sida, och utan att jag hann fatta det, så hade hon vänt sig åt vänster och satt sig i mitt knä. Liksom rullat över, på sitt vänstra knä.

Sedan drog hon upp benen, så att hennes knän var i höjd med mina armbågar, och började gnugga underlivet mot min snorre.
Hon hade en väldigt kort kjol, det var ju populärt då, och den gled upp alldeles lagom för att jag efter en stund skulle kunna sträcka ner armarna och försöka lirka av henne trosorna. Det gick ju inte riktigt, eftersom hon satt så tokigt på mig, så hon stjälpte sig på rygg bakåt över soffbordet, samtidigt som jag liksom halvställde mig upp eftersom vi kramade varandra.
Hon bara stånkade God-God-God, och jag drog av henne trosorna, och där hade jag en fenomenal syn framför mig. Hon låg på rygg på bordet, med kjolen uppdragen tiil midjan, benen i vädret, trosorna flög all världens väg, och det var ju bara att öppna morgonrocken, dra ner kalsingarna och börja jobba...

Jag vet ju inte hur mycket hon och karln älskade, men det verkade som om hon var lite svulten, för hon var med på allting, inga hämningar.
Jag har funderat på det där många gånger, hon var ju bra nog packad, och kände antagligen att här fanns en möjlighet att testa allt sånt som hon aldrig hade testat förut.
Blus och behå åkte ju av efter en stund, och hon hade bröstvårtor som var som ärtor, har aldrig känt hårdare. Det var inte dumt alls... :-)

Och... här kommer alltså det jävliga... När jag hade kanske 10 stötar kvar till jättesatsen Orvar, så hörs en bil köra in på uppfarten till huset.

Hon blir alldeles stel, och säger att det måste ju vara hennes man. Ingen annan skulle kunna komma så där mitt i natten, och ibland så hände det ju att han kom lite tidigare än beräknat!

Jag måste försvinna snabbt som satan!
Jag kunde inte rusa ut i hallen och upp på mitt rum, då skulle han kanske hinna in tänkte jag, så i min förvirring sprang jag ut genom altandörren i vardagsrummet, med flaxande morgonrock och filsingarna runt benen, ut i "back garden".

Gissa om jag i hastigheten glömde att det fanns en liten swimmingpool där? med ett hårdplast-överdrag?
Jag rusade rätt ut på det, och efter 4-5 steg höll det inte längre. Högerfoten gick rakt igenom plasten, jag sjönk ner med benet, och plastkanterna i hålet rispade benet så det började blöda utav bara fan. Jag minns att jag tänkte desperat att jag måste komma därifrån fort, så jag lyckades häva mig upp, sprang genom resten av trädgården, och hoppade över häcken in till grannen. Där satt jag sedan på huk och blödde lite i gräset...

Skitskraj var jag. Hur skulle jag komma upp på mitt rum? Jag satt säkert en timme bakom häcken, och smög sedan in genom garagedörren, uppför trappan, och in i mitt rum.

På morgonen efteråt vågade jag nästan inte gå ner och äta frukost, men var ju tvungen, det skulle ha sett för konstigt ut nnars. Medan vi sitter allihop och äter, så ser plötsligt mannen ut genom köksfönstret att det har hänt något med poolöverdraget, och börjar svära och gorma.... över grannarnas ungar!

De hade tydligen vid något tidigare tillfälle kastat in en stor sten som hade gått rätt igenom plasten över poolen, och nu tog han för givet att det var dom som hade slagit till igen.

Han skulle iväg på ett jobb dagen därpå, så han undersökte inte poolen närmare just då.

Jag for hem i slutet av den veckan, och frun skrev till mig efter en tid och berättade att hennes man hade blivit MYCKET förvånad när han hittat blodfläckar, men ingn sten eller något annat på poolens botten... :-)))
Citera
2009-07-28, 19:27
Medlem
Denlilleludnes avatar
Klockren! Hahah, helt suveränt.
Citera
2009-07-28, 20:51
Medlem
Emanuhabb: Underbar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera