2009-02-25, 23:38
Medlem
fenylalanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bob Lunta
På något sätt får jag ändå känslan av att sticka penisen i dig ungefär måste vara som att göra helikoptern i Globen.

Eller Grand Canyon
Citera
2009-02-26, 17:13
Medlem
Måste bara bumpa tråden, och samtidigit säga att den verkligen är underhållande!
Citera
2009-02-26, 17:29
Medlem
På flyget hem från Turkiet. Jag avr jäligt kåt, så jag började att smeka min flickväns lår, det dröjde inte länge tills hon också blev tänd. Så vi gick till toan, blev en snabbis. Men jag avr tvungen att stöna mindre typ 10 gånger. Sen när vi kom ut var det typ 5 pers i kö, bla en gammal tant som hade magsjuka som hade hört alltihop "Fy skämms"
Citera
2009-03-02, 00:02
Medlem
FrokenVattens avatar
Ute en kväll med en kompis och hennes kompis kompisar, typ... Hon drar hem vid 12 men jag hänger med resten ut ett tag till. Vid 3 är det dags för efterfest där vi blir 5 killar och jag som är tjej. (lite oansvarigt sådär i efterhand men men)
Jag och en av killarna hade snackat om sex allmänt hela halva kvällen och jag hade väl vid nåt tillfälle sagt så att andra hörde att jag "tycker jävligt bra om trekanter". Vi började hur som helst hångla, kläderna flög av och innan jag vet ordet av har jag hans huvud mellan mina ben. Helt plötsligt kliver en av de andra killarna in och sätter sig vid datorn. Går ut... Jag började suga av killen i sängen och så öppnas dörren igen och killen kommer in, går fram till mig och frågar: Får jag vara med? Helt jävla chockad fick man till slut fram ett: Öööh, okej... Så vi sätter igång, var ju inga speciella konstigheter, hade ju varit med 2 killar vid ett par gånger tidigare så. Men efter ett tag kommer en tredje in! Samma sak där: Får man vara med?
Vad fan svarar man på det? :P

Men så gick det iaf till när jag hamna i säng med 3 killar. Fast min fantasi att få kuk i alla hål samtidigt blev inte sann. Misstänker att killarna var lite för blyga alternativt aldrig gjort en sånhär grej tidigare...
Citera
2009-03-06, 04:53
Medlem
Oswaldos avatar
Härlig tråd!

Har ett gäng historier men med tanke på hur alla nätrunkare här reagerar kommer man väl bli kallad mytoman om man drar alla. Den roligaste måste iallafall vara den här:

Skulle hem till en tjej som vi kan kalla Marie. Vi hade knullat förut och båda var med på att det var det som skulle göras även den här gången. Jag börjar slicka henne (hon hade överkänslig klitoris) och redan efter 30 sekunder börjar hon skaka. Jag känner att eftersom det går så snabbt för henne kan jag bjuda på en till. När hon närmar sig andra gången ber hon mig sluta. "fuck no" tänkte jag, hon ska komma så pass många gånger att hon kan berätta om mig för hennes kompisar. Sagt och gjort, jag slutar inte och hon kommer ännu en gång. Hårt som fan verkar det som.

Hon berättar att hon känner sig snurrig och varm. Visst, kul för dig tänker jag och börjar knulla på riktigt. Hon fortsätter gnälla över att hon är snurrig och känner sig full (vi var nyktra).

Jag gick på medicin då (cocillana) och tack vare den kunde jag inte komma. När jag knullat mig trött rullar jag över och hon säger ännu en gång att hon känner sig snurrig. Jag säger att hon borde dricka vatten och ta till andra mjäkiga huskurer. Småpratar i ett par minuter och jag går hem.

Flera timmar senare berättar hon att hon fortfarande är snurrig! Hon säger att hon ringt till sjukvårdsupplysningen och skamset berättat vad som hänt. Läkaren i telefonen säger att det nog är bäst att hon uppsöker akuten. Hon väntar på att två kompisar ska komma över sen skulle dom bege sig dit. Jag ber henne höra av sig när hon vet något mer.

Senare på kvällen för jag ett sms där det står något i stil med "Har fått ta massa prover och ska röntga huvudet härnäst". Jag ber henne höra av sig när det blivit någon klarhet i det hela. Får ett sms vid 03.00 tiden om att hon tagit massor med prover och dylikt och ska tillbaka vid niotiden följande morgon.

Hon går dit, får möta någon sjuksköterska som läser hennes journal och utbrister "Oj, det måste ha varit en riktig hingst!" () . Hon får sedan snacka med neurologen (heter det så?) som säger att det var något med blodkärlen i huvudet. Minns inte om ett hade spruckit eller hur det låg till men tydligen kunde det gått riktigt illa till. Hon kunde fått en hjärnblödning och dött.

Det är rätt kul att dra den här historien på fester och sedan säga "så tjejer, jag knullar er nästan till döds".

Har ett gäng andra stories också som sagt, allt från båda sorters trekanter till ruggugglor till en story involverande en tvåbarns mamma och ett möte med hennes barn på morgonen. Den sista är pinsamt lik alla vandringstories men 100% sann.
Citera
2009-03-06, 22:19
Medlem
kornizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oswaldo
...

Har ett gäng andra stories också som sagt, allt från båda sorters trekanter till ruggugglor till en story involverande en tvåbarns mamma och ett möte med hennes barn på morgonen. Den sista är pinsamt lik alla vandringstories men 100% sann.

Go on...
Citera
2009-03-07, 00:21
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettanyMaid
Klart de hade. Jag hade en vakt bredvid mig som kollade dem. Jag är väl inte galen heller. Inte helt galen iaf.

Man ska ALDRIG ha sex med främlingar utan kondom. Då är man ju helt tappad.

Vakt? Får man fråga varför du hade en vakt med dig och i vilket sammanhang du knullade med dessa 50-60 killar?
Citera
2009-03-07, 03:48
Medlem
Oswaldos avatar
Kan dra första (och hittils enda) gången jag hade trekant med två tjejer. Inte så sjukt eller roligt men en milstolpe i mitt liv

Var senaste nyåret. En kompis skulle ha fest och jag fick den ärofyllda uppgiften att bjuda dit fruntimmer. Bjöd dit två gäng. En grupp med tjejer som var gamla kompisar och ett gäng som jag aldrig träffat men hade en av dem på msn. Den sistnämnda gruppen var två år yngre än oss (vi var 18/19). Lätta byten med andra ord.

Iallafall, alla blir fullare och fullare. De yngre tjejerna är riktiga fjortisar. Korta kjolar, tuttar som dom kan vila hakan på och allmänt tighta. Jag raggar så in i helvete på två stycken. Börjar strula med en, vi går ner i källaren där vi har sex mot ett skåp. Blir avbrutna av en annan polare (cockblock! inte coolt) så vi går upp igen. Letar upp den andra tjejen och lurar in henne i en garderob där vi också har lite snabbsex, kjolen upplyft och strumpbyxorna nerdagna till knäna ungefär.

Klockan är nu nära tolv. Vi bestämmer oss för att dra upp på stan för att träffa allt folk man känner vid tolvslaget. På stan är det packat med folk. Tappar bort allihop men lyckas hitta den första tjejen jag hade sex med. Vi går runt och letar efter dom andra men hittar bara en annan av hennes vänninor. Jag ger då det smarta förslaget att vi borde gå hem till mig (bodde nära) och styra efterfest. Vi kunde ringa dom andra när vi var där. Sagt och gjort, vi rör oss hem till mig. När vi försöker ringa så är nätet överbelastat eller något så ingenting funkar.

Iallafall, tjejerna sitter i min säng och jag i min skrivbordsstol mitt emot. Byter ut lita kåta blickar med tjejen jag knullat med tidigare. Till slut går hon fram till mig och kysser mig. Jag sätter mig mellan dom båda tjejerna och strular med den ena. När jag märker att den andra tjejen blir uttråkad vänder jag mig om och hoppas på att hon kysser tillbaka vilket hon gjorde! VINST tänkte jag.

Det fortsätter så där ett tag, hoppar mellan varje och deras toppar/klänningar åkte av. Knäpper upp bådas BHar, och ställer mig upp framför dom. Fick hinta lite om vad som skulle göras så jag knäppte upp mina byxor och drog ner dom. Ena tjejen fattade vinken och drog ner mina kalsonger. Kåt som jag var så ställer sig kuken rakt ut. Ena börjar suga och den andra slickar min pung. Shit, jag har ALDRIG känt mig så kunglig som då.

Efter ett par minuter knuffar jag ner dom båda på rygg (jag står fortfarande framför dom) och drar ner deras trosor. Börjar slicka den ena och byter lite fram och tillbaka innan jag drar av mig byxorna och böjer över mig den ena (den snyggare såklart). Tränger in i henne och knullar ett tag i missionärsställning medans den andra ligger brevid, byter sedan till den andra och gör samma sak. Det fortsätter så här ett tag. Jag blir riden av den ena samtidigt som den andra sitter på mitt ansikte. Har extremt svårt att komma på fyllan och så var det även denna gång. Knullade mig trött sen var det bara att avrunda det hela.

Tjejerna drog hem och jag kände mig som en man. Hade doppat veken i tre tjejer på en kväll. Bra start på det nya året
Citera
2009-03-23, 16:18
Medlem
Citat:
Kan dra första (och hittils enda) gången jag hade trekant med två tjejer. Inte så sjukt eller roligt men en milstolpe i mitt liv

Var senaste nyåret. En kompis skulle ha fest och jag fick den ärofyllda uppgiften att bjuda dit fruntimmer. Bjöd dit två gäng. En grupp med tjejer som var gamla kompisar och ett gäng som jag aldrig träffat men hade en av dem på msn. Den sistnämnda gruppen var två år yngre än oss (vi var 18/19). Lätta byten med andra ord.

Iallafall, alla blir fullare och fullare. De yngre tjejerna är riktiga fjortisar. Korta kjolar, tuttar som dom kan vila hakan på och allmänt tighta. Jag raggar så in i helvete på två stycken. Börjar strula med en, vi går ner i källaren där vi har sex mot ett skåp. Blir avbrutna av en annan polare (cockblock! inte coolt) så vi går upp igen. Letar upp den andra tjejen och lurar in henne i en garderob där vi också har lite snabbsex, kjolen upplyft och strumpbyxorna nerdagna till Hknäna ungefär.

Klockan är nu nära tolv. Vi bestämmer oss för att dra upp på stan för att träffa allt folk man känner vid tolvslaget. På stan är det packat med folk. Tappar bort allihop men lyckas hitta den första tjejen jag hade sex med. Vi går runt och letar efter dom andra men hittar bara en annan av hennes vänninor. Jag ger då det smarta förslaget att vi borde gå hem till mig (bodde nära) och styra efterfest. Vi kunde ringa dom andra när vi var där. Sagt och gjort, vi rör oss hem till mig. När vi försöker ringa så är nätet överbelastat eller något så ingenting funkar.

Iallafall, tjejerna sitter i min säng och jag i min skrivbordsstol mitt emot. Byter ut lita kåta blickar med tjejen jag knullat med tidigare. Till slut går hon fram till mig och kysser mig. Jag sätter mig mellan dom båda tjejerna och strular med den ena. När jag märker att den andra tjejen blir uttråkad vänder jag mig om och hoppas på att hon kysser tillbaka vilket hon gjorde! VINST tänkte jag.

Det fortsätter så där ett tag, hoppar mellan varje och deras toppar/klänningar åkte av. Knäpper upp bådas BHar, och ställer mig upp framför dom. Fick hinta lite om vad som skulle göras så jag knäppte upp mina byxor och drog ner dom. Ena tjejen fattade vinken och drog ner mina kalsonger. Kåt som jag var så ställer sig kuken rakt ut. Ena börjar suga och den andra slickar min pung. Shit, jag har ALDRIG känt mig så kunglig som då.

Efter ett par minuter knuffar jag ner dom båda på rygg (jag står fortfarande framför dom) och drar ner deras trosor. Börjar slicka den ena och byter lite fram och tillbaka innan jag drar av mig byxorna och böjer över mig den ena (den snyggare såklart). Tränger in i henne och knullar ett tag i missionärsställning medans den andra ligger brevid, byter sedan till den andra och gör samma sak. Det fortsätter så här ett tag. Jag blir riden av den ena samtidigt som den andra sitter på mitt ansikte. Har extremt svårt att komma på fyllan och så var det även denna gång. Knullade mig trött sen var det bara att avrunda det hela.

Tjejerna drog hem och jag kände mig som en man. Hade doppat veken i tre tjejer på en kväll. Bra start på det nya året

Har detta hänt? eller har du läst manus på en porrfilm?
Citera
2009-03-23, 18:03
Medlem
SadCasanovas avatar
Citat:

Iallafall, alla blir fullare och fullare. De yngre tjejerna är riktiga fjortisar. Korta kjolar, tuttar som dom kan vila hakan på och allmänt tighta. Jag raggar så in i helvete på två stycken. Börjar strula med en, vi går ner i källaren där vi har sex mot ett skåp. Blir avbrutna av en annan polare (cockblock! inte coolt) så vi går upp igen. Letar upp den andra tjejen och lurar in henne i en garderob där vi också har lite snabbsex, kjolen upplyft och strumpbyxorna nerdagna till knäna ungefär.

Låter som en riktig FB-berättelse!
Citera
2009-03-23, 18:24
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Citat:

Troll, sluta drömma
Citera
2009-03-24, 12:40
Medlem
Foveas avatar
Hmm, har det försvunnit historier härifrån...?

Känns som jag har berättat minst 3-4 stycken men hittar bara en av mig...

Kliar i fingrarna men har ingen aning om vilka minnen jag har berättat och inte berättat om...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in