2007-12-26, 20:52
Medlem
Kallopsmannens avatar
Hehe kul tråd. Här kommer mitt bidrag (att berätta historier är inte min starka sida så förlåt om den är otydligt skriven). Var för något år sedan när jag var 19år.

Det hela började en dag när jag var på en ICA affär och handlade lite mat. Jag stod och plockade lite lösgodis när jag råkade höra två lite äldre kvinnor som såg bra ut stå och prata(de kanske var runt 40-45) när den ena började jämra om något datorproblem. Nu såg jag ett guldögonblick och vände mig åt kvinnan med datorproblem och sa något i stil med: - "Jag kan fixa din dator." Vi började prata och den andra kvinnan gick iväg. Hon frågade vad jag ville ha för besväret och jag sa: - "Ett glas vin räcker nog fint." Hon började storflina och jag vi bestämde en tid dagen efter och gick skilda vägar.

Nästa dag som råkade vara en fredag kom jag dit ca 19:30 en halvtimme innan vi bestämde. Hon var på väg ut för att lämna av hennes son till hans far och bad hennes dotter(hon kanske var 17) att visa mig datorn. Jag började självklart småflörta med henne medans hon visade mig vad som var fel med datorn. Efter ca en kvart kom mamman hem igen och förklarade för dottern att jag ville vara i fred medans jag höll på och fixa. Där satt jag och fixade datorn. Efter ett tag gick dottern ut då hon skulle på någon fest. Mamman kom nu med vin och vi började bli lite avslappnade. Någon halvtimma senare var vi i full gång med att göra det som vuxna människor kan göra när de tycker om varandra. Hon var riktigt vild. Efter ungefär två timmar slocknade vi.

Runt klockan 2 så vaknade jag upp och var hungrig. Gick jag ut naken till köket och letade efter något bröd eller något. När helt plötsligt jag hör några nycklar i ytterdörren. Vem är det som kommer in om inte småfulla dottern. När hon såg mig blev hon helt paff och bara stod och tittade. Jag drog någon bortförklaring om att det blev sent med datorn och att jag hade druckit vin och kunde inte köra bil så jag sov på soffan. Vi pratade lite och hon verkade inte alls bry sig om att jag stod helt naken. (Självklart flörtade jag lite med henne. )

Hon gick in på sitt rum och jag käkade upp mackan och gick in i duschen och sköljde av mig. Jag går ut ur duschen och börjar leta efter någon handduk jag kunde torka mig med. Jag hör hur toadörren öppnas och jag tittar snabbt upp. Vem står inte där om inte dottern. Hon frågade om jag behövde en handduk och log. Hon kom fram och tryckte hennes kropp mot min och ställde sig på tå och viskade i mitt öra: - "Jag vill ha dig." Nu jäklar tänkte jag. Vi gick in på hennes rum och sen kan ni nog lista ut vad som hände.

När hon hade däckat tog jag på mig mina kläder som låg utspridda i vardagsrummet och smet ut och såg dem aldrig mer igen. Fattar fortfarande inte att det hände.
Citera
2007-12-26, 21:35
Medlem
DDKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallopsmannen
Våt dröm

Mer detaljer om själva akterna, tack. Om det är sant eller ej skiter jag i
Citera
2007-12-26, 22:24
Medlem
Andy Frains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallopsmannen
Bla bla bla...

Haha! DU borde nästan skämmas om du tror att folk skulle tro på den?
Citera
2007-12-26, 23:37
Medlem
D3ath-D3alers avatar
haha fy fan vad kul den här tråden var, har läst i snart 1.5 timme

Får ju bidra med 2 händelser som tyvär drabbat mig själv.

Händelse 1: Det var nog 6 år sedan, Jag och mitt ex kom hem från en blöt kväll med gänget och lade oss i sängen, givetvis vankades det pök! Efter lite hångel fick vi av oss kläderna och jag lade mig på rygg och lät henne suga mitt kön.... efter typ 10 sekunder märker jag att hon får kväljningar och hon ska precis dra ur kuken ur munnen när hon spyr rakt ut över magen och kuken på mig. Jag får typ panik, vilket är ganska normalt antar jag? Skriker till henne att hämta papper medan hon försöker ursäkta sig bäst hon kan vilket jag sket fullständigt i då jag hade fullt med spya på mig. Ville dock rädda lakanet så jag reste inte på mig förän hon hade torkat klart. Blev inget pök den natten... vi gjorde slut ganska snabbt efter det tror jag...

Händelse 2: Detta hände för ca 3 år sedan då jag och min nuvarande flickvän precis hade träffats och börjat bli intima. Hur som helst så vaknade jag en morgon med henne bredvid mig och kände mig allmänt morgonkåt, hon ställde upp och gav mig en avsugning, jag kom efter ett tag i hennes mun och hon började göra läten av sig som om hon ville få ut vad hon hade i munnen, det passade sig inte att svälja. Jag tog mitt glas med vatten som stod bredvid sängen och hon spottade ut mina elitsimmare i glaset och ställde tillbaka det. Vi gick ner och duschade och sedan satte vi oss i soffan och kollade på tv, glaset med sperma och vatten i hade jag glömt för länge sedan till min far gick in i mitt rum och utbrast "vad i helvete är det!!?!" Han håller upp glaset och granskar innehållet och frågar mig om det är sperma, det hade inte kunnat vara något annat så jag nickar och tittar på min flickvän som bara sitter stilla och stirrar in i väggen Min far anklagar mig för att vara ett svin och går ned med glaset, vet inte om han slängde det eller hällde ut innehållet och diskade det men det var ganska pinsamt
Citera
2007-12-30, 11:37
Medlem
djurass avatar
Skulle knulla en KK pa fyllan, kommer till lagenheten och gar ut i brandtrappan eftersom jag delade mitt sovrum med en roomie. Blir avsugen och gar ivag for att hamta kondomer. Det var morkt och jag var skitfull men jag tar paketet fran badrumsskapet och kommer tillbaka till brandtrappan med ett stort flin pa lapparna. Hon suger av mig lite till innan jag berattar att nu ar det dags och tar fram paketet- som inte var kondomer utan mina Immodium (diarrepiller) som jag kopt veckan innan efter att ha atit nat daligt.

"Ska du bajsa ner hela mig eller" sa hon och sa garvade vi gott, efter det hamtade jag kondomerna och vi knullade pa som vanligt.
Citera
2007-12-30, 17:56
Medlem
MunchenCallings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotwilt
Bra tråd detta mkt rolig läsning.

Nåväl.. Detta hände en vän till en kompis till mig.

Vännen var hemma hos sin flickvän som han inte varit ihop med särskilt länge. Dom hade bestämde sig för att ha lite extra kul och hade sex i köket. Han körde henne doggy-style mot matsalsbordet och exalterad av situationen frågade han om dom inte kunde köra i 2:an vilket flickvännen inte hade något emot. Han sätter igång och allt var frid och fröjd. Plötsligt hör han hur någon fipplar med låset till ytterdörren som låg precis brevid köket, han och damen blir stressade som fan och ska såklart avbryta. Men mitt allt går något snett, exakt vad är oklart men förmodligen spände sig tjejen och killen inser det jobbiga: Han sitter fast!! I sin desperation trycker han ifrån allt vad han kan och det blir baksug. Tjejen skiter över hela hans mage varpå killen mår dåligt (som man gör när nån bajsar på en) och spyr på henne.
Låset går upp och in kommer päronen, det blev nog en soft situation.

Har hört att farsan tyckte så j-vla synd om honom att han fick duscha.

har jag hört 18394803 gånger och någon har redan skrivit om det i tråden.
Citera
2007-12-30, 18:54
Medlem
Dollins avatar
Jag får la dra en också!

En polare till mig berättade detta.
Hans polare och hans flickvän hade varit på fest, då innan dem drog så hade hans polare lagt laxeringmedel i flickvännens drink. Hon svepte drinken snabbt innan de drog.
När de kom hem så slicka han henne bakifrån. Och då när hon kom så blev hon så avslapnad så han fick fullt med bajs i ansiktet. Dem hade varit ihop i tre år och när detta hänt så torka han bort skiten och gjorde slut med henne :S
Citera
2007-12-30, 23:58
Medlem
levics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skippyy
Detta hände en tjej den lilla staden Arboga där jag bor.

Tjejen hade varit och festat en natt i Örebro och hittat sig en kille som hon fick följa med hem. Där gjorde dem det ena och det andra. Morgonen därpå skulle killen dra och jobba, så han lämnade en extranyckel åt tjejen att slänga ner i postluckan.
Tjejen vaknar, upptäcker att killen är borta och blir smånostalgisk för kvällen innan. Så hon skriver en skitsöt lapp och lägger den på byrån i hallen.
Hon hade precis tänkt att gå, men blev hastigt skitnödig. Så hon gick in och sket, men det funkade inte att spola. Hon blir skitorolig, och tyckte det skulle bli skitpinsamt utifall han kom hem´och såg hennes skit i toan. Så hon tog en plastpåse från köket och "tog" upp efter sig. Hon knöt påsen, tog sin väska och gick ut. Hon låste och slängde nyckeln i postluckan. Hon hinner gå ett par steg innan hon kommer på - BAJSPÅSEN LIGGER I HALLEN, bredvid den söta lappen....

Jo, den var ju väldigt ny och definitivt inte sann. Dock rolig ändå.
Citera
2007-12-31, 01:28
Medlem
lazerkatts avatar
Rolig tråd. Har en ganska kul på lut.
Sanningshallten i denna historia kan jag endast bekräfta genom att min bror hörde den från den drabbade själv.

Det var en blöt kväll på någon av söders mindre nogräknande ölhak, min brors kamrat var ordentligt på lyset och satt mest och stirrade. Då kommer det fram en dam, som iof såg ut som en påse skridskor men han är inte så jävla fager själv, och spriten är som alltid förskönande.

Damen ifråga tar initiativ och det bär hem till henne för underbar älskog. På morgonen vaknar han tidigt och bakrusig som satan och vill bara ligga stilla, så som det ibland kan vara, men måste iallafall gå på skithuset för att lätta sig lite.
Väl på muggen blir han lite konfunderad eftersom det finns både larmknapp och armstöd på holken, men han tänker att det kanske bodde pensionärer där innan så han bryr sig inte om det.

När han kommer tillbaka i rummet tänker han sova ett par timmar till för att sedan komma på en bra ursäkt för att smita.
Han öpnar dörren försiktigt för att inte väcka erövringen, men ser att hon redan är uppe vid fönstret och tittar ut.
Han hinner inte tänka så mycket, utan bara stammar fram ett godmorgon, varpå damen vänder sig om och nästan skriker "TIIITTAA THOOOOOLEEEN" som i "titta solen". Killen får panik rafsar åt sig sina kläder och springer ut ur lägenheten, näst intill naken och stannar inte förens efter ett kvarter för att ta på sig byxor och tröja. Tydliggen hade hon downs, och hans snälla kamrater som sett honom gå ut ifrån haket dagen innan hade valt att inte säga något, snälla som dom va. Så han fick finna sig i att berätta hela historien ett par gånger om
Citera
2007-12-31, 01:36
Medlem
Minderbinders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lazerkatt
Sanningshallten i denna historia kan jag endast bekräfta genom att min bror hörde den från den drabbade själv.

Din bror ljuger för dig. Den där historien är inte mycket yngre än bibeln.
Citera
2007-12-31, 02:50
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minderbinder

Låter som en skröna ja...

Däremot har en "polare", dragit med en halvt efterbliven hem. Träffade han, tjejen som var smått efter och en riktigt snygg tjej han raggat på under kvällen utanför ett uteställe när de skulle gå.

Frågade en vecka senare om han fått napp med den snygga tjejen och han svarar: - "nej så jag drog med den andra tjejen istället"
Jag: - "Vem?"
Han: - "Hon blonda som stod intill mig...hmm".
Jag: - "Men va fan, du menar inte mongotjejen..."
Han: - "Hon var fan inte mongo..."
Jag: - "Nej men kraftigt efter... nått fel var det på henne."
Han: - "Nja, men jag var full...och fan va hemskt det var när jag skulle smita efter hon somnat"
Jag: - "Vadå då?"
Han: - "Nej, hon vaknar och säger...men jag är faktiskt kåt på morgonen oxå" (Här lägger han till med lite läspande röst)
Citera
2007-12-31, 11:09
Medlem
lazerkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minderbinder

Kunde nog tro det men man måste ju ta vad man har när man själv inte gjort nått värre än att vakna upp bredvid ett 17 årigt sprutnazi som ville prata politik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in