2009-07-28, 21:44
Medlem
E. hahah! Bra skrivet!
Citera
2009-07-28, 22:44
Medlem
Chixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autreyu
Vet att jag citerar ett gammalt inlägg men haha, vilket scenario. Fantastiskt.

Jag har en kompis, eller snarare bekant, som är ganska slampig av sig. Förra sommaren va hon nere i båstad och hookade med en kille. Han hade en båt som de begav sig till. Killen va plakatfull och däckar mer eller mindre medan hon suger av honom. Hon bestämmer sig för att testa sina deepthroating kunskaper och efter några minuters ihärdiga försök att få ner hela dolmen i halsen spyr hon över hela hans kuk. Killen är som sagt mer eller mindre avdäckad och bryr sig inte så mkt och situationen. Men, istället för att sluta akten där fortsätter hon suga tills han kommer och tar då satsen i munnen blanadt med spya och sväljer.

Det mest förvånande med detta är att hon dagen efter valde att berätta det för sina kompisar och därför kan jag nu berätta det för er.

Underbar brud! Och jag hade inte nekat att vara i den killens sits, jag hade bara, å andra sidan, hållt mig nykter och hjälpt henne på traven.
Citera
2009-07-29, 02:18
Avslutad
kanske inte rolig men lite absurd historia...

Jag var 18 år och ganska oerfaren. Avslutar mitt jobb på krogen som diskplockare kl 2 och drar till stället mittemot som har öppet till 5 för att kolla läget. Beställer in 2 shots och en drink direkt för att komma igång. Alla verkar vara packade och jag vill inte stå där helnykter. Går runt lite, spanar in brudarna, ser inget speciellt och ställer mig sen i baren.

Helt plötsligt ställer sig världens pangbrud bredvid mig och frågar mig hur läget är. Kan knappt tro det är sant. Ställets absolut snyggaste brud kommer fram till mig alltså och vill konversera. En sån brud som grabbar brukar slås om alltså för att få hennes uppmärksamhet. Smal kropp, sjyssta bröst, blondin, ser lite ut som en porrstjärna. Vi pratar lite och jag bjuder på en drink, hon säger inte mycket och verkar lite blyg trots att hon kom fram till mig. Hursomhelst ursäktar jag mig för jag måste på toa. På vägen tillbaka stoppar en kort chilliensk man mig och säger till mig att va försiktig med henne. Säger inget till han och bryr mig inte om han utan går vidare, är ju upptagen med ställets drottning. Tänker för mig själv att han måste vara avundsjuk, han fick säkert nobben av henne tidigare eller nått liknande.

Därefter frågar jag om hon vill dansa lite så vi drar till dansgolvet. Första låten är snabb, nästa är en tryckare och jag passar på att kyssa henne lätt. Måste på toa igen och på vägen ditt stannar samme man upp mig igen och säger: "Amigo, det du och jag har mellan benen har din "tjej" oxo". Nu börjar sakta femman trilla ner. Kanske därför hon inte behövde fäkta iväg männen och stod alldeles ensam när jag först såg henne? Tjejens lite mulliga kompis som jag inte märkt tidigare sitter nu också med henne, när jag kommer tillbaka från toan. Frågar den mulliga bruden om hennes vänninas kön. Får som svar att så länge det finns kärlek så spelar det ingen roll.

Just då faller allt på plats. Känner mig som en riktig idiot som inte märkt nått. Halva stället som tydligen visste om blondinens lilla hemlighet måste ha fått sig ett gott skratt när de såg vår tryckare på dansgolvet. Hursomhelst så försöker jag göra det bästa av situationen och frågar vänninan om hon är "äkta vara". Hon ber mig känna på brösten och avgöra själv vilket jag gör. "Pangbruden" har nu fattat att jag tar avstånd och har gett upp utan raggar upp en annan stackare som inte har en aning. Funderar på att varna han men skiter i det.

Efter ett drag drar vi allihopa till en bögbar som enligt den mulliga bruden skulle va bra. Väl därinne stöter jag på en gammal skolkamrat. Han frågar mig om jag också är "sådär". Hans egna ord. Svarar att jag inte är det utan bara råkade hamna där. För mig är hella situationen både smått absurd och pinsam men då ska man ha i åtanke min låga ålder och min brist på erfarenhet. När stället stänger skiljs de 2 paren åt och jag drar hem till den mulliga bruden. De andra 2 försvinner åt annat håll.

Väl hemma hos henne sätter vi igång ganska omgående i hennes säng. Hon var inte världens snyggaste men nu ville jag få ut nått utav denna kväll. Precis när jag tränger in i henne och hon börjar stöna hör jag en manlig röst hosta. Precis som folk hostar när man pratar för högt i ett bibliotek. Bryr mig inte utan fortsätter. Hostandet fortsätter och jag ser hur bruden inte känner sig bekväm. Vi tar en paus och hon berättar att den manliga rösten tillhör hennes inneboende som är homosexuell och inte gillar när hon drar hem killar.

Säger åt henne att jag skiter i honom och att det inte stör mig i alla fall så jag sätter igång igen. Det gör han också då med sitt hostande vilket gör mig riktigt förbannad eftersom han håller på att förstöra mitt knull. Går upp och går in i hans rum o säger till han att hålla käften samtidigt som jag skrämmer upp han lite med mitt kroppsspråk. Därefter går jag in till bruden och avslutar ett riktigt dåligt, oengagerat knull. Efteråt funderar jag för mig själv varför hon ens drog med mig hem till henne men somnar kort därefter.

Vaknar några timmar senare och hör bruden, transan och bögen snacka i köket. Fick veta tidigare att de alla bodde tillsammans. Transan gråter för hennes ragg fick en chock när de hånglade. Han hade stoppat handen ner i trosorna och känt på den lilla hemligheten så han sprang därifrån. De andra 2 sitter och tröstar henne/honom. Känner att det får vara nog så jag sätter på mig kläderna och drar utan att hälsa adjö.

Kanske ingen rolig historia så men ganska absurd för mig vid den åldern.
Citera
2009-07-29, 16:31
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
En snubbe var bjuden på en härlig middag hemma hos en skitsnygg tjej. Efter maten så vill bruden bada badkar ihop med killen och han är ju på som fan naturligtvis.
Efter ett tag i badkaret känner killen hur det trycker på som fan och han måste akut skita.....tjejen hade blandat in lavemang i maten kom det fram senare:

Typ riktigt tardy skrivet då lavemang är när man spolar tarmen ren med vatten. Så inte direkt nått man blir skitnödig av. Laxermedel må så vara, men verkar ju inte direkt seriöst.
Citera
2009-07-29, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emanuhabb
Jag har en story som jag ibland fortfarande, efter 20 år, ... garvar åt.

bästa inlägget i hela tråden!
Citera
2009-07-29, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autreyu
Hon bestämmer sig för att testa sina deepthroating kunskaper och efter några minuters ihärdiga försök att få ner hela dolmen i halsen spyr hon över hela hans kuk. Killen är som sagt mer eller mindre avdäckad och bryr sig inte så mkt och situationen. Men, istället för att sluta akten där fortsätter hon suga tills han kommer och tar då satsen i munnen blanadt med spya och sväljer.

Min fd flickvän märkte att jag gick igång på deepthroat och gjorde ofta sitt bästa för att egga upp mig. Tyvärr var hon rätt känslig och kunde inte ta den hela vägen. En gång, lätt berusad, försökte hon lite för ivrigt och en ansenlig del av middagen stöttes upp. Jag förstod inte direkt vad som hände, förutom att det kändes blötare och det i kombination med att jag kände hennes haka trycka mot pungen gjorde att det gick för mig. När jag låg och återhämtade mig märkte jag en stank och såg att det låg en massa matrester runt kuk och pung. Jag har kräkfobi och rusade in i duschen. Det tog flera dagar innan jag ville ha en avsugning igen.
Citera
2009-07-29, 22:14
Medlem
Eyecandyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OphidianOnline
Haha sjuka grejer vissa har varit med om!
Även jag har en historia att dela med mig utav, inte världens grej, men ändå;

För ett par år sedan blev jag bjuden till en flört jag tidigare träffat på fest, och hon är riktigt, riktigt snygg! Glad i hågen ringer jag en polare och kollar om han ska me, vilket var givet då hon skulle ha några tjejkompisar där.

Så vi tar hans vita volvo 740, kör långt åt helvete ut mot landet och jag tänker "shit, vi måste ha kört för långt"
Så jag ringer henne och frågar hur långt vi ska köra, fick reda på att vi ungefär åkt halvvägs, så vi fortsätter... långt ut i skogen!
Noterade även en skylt som det stod "Här slutar allmän väg", både jag och polarn drog på ett as garv men körde snällt vidare..

När vi väl kommer fram så är det en rätt stor villa, så jag tänker att det kanske kunde bli rätt trevligt ändå!
MEN.. Precis bakom villan, ligger det en liten friggebod på ungefär 15 kvm,
Det fanns inga fönster, dom var igenspikade med playwood (stavas de så?), färgen hade lossnat och det såg allmänt sunkigt ut..
det var DÄR vi skulle sitta,.. Vi blev totalt 5 pers:
Två snubbar (jag o polarn) sen två tjejer, varav den ena va min flört och den andra tänkte polarn ragga på, sen har det diskuterats varav den tredje var en flodhäst, gris eller möjligen en blandning utav de båda; könet var iaf en hona..

Hur som helst, vi krökar på i vanlig ordning sen när kvällen lider mot sitt slut så frågar jag snyggingen om inte jag kunde sova över där, då det skulle bli för dyrt med taxi..
"självklart" svarar hon och erbjuder sig snällt att sova med mig i friggeboden..
Jag är lyrisk för att man äntligen ska kunna få dunka på henne ordentligt!
Så polarn drar hem till den andra tjejen, medans jag lägger mig i sängen och chillar på snyggingen, för hon skulle upp och borsta tänderna..
Hon släcker lampan och drar upp till den stora villan.
Så det är helt BÄCKSVART i rummet. Jag kunde inte ens se min egna hand framför ögonen..
Nåväl hon kommer in igen efter ett tag, och vi sätter igång..
Grymaste sexet jag haft förtillfället.. Hon hade riktiga daddy-issues!
As nice!

Sen vaknar jag dagen efter, as bakis (brukar inte bli speciellt bakis, men jag hade druckit allt jag kom över kvällen innan, jag menar ALLT)..
Bredvid ligger den där flodhästen, för att nu citera Lars Ekborg:
"Och hon är så jävla ful, att när hon går in i vebon, då går sågbocken ut"
Det var det jävligaste jag sett, och jag känner ångesten komma över mig..

Jag plocka fort ihop mina kläder, ringde polarn, och krävde att han skulle hämta mig direkt!

Jag har aldrig hört av från snyggingen sen dess, och lär väl aldrig höra från henne igen.. Lömska spätta!

Om ni drack varför drog polaren hem? Eller ringde du till en till polare som fick köra igenom halva skogen för att hämta dig?
Citera
2009-07-30, 02:33
Medlem
Chixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
Min fd flickvän märkte att jag gick igång på deepthroat och gjorde ofta sitt bästa för att egga upp mig. Tyvärr var hon rätt känslig och kunde inte ta den hela vägen. En gång, lätt berusad, försökte hon lite för ivrigt och en ansenlig del av middagen stöttes upp. Jag förstod inte direkt vad som hände, förutom att det kändes blötare och det i kombination med att jag kände hennes haka trycka mot pungen gjorde att det gick för mig. När jag låg och återhämtade mig märkte jag en stank och såg att det låg en massa matrester runt kuk och pung. Jag har kräkfobi och rusade in i duschen. Det tog flera dagar innan jag ville ha en avsugning igen.

Nu skall vi inte vara så känsliga - deepthroat med en finish av av vomering är ju numero uno.
Citera
2009-07-30, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chix
Nu skall vi inte vara så känsliga - deepthroat med en finish av av vomering är ju numero uno.

Jag tänder på lite gagging och en rejäl salivproduktion, men matrester är överkurs . Fast nu är vi lite off topic.
Citera
2009-07-30, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eyecandys
Om ni drack varför drog polaren hem? Eller ringde du till en till polare som fick köra igenom halva skogen för att hämta dig?

Han drog ju hem till den andra bruden som bodde en liten bit bort och slagga där
Citera
2009-07-31, 00:53
Medlem
Jackswastedlifes avatar
Familjeäventyr...

Fick den här historien berättade för mig av en äldre vän för ett par år sedan, så kan tyvärr inte verifiera sanningshalten men men...

Det började med att min vän i 14års åldern hade en flört med en jämngammal pingla och att hon skulle vara ensam hemma på fredagskvällen. Men ingen av föräldrarna var speciellt roade av att deras son/dotter skulle sova över hos en av det andra könet. Så min vän lurar sina föräldrar att han ska sova hos en killkompis och med mycket tissel och tassel så lyckas han iaf sova över där. Och självklart fick han ligga

Och så på morgonen så stiger han upp ur sängen, spritt språngade näck, och ska gå ut till toaletten och slå en drill. För att komma till toan så måste man gå igenom köket och när han kommer fram till köket ser han till sin fasa att hela hennes familj sitter där och äter frukost. Mamma, pappa och lillasyster, allihopa! Så ståendes blottad och oskyddad stannar han till en sekund och tänker: "Nu har jag två val; antingen så vänder jag mig om och springer tillbaka till rummet, eller så går jag helt enkelt vidare till toaletten och gör mitt, och går som en vinnare ur denna situationen.
Så han går med taktfasta steg in på toan och kastar sitt vatten (det lilla som kom ut). Och går sedan tillbaka till bruden och hoppar ut genom fönstret!

Det blev lite efterspänningar av detta tyvärr så han fick aldrig mer sova över hos den tjejen....
Citera
2009-07-31, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackswastedlife
Fick den här historien berättade för mig av en äldre vän för ett par år sedan, så kan tyvärr inte verifiera sanningshalten men men...

Det började med att min vän i 14års åldern hade en flört med en jämngammal pingla och att hon skulle vara ensam hemma på fredagskvällen. Men ingen av föräldrarna var speciellt roade av att deras son/dotter skulle sova över hos en av det andra könet. Så min vän lurar sina föräldrar att han ska sova hos en killkompis och med mycket tissel och tassel så lyckas han iaf sova över där. Och självklart fick han ligga

Och så på morgonen så stiger han upp ur sängen, spritt språngade näck, och ska gå ut till toaletten och slå en drill. För att komma till toan så måste man gå igenom köket och när han kommer fram till köket ser han till sin fasa att hela hennes familj sitter där och äter frukost. Mamma, pappa och lillasyster, allihopa! Så ståendes blottad och oskyddad stannar han till en sekund och tänker: "Nu har jag två val; antingen så vänder jag mig om och springer tillbaka till rummet, eller så går jag helt enkelt vidare till toaletten och gör mitt, och går som en vinnare ur denna situationen.
Så han går med taktfasta steg in på toan och kastar sitt vatten (det lilla som kom ut). Och går sedan tillbaka till bruden och hoppar ut genom fönstret!

Det blev lite efterspänningar av detta tyvärr så han fick aldrig mer sova över hos den tjejen....

Variant 39:e på den historien.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in