2010-11-02, 03:49
Medlem
KaptenKermits avatar
När jag va på Konfirmations resa och satte på en tjej i en vrå när några vi konfirmera oss med döpte sig. Sjukaste var när prästen kom och skickade hem oss
Citera
2010-11-02, 08:46
Medlem
lilonjoys avatar
En gammal bekant vi kan benämna honom bonna-bengt, hade träffat en trevlig dam på krogen och skulle följa med henne hem. Sagt och gjort.

När de kom innanför dörren till lägenheten slängde kvinnan av sig sina kläder och gick in till sovrummet. Den upphetsade bonna-bengt följde efter och möttes av kvinnan ståendes på alla fyra. När han kom in i rummet vände hon sig om och utbrast på bredaste tänkbara skånska:

-Tao maj i proutten!

Han hade inget emot hennes skånska dialekt tidigare under kvällen, men denna uppmaning fick honom helt att tappa suget!

En annan historia som har berättats mig om en gammal sjöman. Gösta bås. Det var minsann inte en långsint karl.
Nåväl han kom hem efter en långtörn på båten och erfor att hans fru var gravid.
Det kröp till på köpet fram att det var Göstas egen bror som var orsaken till frugans graviditet.

Gösta då ha sett lite fundersam ut varpå han helt lugnt utbrast:
-Jaja men det är ju iallafall inom familjen.

Gösta och hans fru behöll barnet och uppfostrade det som om Gösta var fadern. Relationen till brodern och frugan verkade inte ha tagit någon skada heller. Gösta var en man av den gamla stammen, han hetsade inte upp sig i onödan för småsaker.
Citera
2010-11-03, 11:06
Medlem
FeeeesarNs avatar
Detta hände mig 2:a gången jag skulle göka. Detta var under moppetiden, tror jag nyss hade fyllt 15 år.
Var apfull och skulle knulla med en neger. Sagt och gjort, vi går in i ett sovrum och börjar. Jag tyckte att jag körde på bra, men det kändes lite konstigt. Men jag fortsatte och kom tillslut.
Fick förklarat dagen efter av en polare att jag aldrig hade varit inne i henne, utan knullat täcket och ibland mellan skinkorna. Hon berättade detta för alla mina polare, och jag har nog aldrig skämts så mycket i hela mitt liv.

EDIT: Var första gången jag knullade under påverkan av alkohol
Citera
2010-11-03, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FeeeesarN
Detta hände mig 2:a gången jag skulle göka. Detta var under moppetiden, tror jag nyss hade fyllt 15 år.
Var apfull och skulle knulla med en neger. Sagt och gjort, vi går in i ett sovrum och börjar. Jag tyckte att jag körde på bra, men det kändes lite konstigt. Men jag fortsatte och kom tillslut.
Fick förklarat dagen efter av en polare att jag aldrig hade varit inne i henne, utan knullat täcket och ibland mellan skinkorna. Hon berättade detta för alla mina polare, och jag har nog aldrig skämts så mycket i hela mitt liv.

EDIT: Var första gången jag knullade under påverkan av alkohol

Men för helvete! Jag hoppas att det var en negress du tänkte köra.
Citera
2010-11-03, 19:44
Medlem
Hildeberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilonjoy
En gammal bekant vi kan benämna honom bonna-bengt, hade träffat en trevlig dam på krogen och skulle följa med henne hem. Sagt och gjort.

När de kom innanför dörren till lägenheten slängde kvinnan av sig sina kläder och gick in till sovrummet. Den upphetsade bonna-bengt följde efter och möttes av kvinnan ståendes på alla fyra. När han kom in i rummet vände hon sig om och utbrast på bredaste tänkbara skånska:

-Tao maj i proutten!

Han hade inget emot hennes skånska dialekt tidigare under kvällen, men denna uppmaning fick honom helt att tappa suget!

En annan historia som har berättats mig om en gammal sjöman. Gösta bås. Det var minsann inte en långsint karl.
Det kröp till på köpet fram att det var Göstas egen bror som var orsaken till frugans graviditet.

Gösta och hans fru behöll barnet och uppfostrade det som om Gösta var fadern. Relationen till brodern och frugan verkade inte ha tagit någon skada heller. Gösta var en man av den gamla stammen, han hetsade inte upp sig i onödan för småsaker.

Konstigt att jag hört och läst så många versioner på den där historien
Citera
2010-11-03, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilonjoy

-Tao maj i proutten!

Den här tråden handlar inte om trötta vandringshistorier.
Citera
2010-11-04, 00:25
Medlem
Lucylois avatar
jag och mitt ex var på semester i glasgow. och på väg hem efter en utekväll så ledde det ena till det andra och helt plötsligt står hon och jag knullandes mot någon sorts port som ligger 10m från en lätt trafikerad väg. allt rullar på tills polisen kommer med blåljus och stannar vid grinden till porten. jag lägger ned med en gång och drar på oss kläderna snabbt som satan, polisen går ut ur bilen och vi börjar peka på byggnaden som om vi tittade in den fina, vad vi då upptäckte, kyrkan...
vi trampade snabbt vidare och gick därifrån varav polisen åkte vidare. adrenalinkick medföljt av lite lätt ångest. vet inte riktigt hur deras lagar är med offentligt sex men hade varit förbannat pinsamt att sitta i fängelse där och ringa föräldrarna om hjälp, p.g.a. att en knullat mot en kyrko port...
Citera
2010-11-04, 01:29
Medlem
Bizzo85s avatar
Kanske inte så jättespännande som vissa av historierna här.

För ca 6 år sedan fick jag veta att min polare hade fått hem några "kåta" brudar från södertälje via en datingsite. Drog över till honom med 1 liter hemgjord turkisk peppar och lite aqua tini. Jag och den ena tjejen började shota av den ljuva lakritsspriten. Slutade med att vi började hångla lite smått. Detta var på polarens altan. Sen frågade "Danne" om vi ville följa med ner och bada. Så vi hoppade in i hans volvo 745. Jag och sara satt i bagageluckan på den och självklart började man pulla henne samtidigt som man hade tungan halvvägs ner i halsen på henne. När vi var framme så gick jag fram till Danne och drog upp mina fingrar under näsan på han. Han utbrister "Fan! Har du haft fingrarna i hennes gris eller?" Självklart flinar jag bara och instämmer som man gör på fyllan. Vi badar och åker iallafall upp mot huset igen. Jag började känna mig lite smått spyfärdig och går runt huset och spyr i buskarna, för att sedan gå in på toaletten, tryckte in lite tandkräm i munnen för att sedan vingla ut på altanen igen och körde in tungan i munnen på Sara igen. Så framåt småtimmarna slutade det med att jag satte på Sara på altanen medans polarna satt i köket och såg på kalaset! Äsch det bjuder jag på sa jag dagen efter när det kom fram att dom hade kollat på.

En annan lite halvskön historia.

Var ute på en skärgårdsö tillsammans med min dåvarande flickvän. Hennes mamma var vaktmästare i den lilla kyrkan som låg där. Jag frågade om vi skulle ta en promenad för att titta på den. javisst sa hon. Det var en liten fin kyrka, jag satte mig vid pianot och spelade lite. Min flickvän satte sig i mitt knä och jag började känna hur sugen man blev. (Detta var en sen kväll mitt i sommaren) Vi hade inte träffats på ca 1 vecka så det var kanske inte så konstigt. Började smeka av henne kläderna och det slutade med att vi hade sex på golvet framför altaret. Helt sjukt. Men helt sant! Och jag skäms inte ett dugg!
Citera
2010-11-05, 02:55
Medlem
mrcostanzas avatar
Det var en snubbe som följde med sin dejt hem för första gången ..han var riktigt kär i tjejen, som var på toa och antagligen bytte om medans han låg i sängen..problemet var att han var fruktansvärt skitnödig..han kunde verkligen inte hålla sig ..vet inte vad han hade käkat men..han bestämde sig för att skita i lakanet och sen kasta ut det genom fönstret..han gör det han ska och ska hoppa ner från sängen som var fastsnickrad på väggen nån meter upp..när han når golvet så händer nåt ännu märkligare..han trampade ihjäl hennes chiwawa-hund ..så när hon kommer ut så står han med en skitkorv i lakanet bredvid den döda hunden..sen kommer jag inte ihåg hur det slutade..men hörde detta på p3 och även tjejen hade dom fått tag i som verkligen bekräftat att detta var sant då ingen trodde på honom först.
Citera
2010-11-05, 20:28
Medlem
[PHP]
Citat:
Ursprungligen postat av jakka
Jag och flickvännen brukar inte festa så mycket så det blir mest med kompisarna. En fredagskväll så ska vi (jag och några kompisar) ut och bestämmer oss för att gå på krogen, jag var för tillfället 18 och oerfaren, vilket jag fortfarande är. Hur som helst.

Jag har inte ätit på hela jävla dan (hata skolmat) och sticker med två kompisar till nån förfest i en liten jävla etta, det sög rätt hårt så jag hällde i mig den skit jag hade och vi stack därifrån fort som fan. Klockan var runt 21.00. vi ramlar in på krogen och jag sätter mig ner på nån stol nånstans och börjar känna mig yr, som sagt oerfaren och blir grymt lätt full. Nu ser jag bara ungefär där jag koncentrerar blicken.

Men jag tänker fan inte vika mig, jag hoppar upp på dansgolvet (detta är mest enligt kompisarna från nu och en bit fram i historien, har inte så mycket minne kvar..) och ser ut ungefär som polis yngve i pistvakt efter att han ramlat i träsket när jag dansar, för att inte förstöra slutet på historien så avslöjar jag inte riktikt alla hemligheter här men hur som helst så får jag med mig en tjej, väl hemma i mitt föräldratomma hus så hamnar vi antagligen i min säng ganska fort. Men jag somnar troligtvis direkt.

Jag vaknar och börjar nyktra till lite, klockan är 06.00 och rummet är fortfarande kolsvart. Nu först så märker jag att jag har en tjej vid min sida.

"jaså du vaknar nu" sa hon med en röst som jag kände igen väl men kunde inte sätta fingret på vems röst det var, jag börjar nu få lite ångest för att jag har ju faktiskt en flickvän som jag är grymt kär i och vill fan inte bli av med henne, men man vill ju inte vara taskig mot ligget heller. Hon börjar kladda lite på mig och jag på henne, det vanliga förspelet men utan oralsex.

"Jag vill ha dig nu" säger hon medans hon börjar bete sig lite mer som ett vilddjur, dra lite i håret och trycka ner mig i sängen. Hur som helst så känner jag nu att jag måste fan hitta en utväg jag kan inte göra såhär mot min tjej!

Så lite smidigt så drar jag ner henne mot mig och säger till henne;
"förlåt men jag kan inte göra såhär, jag har en flickvän som jag vill ha kvar" eller nåt liknande, minnet sviker mig lite här. det var som man säger "bäck svart" i rummet och jag kunde inte mer än se lite av glimten i hennes ögon, hur som helst så hoppar hon ur sängen och sticker.

Jag tänkte inte så mycket mer på det och somnade ganska kvickt igen, ganska glad över att jag faktiskt dissat en tjej!

vaknar dagen efter utan problem, förutom att jag är lite bakis. Kör det vanliga "godmorgon älskling" smset när jag vaknar, förväntar mig inte direkt svar men när hon inte svarat vid klockan tre på eftermiddagen så ringer jag henne för jag visste att hon var hemma idag. hon svarar inte.

Jag ringer då en kompis, en av dem som jag var med dagen innan, jag undrar om han har någon koll på läget. Han undrar hur det gick för mig när jag kom hem kvällen innan. Och jag berättar den lite små skämmiga historien för honom. Han börjar nu asgarva och jag börjar små skratta lite också och frågar vad som är så kul.

han hulkar ur sig mellan skratt salvor "Haha men det var ju förfan din flickvän som bar hem dig!".. hon skulle tydligen "överaska mig". nu skrattar jag inte längre och jag inser mitt misstag, eftersom hon vägrar svara på telefon så åker jag hem till henne för att prata, efter mycket diskuterande så löser det sig faktiskt och vi är än idag ihop.
[/PHP]

Hahaha så underbar händelse! Vilken ångest man hade fått i det läget..
Citera
2010-11-05, 20:45
Medlem
Mackan52s avatar
När jag var i Japan och lyckades ragga upp en söt flicka på 1.60 medan jag är 1.90 lång.

Hennes flickvänner gav mig riktigt onda ögon när jag gick hem med henne, jag var en ondskefull utlänning som förförde den oskyldiga lilla japanska flickan. Sa föraktfullt till dom på ren svenska utan att dom fattade (verkar det som) neråt gatan
"Vi vikingar kommer alltid ta vad som är ert, kvinnor, guld och säd. Jag är svensk viking! Era kvinnor är mitt anspråk!"

De bara stod helt glosögda, de hatade mig fortfarande men de vet inte vad jag sa till dom
Citera
2010-11-06, 01:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
När jag var i Japan och lyckades ragga upp en söt flicka på 1.60 medan jag är 1.90 lång.

Hennes flickvänner gav mig riktigt onda ögon när jag gick hem med henne, jag var en ondskefull utlänning som förförde den oskyldiga lilla japanska flickan. Sa föraktfullt till dom på ren svenska utan att dom fattade (verkar det som) neråt gatan
"Vi vikingar kommer alltid ta vad som är ert, kvinnor, guld och säd. Jag är svensk viking! Era kvinnor är mitt anspråk!"

De bara stod helt glosögda, de hatade mig fortfarande men de vet inte vad jag sa till dom

När ni hade sex, var det censurerat över könsorganen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in