Igår kväll satt vi ett helt gäng nere vid hamnen och drack och hade det trevligt. Roligt sällskap, bra musik, god alkohol. Folk kom och gick.
Efter ett tag började min pojkvän kåta upp mig, så där diskret som han är så duktig på när det är olägligt. Jag ville ha honom, right there right then.
Så efter att vi snabbt kommit fram till att vi ville ha sex så kom nästa fråga. Vart? Eftersom vi var nere vid hamnen så kändes det självklart att hitta en tom båt att smyga in i. Undangömt, mjukt och förbjudet. Vi tog en rask promenad en bit bort och såg tre stooora fina båtar parkerade bredvid ett hus precis vid vattnet.
Vi klättrade upp för stegen på den största båten. SMEK Sara Berg hette den. Så fort vi kom upp och tittade in så märkte vi att nånting inte stog rätt till. Hela insidan var kolsvart. Båten var utbränd. På utsidan såg man ingenting, men hela insidan var totalt genomsvart och full med aska.
Dåså, tänkte vi. Sex på däck! And so be it, det var precis vad vi hade. En tidig, varm och mysig sommarkväll, på en utbränd båt, nere vid hamnen, där folk gick förbi (men inte såg oss). Mitt absolut bästa sexäventyr, det slår allt jag någonsin varit med om.
Fast nu har vi ju pressen på oss att försöka slå det. Men den utmaningen tackar vi för och tar gärna emot...