Så, blev medlem bara för att få skriva av mig det här och bidra lite till tråden

Ledsen om det blev lite långt men jag är så dålig på att fatta mig kort... får ursäkta mig med att det bygger upp en stämning eller något.
Det var några månader sen nu som jag upptäckte att jag började få lite känslor - sexuella och mer - för en fin flicka jag kännt på internet i några år. Fin som i ur mentalt perspektiv då, för någon bild hade jag aldrig sett. Men det här var väldigt pirrigt för mig eftersom det var första gången i mitt vuxna liv som jag fick såna här känslor för en annan tjej. Hon sa att hon kände inte riktigt likadant, men hon var väldigt intresserad av att hälsa på och se vad som hände =)
Så jag möter henne på tågstationen efter hon har åkt i några timmar för att komma hit, och det sitter tre tjejer i väntbåset och väntar på att bli upplockade av någon eller så väntar de på något tåg som ska iväg från orten. Sen sitter det lite killar med såklart men de gav jag såklart ingen blick... hon känner igen mig - för jag har minsann varit modig nog att ge bilder - och så ställer hon sig upp. En glasögonprydd blond och nätt liten tjej, väldigt smal och också väldigt kort =) Känner hjärtat dunka till och förväntningarna sprutar ut genom öronen på mig, för såhär känner jag på en gång, såhär är det inte med en kille.
Efter att vi kommit hem till min lilla lägenhet så lägger hon sig på min säng för att vila lite efter långa resan samtidigt som jag behöver... "piffa till mig" *host* lite på muggen min =) När jag kommer ut så ser jag henne ligga där så fridfullt i min säng, i sin tjocka tröja (hey, det var gulligt i alla fall =) ) och sina tighta jeans. Sätter mig bredvid och hon placerar sitt huvud i mitt knä...
Hjärtat bultar, vad ska jag göra? Helt ny upplevelse det här, jag vet inte hur jag ska göra! Det är ju _jag_ som brukar göra sånt där och låta killen bestämma vad som händer härnäst! ...eller ville hon bara fortsätta vila? Jag visste inte...
Smeker henne genom håret och liksom stryker hennes kind samtidigt med handflatan, hon gör ett litet läte av belåtenhet och jag känner att okej, såhär nära får jag alltså vara. Släpper ner handen till hennes axlar och där får jag tydligen vara med. Går ner till midjan, ja det fick jag tydligen... började bli sjukt kåt och kunde knappt kontrollera mig själv, jag vill komma närmre henne, NU! Kortfattat - eftersom det här sexet inte är det viktiga och jag inte tänkt skriva en porrnovell - kan jag säga att det slutade med att hon inte låg i mitt knä sådär så länge till utan att vi båda tog hand om varandra försiktigt men väl =D
Jag går i alla fall runt i en drömvärld efter det här. Jag och den här flickan har tagit hand om varandra på ett så intimt sätt och legat och hållt om varandra väldigt nära. Vi har även precis lagat och ätit mat tillsammans när jag bestämmer mig för att fast vi båda är sjukt trötta - speciellt hon som rest så långt och varit jättenervös - så ska jag nog försöka mig på att få tillgång till hennes härligheter en gång till. Inte alltför klokt tänkt...
Allting går bra först... vi lägger oss bredvid varandra och börjar kyssas och dra benen om varandra. Det går lite långsamt eftersom vi båda är trötta, men jag tycker om det som sker. Hennes byxor går ner igen, och likaså alla kläder hon har på överkroppen. Efter en stunds smekandes och kyssande så får jag av henne det sista och går ner för att njuta av härligheten en gång till... och jag njuter verkligen. Den här gången känns det faktiskt riktigt avkopplande, höra henne småstöna där uppe samtidigt som jag... långsamt... blir mer och mer... avslappnad... i hela kroppen... liggandes... mellan hennes ben... *gäsp*
Jag vaknar någon timme senare, och hon ligger exakt likadant som när jag slickade henne, men jag kan inte ta miste på att hon sover. Då fattar jag vad som hänt... jag slutförde inte, jag _somnade_ mitt i att jag slickade henne! Hur i helvete ska jag tänka nu? Hur ska jag bete mig nu? Vad ska jag säga till henne när hon vaknar?! Känner mig som ett totalt jäkla misslyckande! Min första lesbiska upplevelse, där allt dessutom kändes så perfekt och rätt och jag i princip såg giftermål framför mig.. och jag somnade precis intill hennes kön. Vad fan gör jag? =S Sätter mig upp på sängkanten och gråter tyst i förtvivlan, för vad kan jag göra nu egentligen? Jag _somnade_ mitt i oralsex...
Som tur var så vaknar hon och det första hon gör är att be om ursäkt att hon somnade mitt i, och tror att jag ser ledsen ut för att hon somnade och att jag kände att jag inte dög =P Den versionen har hon i alla fall inte tagit tillbaka ens idag, och vårat förhållande dog för åtskilliga månader sen, så jag får väl bara hoppas på att jag hade sån tur!
Det var min största pinsamhet det, jag lever kanske inte lika knäppa (och framförallt alkoholfyllda) liv som er andra! =D