2009-05-27, 22:25
Medlem
flipsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muppenwtf
Det är kärlek!

Efter att jag gurglade fick vi göra om den: Om du sväljer är du kär, om du gurglar älskar du mig och om du borstar tänderna med det är du överdriven!

Vi kom inte längre än till att älska!!
Citera
2009-05-28, 22:52
Medlem
muppenwtfs avatar
Tack för 57 sidor underbar läsning!
Läst vartenda inlägg, mest välspenderade tiden på länge!
Citera
2009-05-31, 20:21
Medlem
Felonys avatar
Igår kväll satt vi ett helt gäng nere vid hamnen och drack och hade det trevligt. Roligt sällskap, bra musik, god alkohol. Folk kom och gick.
Efter ett tag började min pojkvän kåta upp mig, så där diskret som han är så duktig på när det är olägligt. Jag ville ha honom, right there right then.

Så efter att vi snabbt kommit fram till att vi ville ha sex så kom nästa fråga. Vart? Eftersom vi var nere vid hamnen så kändes det självklart att hitta en tom båt att smyga in i. Undangömt, mjukt och förbjudet. Vi tog en rask promenad en bit bort och såg tre stooora fina båtar parkerade bredvid ett hus precis vid vattnet.

Vi klättrade upp för stegen på den största båten. SMEK Sara Berg hette den. Så fort vi kom upp och tittade in så märkte vi att nånting inte stog rätt till. Hela insidan var kolsvart. Båten var utbränd. På utsidan såg man ingenting, men hela insidan var totalt genomsvart och full med aska.

Dåså, tänkte vi. Sex på däck! And so be it, det var precis vad vi hade. En tidig, varm och mysig sommarkväll, på en utbränd båt, nere vid hamnen, där folk gick förbi (men inte såg oss). Mitt absolut bästa sexäventyr, det slår allt jag någonsin varit med om.

Fast nu har vi ju pressen på oss att försöka slå det. Men den utmaningen tackar vi för och tar gärna emot...
Citera
2009-05-31, 20:36
Medlem
AxelFoleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tayfoX
HAHA! den liknar en sak som också hände mig, vi var ute (utomhus) och festade några polare och en del tjejer, efter ett tag så går jag och tjejen bakom kröken för att hångla lite o så, sen kommer min stupfulla polare o ber henne om några pussar men jag säger ifrån, sen går han lite besviken. Efter ett tag så får jag mig en fin avsugning av tjejen och det tar max 1 minut efter jag fick min färdiga avsugning sen kommer min polare tillbaka o jag säger förlåt, klart du ska få hångla med tjejen, sagt o gjort så börjar dom grov hångla o jag börjar as flabba o skriker, hon har förfan sugit av mig nyss. Polaren ser spy färdig ut och vänder upp o ner på sprit flaskan o halsar som en gud, det tar ungefär 5 minuter o sen har han sprungit all världens väg o vi försöker få tag i honom och hittar honom senare med en stulen cykel som ja, knappt såg ut som en cykel längre. Han är skitförbannad o sen går vi vidare med honom o han har sönder allt som kommer i hans väg. På väg ute så träffar vi på några polare o sen berättar jag allt för dom o dom börjar skrika åt min polare att han sugit min kuk o sånt. Så han blir helt jävla förbannad o försvinner o hörde sedan först av honom nästa dag och detta hände för runt 1½ år sedan o vi driver med honom om det här fortfarande
Vilken äcklig slyna din brud måste vara.
Citera
2009-05-31, 22:41
Medlem
LiKaShings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felony
För ett par helger sen kom min pojkvän inuti mig. Jag tog lite sperma på tummen, strök över hans panna och sa "Siiimbbaaaaa...".
Tack för inspirationen.
sjukt roligt, funtar på att göra samma sak.
Citera
2009-06-01, 12:38
Medlem
Ledig som man är idag får jag väl också bidra.

Var på Hultsfred i sommras. Stod och kollade på Robyn. Ser en snygg tjej som visar sig vara funktionär. Vi står och småpratar i ungefär tre sekunder innan vi börjar hångla. Gött. Vi beslutar oss för att dra tillbaka till huset där jag bodde, vilket verkade som en bra idé.

Först och främst så är det många utav mina kollegor som har ockuperat varenda rum i huset, eftersom att vi är press allesammans så skulle ju de flesta upp och jobba ungefär skittidigt på morgonen. Men, så kom jag på att en kollega och tillika vår högsta chef som hade haft ett eget rum hade ju faktiskt åkt hem under dagen - kanon! Sagt och gjort, vi drar in i det rummet, börjar knulla som galningar, och när jag är redo för omgång två och har precis kört in den där bak på henne så hör jag att någon kommer hem. Hel-ve-te.

Den som kom hem var ingen annan än min chefs chef, och hennes man. Dom tyckte inte om idén att jag skulle ha sex på deras lakan, som jag tydligen lagt mig och tjejen på. Jag skriker åt tjejen "nu stannar du kvar här, OKEJ?" och går ut i köket, där dem står och bara glor på mig. Jag ber dem vänta och går in i rummet igen, ber tjejen att ta sina grejer och försvinna ut genom bakdörren. Det blev en del att förklara, min chefs chef såg extremt arg och sur ut, medan hennes man mest skrattade och bäddade nya lakan.

Det roligaste var väl att..när tjejen gick sa hon "men, jag vet ju inte ens vad du heter ju?" Mitt impulsiva svar var bara att.."jag har inget namn. hej!"
Citera
2009-06-01, 19:34
Medlem
mup321s avatar
Imponerande historier, min är absolut inte i samma klass, men roligt och vackert var det i alla fall!
Förra veckan var jag och min lover på västkusten (utanför Strömstad) i andra ärenden än att uppleva sex på en klipphäll; men det var där vi hamnade i alla fall.

Vi var ute och gick en kort promenad strax innan skymningen, och råkade av en händelse hamna på ett parti klippor med fantastisk utsikt över skärgården och omnejd. Nedanför var några båthus men inte överdrivet många fiskare som meckade med sina båtar, så jag bestämde mig för att skrida till verket.
Hon var med på noterna så det blev sex i solnedgången, med några stilla fiskebåtar som åskådare. Efter vi var färdiga promenerade vi tillbaka, och fick lite konstiga blickar från polarna. Har ännu inte sett vårt lilla äventyr ute på någon porrsida, så jag ser det som att faran är över!
Citera
2009-06-14, 23:07
Medlem
Misslyckad kväll

Råkade ut får något när jag var ute på en nattklubb för ett tag sedan.
Hade raggat på en tjej o vi började dansa sexigt med varandra. Helt plösligt kom en annan tjej som jag flirtat litet med tidigare under kvällen. Båda började dansa med mig och jag började tro att jag kanske kunde få båda, helt plötsligt säger den ena tjejen något till den andra varpå slagsmål utbryter, ingen liten bitchfight utan ordetntlig fistfight. Den ena tjejen får en knytnäve på näsan och blodet forsar, vakterna kommer o slänger ut båda....

Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta, skulle nöjt mig med den första tjejen men de blev en kul historia i alla fall! =)
Citera
2009-06-15, 02:08
Medlem
poojks avatar
för 7-8år sen va jag på en krog och hade tagit en liten större mängd tjack. träffade en tjej som visade sig vara nått åt det ekonomiska hållet, pryd som fan tills en början. eftersom jag va i väldigt "vaket" tillstånd just då så kännde jag inte av alkoholen såpass som hon men i vilket fall slutade det med att vi åkte hem till mej och det hon inte hade räknat med va ju att jag va just tjackad, och för er som inte vet vad tjack gör med en i sexuella situationer kan jag medela att den står upp läääääääääänge. så efter 4-5 timmars knullandes så kom jag som en jävla avlöning över henne.

jag får nån grov noja över att jag missat nått så jag slänger på mej kläderna ringer en taxi till damen ifråga skickar ut henne och kommer inte ihåg vad jag skulle göra. men jag kollade ut ur fönstret och såg att hon knappt kunde gå "normalt", vilket jag skratta högt av. hon ringde mej i 2 veckors tid efter det och det sluta med att efter 3 veckor flyttade jag och bytte nummer
Citera
2009-06-17, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WesleyPipes
Jag vinner. Jag sprutade över en bruds mage, doppade tummen i det, strök den över hennes panna och sade "Simbaaaa..."

True story, jag var där.
Citera
2009-07-10, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lord pyton
En redig slampa jag knullat var för runt 15 år sedan på Aya napa. Eller slampa och slampa, jag gillade henne inte. Det hela var så här. Jag och en kompis var där och festade lite som vanligt. Vi umgicks med ett tjejgäng där alla tjejer var jättetrevliga utom en, Maria. Maria 19 år kom från Växjö och skulle bli hårfrisörska och flytta till Stockholm. Maria var SNYGG, jävligt snygg och hon visste om det. Så hon var dryg, otrevlig, kaxig och dissade alla killar (inklusive mig) på taskiga, elaka och förnedrande sätt. Hon visste att ”alla” killar var tända på henne och att hon kunde ”välja och vraka” så därför var hon som hon var. I sitt tjejgäng var hon den självklara ledaren, trodde hon själv i alla fall. Hon bevärdigade sig knappt med att svara när jag frågade nått eller försökte smila in mig. I hennes ögon var jag bara en ful, lönnfet tjockis och inte ”värdig” att få synas med henne. Hon skulle ju till Stockholm och bli ”nån”. Gå på kändisfester och vara allmänt cool.

Hursom min polare som jag var där med ser också jävligt bra ut ( typ som en manlig fotomodell för Hugo Boss eller nått, och ja han har gått som kalsong modell på modevisningar)

Sista kvällen så hade vi kommit från varandra och jag ramlade hem framåt ettsnåret. Från sovrummet i vår turistlägenhet hörs lite stön och suckanden så jag går naturligtvis in för att kolla läget, och där ligger polaren och hånglar med Snyggmaria! Båda är helnakna och Maria ser minst sagt fin och bra ut! Polaren hälsar artigt men Maria säger åt mig att dra från lägenheten! Dom är nämligen ”upptagna”. Jag lackar men min polare lackar också! Det är fan vår lägenhet och inte hennes. Knappast att en bitch får bestämma om jag får vara i min egen hyrda och betalade lägenhet! Han säger åt slynan att med den inställningen så blir det inget med honom minsann, DET är en schysst polare, riskerar att loosa en fint knull för att vara på min sida. Det suras lite men efter ett tag så ger hon sig, polaren säger då åt henne att suga av mig som ursäkt annars så kan hon dra direkt. Och slynan går med på det!!!

Så medans polaren tar henne bakifrån så suger hon på min kissiga och svettiga kuk. I ärlighetens namn så var hon inte så intresserad men kuken var i hennes mun och det var det som räknades för mig. Jag känner att jag kommer och hon säger att jag får för fan inte komma i munnen på henne. Visst ok, så jag sprutar henne i ansiktet och håret. Sen flyger fan i mig och jag ler elakt och ber om ursäkt, tar hennes klänning som ligger på golvet och ”torkar bort” satsen (smetar ut den i håret ännu mer) Eftersatsen som sen börjar rinna ur snorren torkar jag bort med hennes BH. Polaren kommer över hennes rygg och jag ger honom hennes klänning att torka med. Vi är ju trots allt gentlemen…

Sen vill jag sova och påtalar klart och tydligt att i min halva av sängen sover jag (det var en dubbelsäng) och ingen annan. Polaren säger att hon inte får plats i hans säng och jag tycker hon kan gå då OM jag inte får knulla henne också, för tjejer jag knullat får ligga i min säng…

Till slut så får även jag komma till. Hon ligger på magen med täcket under magen så rumpan putar upp så satte jag på henne. Hon bara låg där och för att retas med henne så sa jag ”stöna lite, som om du tyckte om det”. Hon stönade inte, men av stötarna, för jag dunkade på rätt bra så åkte hennes huvud in i väggen några gånger. Hon bad mig backa bak lite men jag ignorerade henne. När hon sade det lite högre så sa jag bara ”käften jag kommer snart”. Det var så jävla härligt att förnedra henne. Tillslut kom jag över hennes rygg och… japps ni gissade rätt, allt torkades bort med hennes klänning. Sen somnade jag. Polare blev sugen av henne igen.

Nästa morgon så sa vi att hon måste dra. Gissa om hon blev sur när hon såg kläderna! Allt nerkletat med intorkad sperma, usch vilken osis, och inte kunde väl vi tänka på att det var hennes klänning vi torkat med, det var ju mörkt i rummet och vi såg inte att det var hennes klänning. Och framför allt, hade hon tagit allt i munnen så hade inte problemet uppstått så det var faktiskt hennes fel.

Som ett litet skämt så hade jag dessutom stängt av vattnet till badrummet ( en lite switch där vattenledningen kom in i badrummet, troligen där för att enkelt stänga av vattnet vid risk för vattenskada) så hon kunde inte duscha på morgonen. Så hon fick klä på sig sin äckliga klänning på sin svettiga och av intorkad sperma ”frasiga” kropp.

Till slut fick hon låna en fejk lacoste tröja av polaren som han köpt i Thailand två år innan när hon skulle gå hem. Men för att ”försäkra sig” om att han skulle få tillbaka sin ”äkta” Lacoste fick hon lämna en femhundring i ”pant” Vi skulle ju finnas kvar på hotellet. Så subban gick hem genom Ayas gator i nersaggad klänning med geggiga bh och trosor i handen i en för stor lacoste piketröja.

Vi? Ja vi skulle åka hem den dagen så vi slog på vattnet, duschade och packade och sen bar det av mot Svea rike. Jag undrar vad hon tänkte på när hon kom tillbaka för att lämna igen tröjan och märkte att vi inte bodde kvar…

Lilla dryga, snygga, coola subban Maria från Växjö, undras om hon blev hårfrisörska och flyttade till Stockholm och blev cool… Hon har i alla fall minnet kvar av ha blivit knullad av en snygg kille och en ful tjockis och nedsprutad och förnedrad på ett lägenhetshotell i Aya Napa… Hoppas klänningen gick att tvätta. Femhundringen räckte till käk på väg hem och taxi samt två öl, tack för den Maria.

Du är min hjälte!
Citera
2009-07-19, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sessish
En historia en arbetskompis berättade som handlade om hennes granne, vet inte om den är sann men arbetspolaren intygade att den var det.

Grannen, en tjej i 25års åldern var i London på semester och hälsade på en tjejkompis som bodde där. Sista kvällen innan hon skulle åka hem till Sverige igen så var dom ute på en nattklubb. Där träffar hon en söt engelsman som hon dansar och hånglar lite med. Han vill självklart att hon skall följa med honom hem men hon nekar eftersom hon skall flyga hem nästa dag. Han ger henne iallafall sitt nummer och hon lovade att höra av sig nästa gång hon kom till London. En liten tid efter hon kommit hem så börjar hon få någon slags utslag runt munnen, näsan och även på tandköttet. Hon tror att hon fått herpes och går till vårdcentralen. Väl där så säger dom att dom inte tror det är herpes men vet inte vad det kan vara. Hon får en remiss till infektionskliniken på sjukhuset och åker dit. Läkaren där har inte heller en aning om vad det kan vara med tar en massa prover och skickar iväg till labb. Några dagar senare får tjejjen ett samtal från läkaren på mobilen att hon måste komma upp till kliniken med en gång. Hon åker dit och träffar läkaren och när hon går in väntar även två poliser på rummet. Poliserna säger att dom vill veta allt hon gjort den senaste tiden, vilka hon träffat, haft närkontakt med osv. Hon fattar ingenting och ifrågasätter varför dom vill veta det. Då säger läkaren "Jo det är så att vi har hittat spår av likmaskar i din mun"
Tjejjen har ju kvar nummret till killen hon träffade i London och ger det till polisen som kontaktar den brittiska polisen som besöker killen i hans lägenhet där dom hittar ett flertal lik.

Kanske inte så roligt men garanterat sjukt, och ja har som sagt ingen aning om sanningshalten i det.

Hörde en annan verison på den, fast då var det i Turkiet och sen SÄPO som hälsa på henne :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in