Fick den här historien berättade för mig av en äldre vän för ett par år sedan, så kan tyvärr inte verifiera sanningshalten men men...
Det började med att min vän i 14års åldern hade en flört med en jämngammal pingla och att hon skulle vara ensam hemma på fredagskvällen.

Men ingen av föräldrarna var speciellt roade av att deras son/dotter skulle sova över hos en av det andra könet. Så min vän lurar sina föräldrar att han ska sova hos en killkompis och med mycket tissel och tassel så lyckas han iaf sova över där. Och självklart fick han ligga
Och så på morgonen så stiger han upp ur sängen, spritt språngade näck, och ska gå ut till toaletten och slå en drill. För att komma till toan så måste man gå igenom köket och när han kommer fram till köket ser han till sin fasa att
hela hennes familj sitter där och äter frukost. Mamma, pappa och lillasyster, allihopa! Så ståendes blottad och oskyddad stannar han till en sekund och tänker:
"Nu har jag två val; antingen så vänder jag mig om och springer tillbaka till rummet, eller så går jag helt enkelt vidare till toaletten och gör mitt, och går som en vinnare ur denna situationen.
Så han går med taktfasta steg in på toan och kastar sitt vatten (det lilla som kom ut). Och går sedan tillbaka till bruden och hoppar ut genom fönstret!
Det blev lite efterspänningar av detta tyvärr så han fick aldrig mer sova över hos den tjejen....