2009-07-23, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doublebass
Har läst alla inlägg nu, det var jobbigt men värt det!
Här kommer mitt bidrag!

Detta hände förra sommaren då jag var utomlands med familjen, dock var min två år äldre syster med så jag visste att jag skulle ha kul ändå.
En kväll sitter vi och äter på nåt uteställe och hittar några engelsmän på samma restaurang, två killar och en brud. En av killarna var lite snyggare än den ena. Vi börjar prata och de berättar att de ska till ett ställe med liveband och dricka lite öl senare, så jag och min syster följer med.

Väl där började vi dricka som dårar allihop, jag blev såklart snorfull direkt. Fick kontakt med den snyggare killen under kvällen och berättar för min syster att jag vill ha sex med honom, vilket hon tydligen också vill! Jag blir lite grinig eftersom "jag sa det först" och min syster hade pojkvän, men jag sket i det. -Minneslucka- helt plötsligt sitter vi på hans moppe påväg till hans hotell för att ha trekant, jag, min syster och engelsmannen (Vi kan kalla honom Pelle). Jag som knappt kan stå är fet på, han var snygg och jag ville ligga!

Väl där inne börjar vi, han har min syster i sitt ansikte medan jag suger av honom, allt går bra tills jag känner mig lite illamående och måste spy. vilket jag gör på sängen bredvid min syster och honom.
När de märkt att jag spytt säger min syster något i stil med att hon kanske borde gå och att vi möts på hotellet lite senare.
Av någon anledning tycker Pelle synd om mig och vi går in i duschen för att duscha av mig.

I duschen hinner jag klarna till och fortsätter där jag avslutade - alltså med hans härlighet i min mun. Vi har sex i duschen ett tag för att senare gå över till den andra sängen där vi har ännu mer sex. När vi båda kommit och vi ligger och röker ber jag om ursäkt över mitt lilla "missöde" på hans säng men han säger att det inte var någon fara, så no harm done!
Han skjutsar mig till mitt hotell där jag spyr lite till för att senare däcka.

Han berättade även att han inte ville att min syster skulle vara med egentligen och att om han fick välja så skulle det bara vara jag. Score!

Vi hade även sex flera gånger efteråt men det är en annan historia!

goood work . föresten knullade han din syster också eller hur blev det .. nyfiken ..
Citera
2009-07-23, 19:13
Medlem
doublebasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teddde
goood work . föresten knullade han din syster också eller hur blev det .. nyfiken ..

Nej, efter att hon lämnat hotellet hade hon sex med den andra engelsmannen för att senare ha sex med sin pojkvän.
Citera
2009-07-23, 19:19
Medlem
joeyopals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doublebass
Nej, efter att hon lämnat hotellet hade hon sex med den andra engelsmannen för att senare ha sex med sin pojkvän.

Vilken äcklig slyna.
Citera
2009-07-23, 19:20
Medlem
doublebasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joeyopal
Vilken äcklig slyna.

Nejdå, hon är bara väldigt kåt. Klandrar henne inte
Citera
2009-07-23, 19:24
Medlem
hehe. Ja , man måste ta för sig. Män/kvinnor gör det allt för sällan Om man nu endå ska knulla så varför inte få det som man vill ha det . (På tal om ingenting alls) ..
Citera
2009-07-23, 20:01
Medlem
doublebasss avatar
Kan väl även passa på att dra en annan rackare när jag ändå är på gång.

Detta var på midsommar, för några veckor sen med andra ord. Skulle på fest och sen sova hos en kompis till mig som jag är en smula attraherad av. Vi har haft sex en del gånger osv..

Kommer hem till honom lagom tankad och stekt vid 4 snåret och lagom kåt. Vi sätter på en film men det tar inte lång tid förrens vi börjar utforska varandra och triggar varandra till mer. Tillslut kommer vi på den utmärkta idén om att jag ska vara bakbunden med handklovar. Låter schysst, tänkte jag och låter honom klova fast mig. Har sjukt bra sex, och precis när det är som skönast öppnas hans dörr och där står hans morsa!
Jag får panik men kan inte göra någonting eftersom jag är bakbunden medan han gör jag vet inte vad.

Så hon står där i dörröppningen ett tag medan jag ligger där helt näck med handklovar, och inte nog med det, utan då ska hon gå in och stänga av tvn! Inte det roligaste att se henne i ögonen därefter, men det var helt klart värt det!
Citera
2009-07-23, 21:15
Medlem
apels1ns avatar
drog hem till en tjej efter en fylla, hennes morsa var hemma och hade druckit några öl också. gick in med bruden till hennes rum och satte på henne osv, morsan kom in några ggr och drygade sig, hon tyckte mest det var kul haha. efter vi knullat somnade hon, så gick jag till vardagsrummet och drack öl med morsan, och det slutade med att jag satte på henne också, ca 1 timme efter jag knullat hennes dotter (och det visste ju hon)

är inte på humör idag så skrev lite tråkigt men men :P
Citera
2009-07-23, 21:23
Medlem
Lirares avatar
fan vad roliga historier haha
Citera
2009-07-23, 23:25
Medlem
Vigores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apels1n
drog hem till en tjej efter en fylla, hennes morsa var hemma och hade druckit några öl också. gick in med bruden till hennes rum och satte på henne osv, morsan kom in några ggr och drygade sig, hon tyckte mest det var kul haha. efter vi knullat somnade hon, så gick jag till vardagsrummet och drack öl med morsan, och det slutade med att jag satte på henne också, ca 1 timme efter jag knullat hennes dotter (och det visste ju hon)

Vilken kväll!

Vem var bäst, skönast, sugnast osv?
Citera
2009-07-24, 00:17
Medlem
MrRedmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apels1n

TROLL
Citera
2009-07-24, 01:28
Medlem
Dinfiskares avatar
Mitt bidrag då.

Detta var på midsommar i år.

Jag och en till lumpen kompis följde med en tredje lumpen polare hem, och vi kände ingen där. Iaf så drog vi på fest hos en tjej. Min polare som kände alla började genast bråka med sin flickvän och försvann ganska snabbt, så nu var vi bara 2 kvar på festen och vi kände ingen. Och rätt var det var så va min andra kompis borta.
Försökte ringa han men inget svar.( Fick senare veta att han hade blivit för full och tagit taxi fast han inte visste vart han skulle)

Jag hade snackat ganska mycket med en tjej vid middagen som såg riktigt bra ut och hon frågade om jag ville följa henne hem när hon skulle hem och byta om för det började bli lite kyligt.
Visst tänkte jag. Känner ju ingen här iaf. Så följde henne hem och kollade på när hon bytte om. Hände tyvär inget mer spänande där.

Tillbaka på fest så träffade jag polaren med flickvänns problem.
Kanske 1 timma senare komma samma brud som jag snackat med innan och slet med mig in på toan, asså verkligen drog in mig, fattade inget först. så bara slet hon av mig byxorna och började suga.
Najs tänkte jag. Sedan knullade vi kanske i 5 min, så började alla knacka på dörren som fan och försökte få upp dörren så jag drog mig ur henne.
Jag: Vi får knulla hos dig lite senare.
Hon: Nej knulla mig nu!
Jag: NEJ senare!
Hon: Jag älskar dominata män!
Jag: okeej
Nu börjar hon bli lite skum tyckte jag. Och så säger hon inatt är det bara du och jag och mina 3 katter!
Hon fortsätter även tjata om hur bra hon är i sägen och att hon ska göra saker med mig jag aldrig änns kan fantisera om.
Nu börjar jag bli så osäker men tänker att det är bäst att köra på det dominanta.
Så säger hon vi går till mig om 1 timma då. Men jag säger att vi går om 3 med riktigt bestämd röst. Då blir hon helt skit kåt igen och säger, vart har du varit hela mitt liv?
Sedan säger hon får jag berätta en lite läskig sak? Jag svara genast nej och tänker den här bruden är galen. Så säger hon jag vill att du ska träffa mina föräldrar!
Shieeet tänker jag! Va fan är detta för brud som rymt från psyket?
Jag skyndar mig ut från toan och möter polaren som säger grattis nu har du minst 10 könssjukdomar.
Resten av kvällen försöker jag hålla mig undan från henne. Kvällen slutar iaf med att jag gömmer mig i lekstugan utanför och får be polaren hämta mig för jag inte hittar tillbaka till han igen.

En riktigt psyko brud. Hoppas alla slipper sådana!
Citera
2009-07-26, 23:33
Medlem
pochps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demoner
När man läser era inlägg verkar det som om killarna i båda fallen ljuger.

Varför skulle man ljuga om det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in