Härlig tråd!
Har ett gäng historier men med tanke på hur alla nätrunkare här reagerar kommer man väl bli kallad mytoman om man drar alla. Den roligaste måste iallafall vara den här:
Skulle hem till en tjej som vi kan kalla Marie. Vi hade knullat förut och båda var med på att det var det som skulle göras även den här gången. Jag börjar slicka henne (hon hade överkänslig klitoris) och redan efter 30 sekunder börjar hon skaka. Jag känner att eftersom det går så snabbt för henne kan jag bjuda på en till. När hon närmar sig andra gången ber hon mig sluta. "fuck no" tänkte jag, hon ska komma så pass många gånger att hon kan berätta om mig för hennes kompisar. Sagt och gjort, jag slutar inte och hon kommer ännu en gång. Hårt som fan verkar det som.
Hon berättar att hon känner sig snurrig och varm. Visst, kul för dig tänker jag och börjar knulla på riktigt. Hon fortsätter gnälla över att hon är snurrig och känner sig full (vi var nyktra).
Jag gick på medicin då (cocillana) och tack vare den kunde jag inte komma. När jag knullat mig trött rullar jag över och hon säger ännu en gång att hon känner sig snurrig. Jag säger att hon borde dricka vatten och ta till andra mjäkiga huskurer. Småpratar i ett par minuter och jag går hem.
Flera timmar senare berättar hon att hon fortfarande är snurrig! Hon säger att hon ringt till sjukvårdsupplysningen och skamset berättat vad som hänt. Läkaren i telefonen säger att det nog är bäst att hon uppsöker akuten. Hon väntar på att två kompisar ska komma över sen skulle dom bege sig dit. Jag ber henne höra av sig när hon vet något mer.
Senare på kvällen för jag ett sms där det står något i stil med "Har fått ta massa prover och ska röntga huvudet härnäst". Jag ber henne höra av sig när det blivit någon klarhet i det hela. Får ett sms vid 03.00 tiden om att hon tagit massor med prover och dylikt och ska tillbaka vid niotiden följande morgon.
Hon går dit, får möta någon sjuksköterska som läser hennes journal och utbrister "Oj, det måste ha varit en riktig hingst!" (

) . Hon får sedan snacka med neurologen (heter det så?) som säger att det var något med blodkärlen i huvudet. Minns inte om ett hade spruckit eller hur det låg till men tydligen kunde det gått riktigt illa till. Hon kunde fått en hjärnblödning och dött.
Det är rätt kul att dra den här historien på fester och sedan säga "så tjejer, jag knullar er nästan till döds".
Har ett gäng andra stories också som sagt, allt från båda sorters trekanter till ruggugglor till en story involverande en tvåbarns mamma och ett möte med hennes barn på morgonen. Den sista är pinsamt lik alla vandringstories men 100% sann.