2008-03-13, 17:39
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hooka
För mig måste det ha varit när jag var hemma hos en tjej som jag aldrig träffat innan och hon helt plötsligt under vårat filmtittande blir galen och ska ha sex.. Jag börjar ta lite lätt på henne och sen frågar hon hur många fingrar jag har i henne, tre svarar jag då. Men stoppa in hela handen då skriker hon och jag gör som hon säger och sen skriker hon så att hela huset hör dra mig i håret så hårt du kan. När hon väl kommit så orkar hon inte ha sex men envisas med att hon ska ge mig en omgång så att jag inte kommer kunna stå. Jag blev tveksam till hennes attityd och undrade vad hon skulle göra med mig så jag "gick" på toan där nere. sprang ut till bilen och körde till färjan hemåt.

hahahaha, blev du rädd efter att ha träffat ett sexmonster raring?

Det är just dom som är kolan man vill åt..
Citera
2008-03-14, 18:06
Medlem
Bashflacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
Man får gratulera till ett fantastiskt första inlägg i den mest fantastiska tråden på Flashback. Min åsikt

Hehe tack så mycket! Jag återkommer med fler historier tagna ur mina polares (och förhoppningsvis även mitt) sexliv i framtide!
Citera
2008-03-18, 03:32
Medlem
Aldaras avatar
Så, blev medlem bara för att få skriva av mig det här och bidra lite till tråden Ledsen om det blev lite långt men jag är så dålig på att fatta mig kort... får ursäkta mig med att det bygger upp en stämning eller något.

Det var några månader sen nu som jag upptäckte att jag började få lite känslor - sexuella och mer - för en fin flicka jag kännt på internet i några år. Fin som i ur mentalt perspektiv då, för någon bild hade jag aldrig sett. Men det här var väldigt pirrigt för mig eftersom det var första gången i mitt vuxna liv som jag fick såna här känslor för en annan tjej. Hon sa att hon kände inte riktigt likadant, men hon var väldigt intresserad av att hälsa på och se vad som hände =)

Så jag möter henne på tågstationen efter hon har åkt i några timmar för att komma hit, och det sitter tre tjejer i väntbåset och väntar på att bli upplockade av någon eller så väntar de på något tåg som ska iväg från orten. Sen sitter det lite killar med såklart men de gav jag såklart ingen blick... hon känner igen mig - för jag har minsann varit modig nog att ge bilder - och så ställer hon sig upp. En glasögonprydd blond och nätt liten tjej, väldigt smal och också väldigt kort =) Känner hjärtat dunka till och förväntningarna sprutar ut genom öronen på mig, för såhär känner jag på en gång, såhär är det inte med en kille.

Efter att vi kommit hem till min lilla lägenhet så lägger hon sig på min säng för att vila lite efter långa resan samtidigt som jag behöver... "piffa till mig" *host* lite på muggen min =) När jag kommer ut så ser jag henne ligga där så fridfullt i min säng, i sin tjocka tröja (hey, det var gulligt i alla fall =) ) och sina tighta jeans. Sätter mig bredvid och hon placerar sitt huvud i mitt knä...

Hjärtat bultar, vad ska jag göra? Helt ny upplevelse det här, jag vet inte hur jag ska göra! Det är ju _jag_ som brukar göra sånt där och låta killen bestämma vad som händer härnäst! ...eller ville hon bara fortsätta vila? Jag visste inte...

Smeker henne genom håret och liksom stryker hennes kind samtidigt med handflatan, hon gör ett litet läte av belåtenhet och jag känner att okej, såhär nära får jag alltså vara. Släpper ner handen till hennes axlar och där får jag tydligen vara med. Går ner till midjan, ja det fick jag tydligen... började bli sjukt kåt och kunde knappt kontrollera mig själv, jag vill komma närmre henne, NU! Kortfattat - eftersom det här sexet inte är det viktiga och jag inte tänkt skriva en porrnovell - kan jag säga att det slutade med att hon inte låg i mitt knä sådär så länge till utan att vi båda tog hand om varandra försiktigt men väl =D

Jag går i alla fall runt i en drömvärld efter det här. Jag och den här flickan har tagit hand om varandra på ett så intimt sätt och legat och hållt om varandra väldigt nära. Vi har även precis lagat och ätit mat tillsammans när jag bestämmer mig för att fast vi båda är sjukt trötta - speciellt hon som rest så långt och varit jättenervös - så ska jag nog försöka mig på att få tillgång till hennes härligheter en gång till. Inte alltför klokt tänkt...

Allting går bra först... vi lägger oss bredvid varandra och börjar kyssas och dra benen om varandra. Det går lite långsamt eftersom vi båda är trötta, men jag tycker om det som sker. Hennes byxor går ner igen, och likaså alla kläder hon har på överkroppen. Efter en stunds smekandes och kyssande så får jag av henne det sista och går ner för att njuta av härligheten en gång till... och jag njuter verkligen. Den här gången känns det faktiskt riktigt avkopplande, höra henne småstöna där uppe samtidigt som jag... långsamt... blir mer och mer... avslappnad... i hela kroppen... liggandes... mellan hennes ben... *gäsp*

Jag vaknar någon timme senare, och hon ligger exakt likadant som när jag slickade henne, men jag kan inte ta miste på att hon sover. Då fattar jag vad som hänt... jag slutförde inte, jag _somnade_ mitt i att jag slickade henne! Hur i helvete ska jag tänka nu? Hur ska jag bete mig nu? Vad ska jag säga till henne när hon vaknar?! Känner mig som ett totalt jäkla misslyckande! Min första lesbiska upplevelse, där allt dessutom kändes så perfekt och rätt och jag i princip såg giftermål framför mig.. och jag somnade precis intill hennes kön. Vad fan gör jag? =S Sätter mig upp på sängkanten och gråter tyst i förtvivlan, för vad kan jag göra nu egentligen? Jag _somnade_ mitt i oralsex...

Som tur var så vaknar hon och det första hon gör är att be om ursäkt att hon somnade mitt i, och tror att jag ser ledsen ut för att hon somnade och att jag kände att jag inte dög =P Den versionen har hon i alla fall inte tagit tillbaka ens idag, och vårat förhållande dog för åtskilliga månader sen, så jag får väl bara hoppas på att jag hade sån tur!

Det var min största pinsamhet det, jag lever kanske inte lika knäppa (och framförallt alkoholfyllda) liv som er andra! =D
Citera
2008-03-18, 10:34
Medlem
Kojaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aldara
Så, blev medlem bara för att få skriva av mig det här och bidra lite till tråden ! =D

Såååå... vad är det du försöker säga? Att utan kuk så somnar Sverige?

Citera
2008-03-18, 10:46
Medlem
Aldaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kojak
Såååå... vad är det du försöker säga? Att utan kuk så somnar Sverige?

Njaa, snarare att man inte ska försöka ha sex när man är riktigt trött redan och dessutom ätit lite för mycket precis innan =P
Citera
2008-03-18, 11:27
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DDK
Asrolig tråd, speciellt som TS har en go inställning till "sanningen"

Pluggade ihop med en tjej som var jävligt fin. På ett slabb tände det till mellan oss och eftersom det var nära hem till henne drog vi dit. Det visade sig att hon hade en jycke, en cairnterrier som hatade mig vid första ögonkastet. Vi hamnade först i soffan och började hångla, och hunden löpte som moralens väktare upp och ner i soffan, tvärsöver våra allt naknare kroppar samt rände fram och tillbaka på ryggstödet och jämrade sig högljutt. Tack och lov var han inte bitsk av sig.

Tjejen fyade och lyfte ner honom, sen sa hon att vi skulle flytta över till sängen för den kunde inte vovven komma upp i. Ha ha. Hur kåt jag än var kunde jag inte igga det konstanta klappret av klor och de dämpade dunsarna när hundfan föll i golvet efter ett misslyckat upphopp, samt det uppfordrande gnället däremellan - men tjejen var härlig och het och jag hade veckans ribba så jag fokuserade stenhårt på parning. "Kom!" stönade hon och jag körde kuken i henne och drog på för fullt. Hon tjöt och gnydde, jag grymtade och för en kort stund dränkte vi de enträgna ljuden från canis domesticus attacker.

Antingen var damens sexliv inte särskilt omfattande eller så hade hunden inte bott med henne särskilt länge, men när vi rockade loss fick han liksom plötsligt superkrafter och kom flygande upp i sängen som en luden projektil, förmodligen övertygad om att jag höll på att sexmörda hans matleverantör. Så upp på min rygg kravlade han - jag hade konstiga rivmärken i minst en vecka efteråt - och vrålade i mitt öra, det är faktiskt sant, han vrålade verkligen, och sen började han nafsa i mitt hår (kill the beast! kill! kill!).

Vid det laget hade jag fått nog och bad tjejen ta ut jycken, vilket hon gjorde utan protester. Ut i hallen åkte lille Werner och dörren stängdes, och tjejen och jag fortsatte leka djuret med två ryggar. Länge och omsorgsfullt. Vi somnade svettiga och nöjda i varandras armar till ljudet av Werners ylanden och skrapanden, som vid det laget hade fått karaktär av bakgrundsbrus.

Morgonen efter upptäckte jag att hundfan tagit hämnd genom att tugga sönder mina nya Adidasdojor OCH skinnjackan, samt pissat på resterna.

Ingen kärlek, hur styv den än är, överlever en sådan inledning, så det blev bara den gången
HAHA Vilken avundsjukt jycke
Citera
2008-03-18, 12:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av highstakes
HAHA Vilken avundsjukt jycke

Frågan är vad ägaren brukade göra med hunden eftersom den vart så svartsjuk
Citera
2008-03-18, 16:00
Medlem
Jag och flickvännen brukar inte festa så mycket så det blir mest med kompisarna. En fredagskväll så ska vi (jag och några kompisar) ut och bestämmer oss för att gå på krogen, jag var för tillfället 18 och oerfaren, vilket jag fortfarande är. Hur som helst.

Jag har inte ätit på hela jävla dan (hata skolmat) och sticker med två kompisar till nån förfest i en liten jävla etta, det sög rätt hårt så jag hällde i mig den skit jag hade och vi stack därifrån fort som fan. Klockan var runt 21.00. vi ramlar in på krogen och jag sätter mig ner på nån stol nånstans och börjar känna mig yr, som sagt oerfaren och blir grymt lätt full. Nu ser jag bara ungefär där jag koncentrerar blicken.

Men jag tänker fan inte vika mig, jag hoppar upp på dansgolvet (detta är mest enligt kompisarna från nu och en bit fram i historien, har inte så mycket minne kvar..) och ser ut ungefär som polis yngve i pistvakt efter att han ramlat i träsket när jag dansar, för att inte förstöra slutet på historien så avslöjar jag inte riktikt alla hemligheter här men hur som helst så får jag med mig en tjej, väl hemma i mitt föräldratomma hus så hamnar vi antagligen i min säng ganska fort. Men jag somnar troligtvis direkt.

Jag vaknar och börjar nyktra till lite, klockan är 06.00 och rummet är fortfarande kolsvart. Nu först så märker jag att jag har en tjej vid min sida.

"jaså du vaknar nu" sa hon med en röst som jag kände igen väl men kunde inte sätta fingret på vems röst det var, jag börjar nu få lite ångest för att jag har ju faktiskt en flickvän som jag är grymt kär i och vill fan inte bli av med henne, men man vill ju inte vara taskig mot ligget heller. Hon börjar kladda lite på mig och jag på henne, det vanliga förspelet men utan oralsex.

"Jag vill ha dig nu" säger hon medans hon börjar bete sig lite mer som ett vilddjur, dra lite i håret och trycka ner mig i sängen. Hur som helst så känner jag nu att jag måste fan hitta en utväg jag kan inte göra såhär mot min tjej!

Så lite smidigt så drar jag ner henne mot mig och säger till henne;
"förlåt men jag kan inte göra såhär, jag har en flickvän som jag vill ha kvar" eller nåt liknande, minnet sviker mig lite här. det var som man säger "bäck svart" i rummet och jag kunde inte mer än se lite av glimten i hennes ögon, hur som helst så hoppar hon ur sängen och sticker.

Jag tänkte inte så mycket mer på det och somnade ganska kvickt igen, ganska glad över att jag faktiskt dissat en tjej!

vaknar dagen efter utan problem, förutom att jag är lite bakis. Kör det vanliga "godmorgon älskling" smset när jag vaknar, förväntar mig inte direkt svar men när hon inte svarat vid klockan tre på eftermiddagen så ringer jag henne för jag visste att hon var hemma idag. hon svarar inte.

Jag ringer då en kompis, en av dem som jag var med dagen innan, jag undrar om han har någon koll på läget. Han undrar hur det gick för mig när jag kom hem kvällen innan. Och jag berättar den lite små skämmiga historien för honom. Han börjar nu asgarva och jag börjar små skratta lite också och frågar vad som är så kul.

han hulkar ur sig mellan skratt salvor "Haha men det var ju förfan din flickvän som bar hem dig!".. hon skulle tydligen "överaska mig". nu skrattar jag inte längre och jag inser mitt misstag, eftersom hon vägrar svara på telefon så åker jag hem till henne för att prata, efter mycket diskuterande så löser det sig faktiskt och vi är än idag ihop.
Citera
2008-03-18, 22:40
Medlem
Kriminalarens avatar
Var med om en relativt intressant episod i lördags natt:

I vanlig ordning hade mina gudabenådade höfter ordnat fram en lämplig och ack så villig kandidat för överliggning redan klockan 02. I vanlig ordning ordnade jag blixtsnabbt fram en taxi. I vanlig ordning hade jag damen i fråga naken på min säng strax efter det att dörrlåset raskt vridits om.

Händelserna som sedan följer är lite lätt diffusa, om det är av skräck eller av sprit, det är något jag förhoppningsvis aldrig får veta.

Hursomhelst lät jag mina baskethändar sakta glida ner mot geggvecket på den för tillfället vertikala flickan då hon utbrister tyst men på något vis ändå högt:
-"Jag har mens, tror jag".

Att stoppa händerna i en rödslaskig fitta är dock inget en van och skicklig jägare som jag backar för. In far fingrarna och ut far de. Gissningsvis runt den tionde takten fastnar mina långa fingrar kring något som normalt inte ska finnas i en kvinnas underliv. Jag tänker inte mer på detta utan drar ut de i kvinnosav dränkta fingrarna och slaskar snabbt av handen bakåt i tron om att jag fått tag på resterna av en glömd tampong. Älskogen fortsätter enligt Flashback-reglementet och avslutas demonstrativt med "piraten". Jag somnar tillfredsställd och vaknar kl 0921 av att dörren öppnas och stängs.

Framåt halv 5 på eftermiddagen är det så pass lugnt bakom den ovanligt veckade pannan att jag stiger upp ur sängen. Resten av den korta eftermiddagen tillbringas på soffan.

När klockan börjar närma sig midnatt är det dags att rensa ur lyan efter nattens härjningar och direkt när dörren till sovrummet öppnas reagerar jag direkt på att något inte är riktigt som det ska. Stanken jag upplever går närmast att likna med ett slitet slakthus under rötmånaden.

Jag är inte sen att se att på väggen bakom sängen sitter en prydnad som inte alls liknar den i övrigt utsökta konst som pryder mitt vilorum. Där på väggen sitter 8 cm av vidrigt doftande kvinnoutstötningar. Under svåra och kväljande kval avlägsnar jag med handskar och spackelspade detta stelnade otyg, spolar snabbt ner det i toaletten och låtsas sedan som om ingenting av detta nästan onämnbara inträffat.

Detta är i särklass det vidrigaste jag varit med om i sänghalmen. Under själva akten var det inte speciellt otäckt, men i efterhand när jag vet vad jag så raskt avyttrade på min vägg är det inte helt bekvämt att tänka på

Tur att Flashback finns så att man får återuppleva dessa små guldkorn i vardagen
Citera
2008-03-21, 10:10
Medlem
Ptomas avatar
Har en polare, Uffe, som var i en byhåla och hälsade på sina kusiner. Som brukligt är så imundigas det höghaltig hembränd alkohol och som vi alla vet så är det vid dessa dimhöljda ögonblick fantastiska misstag sker. Uffe och hans kusiner blev bra på örat och tilläggas ska väl att en av kusinerna är en tjej i sina bästa dagar. Uffe som är gift kan självklart inte hålla sig från att vara otrogen efter att de spelat klädpoker á la byhåla. Reglerna är att efter kläderna åkt av så infaller istället sanning och konsekvens fast där man skrotat sanning då alla redan vet allt. Hallå, byhåla..daah

Anyway, Uffe full som han är och som nu är spritt språngande näck åker på konsekvens att mitt där bland alla andra stoppa in sin stolte riddare i sin kvinnliga kusin. Efter några juck och stön så faller det sig inte bättre än att Uffe kör en Magnus Uggla och sprutar sina beska droppar i kusinens kärleksgrotta.

Dagen efter och med sprängande huvudvärk samt kraftig ångest far Uffe hem till Stockholm. Han lovar sig själv att förtränga händelsen och inte säga ett ord till sin kära hustru. Ett par månader senare får Uffe ett samtal från sin fagra kusin, hon är gravid och tänker INTE ta abort minsann. Uffe med en begynnande hysterisk panik tror sig kunna hålla det hemligt. Tiden går.. Efter 9 månader föds ett par tvillingar vilket tvingar Uffe att jobba mer för att ha råd med underhållet. Dock är allt frid och fröjd, hustrun börjar prata om att skaffa barn vilket Uffe självklart går med på.

Det har nu gått 4 år och Uffe och hans fru har en liten illbatting krypande på golvet, förhållandet är lyckligt och allt går Uffes väg. All lycka har dock ett slut. En dag så öppnar Uffes hustru ett brev från Försäkringskassan vilket var adresserat till Uffe. Som vi alla vet så har frugor och flickvänner inga spärrar för vems som är vad och hon får reda på Uffes lilla hemlighet. Vad som hände därefter orkar jag inte berätta men kan väl säga att Uffe numera är en våt fläck men fortfarande gift.

Banjomusiken genljuder genom nejden... Det är dags för en släktträff i byhåla snart och Uffes hustru vill att deras son ska få träffa tvillingkusinerna eller vad det nu blir... På denna släktträff händer en annan sexuell fadäs men det berättar jag en annan gång.
Senast redigerad av Ptoma 2008-03-21 kl. 10:12.
Citera
2008-03-21, 10:44
Medlem
Dr Snoozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
Har en polare, Uffe, som var i en byhåla och hälsade på sina kusiner. Som brukligt är så imundigas det höghaltig hembränd alkohol och som vi alla vet så är det vid dessa dimhöljda ögonblick fantastiska misstag sker. Uffe och hans kusiner blev bra på örat och tilläggas ska väl att en av kusinerna är en tjej i sina bästa dagar. Uffe som är gift kan självklart inte hålla sig från att vara otrogen efter att de spelat klädpoker á la byhåla. Reglerna är att efter kläderna åkt av så infaller istället sanning och konsekvens fast där man skrotat sanning då alla redan vet allt. Hallå, byhåla..daah

Anyway, Uffe full som han är och som nu är spritt språngande näck åker på konsekvens att mitt där bland alla andra stoppa in sin stolte riddare i sin kvinnliga kusin. Efter några juck och stön så faller det sig inte bättre än att Uffe kör en Magnus Uggla och sprutar sina beska droppar i kusinens kärleksgrotta.

Dagen efter och med sprängande huvudvärk samt kraftig ångest far Uffe hem till Stockholm. Han lovar sig själv att förtränga händelsen och inte säga ett ord till sin kära hustru. Ett par månader senare får Uffe ett samtal från sin fagra kusin, hon är gravid och tänker INTE ta abort minsann. Uffe med en begynnande hysterisk panik tror sig kunna hålla det hemligt. Tiden går.. Efter 9 månader föds ett par tvillingar vilket tvingar Uffe att jobba mer för att ha råd med underhållet. Dock är allt frid och fröjd, hustrun börjar prata om att skaffa barn vilket Uffe självklart går med på.

Det har nu gått 4 år och Uffe och hans fru har en liten illbatting krypande på golvet, förhållandet är lyckligt och allt går Uffes väg. All lycka har dock ett slut. En dag så öppnar Uffes hustru ett brev från Försäkringskassan vilket var adresserat till Uffe. Som vi alla vet så har frugor och flickvänner inga spärrar för vems som är vad och hon får reda på Uffes lilla hemlighet. Vad som hände därefter orkar jag inte berätta men kan väl säga att Uffe numera är en våt fläck men fortfarande gift.

Banjomusiken genljuder genom nejden... Det är dags för en släktträff i byhåla snart och Uffes hustru vill att deras son ska få träffa tvillingkusinerna eller vad det nu blir... På denna släktträff händer en annan sexuell fadäs men det berättar jag en annan gång.

en annan gång är precis nu,berätta
Citera
2008-03-21, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Snooze
[/b]

en annan gång är precis nu,berätta

Precis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera