Hehe kul tråd. Här kommer mitt bidrag (att berätta historier är inte min starka sida så förlåt om den är otydligt skriven). Var för något år sedan när jag var 19år.
Det hela började en dag när jag var på en ICA affär och handlade lite mat. Jag stod och plockade lite lösgodis när jag råkade höra två lite äldre kvinnor som såg bra ut stå och prata(de kanske var runt 40-45) när den ena började jämra om något datorproblem. Nu såg jag ett guldögonblick och vände mig åt kvinnan med datorproblem och sa något i stil med: - "Jag kan fixa din dator." Vi började prata och den andra kvinnan gick iväg. Hon frågade vad jag ville ha för besväret och jag sa: - "Ett glas vin räcker nog fint." Hon började storflina och jag vi bestämde en tid dagen efter och gick skilda vägar.
Nästa dag som råkade vara en fredag kom jag dit ca 19:30 en halvtimme innan vi bestämde. Hon var på väg ut för att lämna av hennes son till hans far och bad hennes dotter(hon kanske var 17) att visa mig datorn. Jag började självklart småflörta med henne medans hon visade mig vad som var fel med datorn. Efter ca en kvart kom mamman hem igen och förklarade för dottern att jag ville vara i fred medans jag höll på och fixa. Där satt jag och fixade datorn. Efter ett tag gick dottern ut då hon skulle på någon fest. Mamman kom nu med vin och vi började bli lite avslappnade. Någon halvtimma senare var vi i full gång med att göra det som vuxna människor kan göra när de tycker om varandra.
Hon var riktigt vild. Efter ungefär två timmar slocknade vi.
Runt klockan 2 så vaknade jag upp och var hungrig. Gick jag ut naken till köket och letade efter något bröd eller något. När helt plötsligt jag hör några nycklar i ytterdörren. Vem är det som kommer in om inte småfulla dottern. När hon såg mig blev hon helt paff och bara stod och tittade. Jag drog någon bortförklaring om att det blev sent med datorn och att jag hade druckit vin och kunde inte köra bil så jag sov på soffan. Vi pratade lite och hon verkade inte alls bry sig om att jag stod helt naken. (Självklart flörtade jag lite med henne.
)
Hon gick in på sitt rum och jag käkade upp mackan och gick in i duschen och sköljde av mig. Jag går ut ur duschen och börjar leta efter någon handduk jag kunde torka mig med. Jag hör hur toadörren öppnas och jag tittar snabbt upp. Vem står inte där om inte dottern. Hon frågade om jag behövde en handduk och log. Hon kom fram och tryckte hennes kropp mot min och ställde sig på tå och viskade i mitt öra: - "Jag vill ha dig." Nu jäklar tänkte jag. Vi gick in på hennes rum och sen kan ni nog lista ut vad som hände.
När hon hade däckat tog jag på mig mina kläder som låg utspridda i vardagsrummet och smet ut och såg dem aldrig mer igen. Fattar fortfarande inte att det hände.
Det hela började en dag när jag var på en ICA affär och handlade lite mat. Jag stod och plockade lite lösgodis när jag råkade höra två lite äldre kvinnor som såg bra ut stå och prata(de kanske var runt 40-45) när den ena började jämra om något datorproblem. Nu såg jag ett guldögonblick och vände mig åt kvinnan med datorproblem och sa något i stil med: - "Jag kan fixa din dator." Vi började prata och den andra kvinnan gick iväg. Hon frågade vad jag ville ha för besväret och jag sa: - "Ett glas vin räcker nog fint." Hon började storflina och jag vi bestämde en tid dagen efter och gick skilda vägar.
Nästa dag som råkade vara en fredag kom jag dit ca 19:30 en halvtimme innan vi bestämde. Hon var på väg ut för att lämna av hennes son till hans far och bad hennes dotter(hon kanske var 17) att visa mig datorn. Jag började självklart småflörta med henne medans hon visade mig vad som var fel med datorn. Efter ca en kvart kom mamman hem igen och förklarade för dottern att jag ville vara i fred medans jag höll på och fixa. Där satt jag och fixade datorn. Efter ett tag gick dottern ut då hon skulle på någon fest. Mamman kom nu med vin och vi började bli lite avslappnade. Någon halvtimma senare var vi i full gång med att göra det som vuxna människor kan göra när de tycker om varandra.
Hon var riktigt vild. Efter ungefär två timmar slocknade vi.Runt klockan 2 så vaknade jag upp och var hungrig. Gick jag ut naken till köket och letade efter något bröd eller något. När helt plötsligt jag hör några nycklar i ytterdörren. Vem är det som kommer in om inte småfulla dottern. När hon såg mig blev hon helt paff och bara stod och tittade. Jag drog någon bortförklaring om att det blev sent med datorn och att jag hade druckit vin och kunde inte köra bil så jag sov på soffan. Vi pratade lite och hon verkade inte alls bry sig om att jag stod helt naken. (Självklart flörtade jag lite med henne.
)Hon gick in på sitt rum och jag käkade upp mackan och gick in i duschen och sköljde av mig. Jag går ut ur duschen och börjar leta efter någon handduk jag kunde torka mig med. Jag hör hur toadörren öppnas och jag tittar snabbt upp. Vem står inte där om inte dottern. Hon frågade om jag behövde en handduk och log. Hon kom fram och tryckte hennes kropp mot min och ställde sig på tå och viskade i mitt öra: - "Jag vill ha dig." Nu jäklar tänkte jag. Vi gick in på hennes rum och sen kan ni nog lista ut vad som hände.
När hon hade däckat tog jag på mig mina kläder som låg utspridda i vardagsrummet och smet ut och såg dem aldrig mer igen. Fattar fortfarande inte att det hände.