Jaha, mitt sjukaste minne är väl ifrån Ayia Napa i Cypern då, såklart!
Jag träffade redan första dagen min drömbrud faktiskt, och ojojoj vad het hon var... skulle nog faktiskt kunna säga att det var en tiopoängare
Men men, jag träffade henne faktiskt på nån slags partybåt där... halvt avdäckad var hon, men men, det hindrade inte mig... jag körde på ändå där jag! Var dyngrak jag med! Tyvärr vart det inte mer än en lite flirt där på båten dock!
Men men, fortsatte träffa henne faktiskt alla dagar hela veckan och ojojoj, det gick bra

Tillslut sista dagen där så fick jag min första kyss av henne och ojojoj, jadu.. den var nog den bästa hittils!!
Och efter att jag setat och väntat på att få ha sex med na nån gång under en hel veckas slit så kommer hon med förslaget!
"Ska vi gå ner till stranden kanske och ha det lite mysigt där vid stranden kanske?", jag var såklart inte sen på att haka på den idén
Men men, vi tog oss ner dit... inte en jävel där på stranden, "perfekt" tänkte jag

Så vi låg där och kysstes och hade det lite mysigt, sedan frågade hon om jag ja... ville ha sex med henne helt enkelt... och innan jag ens hann svara så var hon med händerna i mina byxor, fast direkt hon nuddade mitt mansdorn så sprutade jag ner hela handen på henne
Så ja, hon vart väl inte så glad... hon sa direkt efter det att hon var tvungen att gå hemåt, så det var väl inte så skoj! Hon sa iallafall "Hej då" och gick en 20 meter, men efter det vände hon tillbaks mot mig... gick fram till mig igen och smaskade på en fin bitchslap och sa "jävla bäbis" och så gick hon!
Hörde dessutom en massa folk som satt och smög därbak i buskarna och garvade, var lite pinsamt!
Men men, det är min story! Såg f.ö aldrig mer röken utav henne!