2009-02-13, 01:25
Medlem
BettanyMaids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gvibrations
50 pers på två dagar.. ujuj hoppas du e stolt. Jag skulle personligen känna mig rätt äcklig. Men det kanske bara är jag

Stolt vet jag inte. Tyckte att det var kul just då bara. Skäms inte för det heller. Man ska aldrig skämmas. Var kul att hora runt ett tag bara. Kom just ur ett sju års förhållande och var lite singelchockad och ville testa på en hel del sjuka saker.

Enda som känns konstigt nuförtiden är när man pratar med sina kompisar och de har problem som "jag har haft sex med 30 personer i mitt liv och min pojkvän tycker det är så mycket". Själv sitter man där och ler tyst med sina 500-600 i bagaget. Har märkligt nog alltid klarat mig undan könssjukdomar och graviditet. Har väl varit duktig på att skydda mig.
Citera
2009-02-13, 11:02
Medlem
svineds avatar
[quote=sitter man där och ler tyst med sina 500-600 i bagaget. Har märkligt nog alltid klarat mig undan könssjukdomar och graviditet. Har väl varit duktig på att skydda mig.[/QUOTE]

Oj, välanvänd...
Citera
2009-02-13, 12:01
Medlem
BettanyMaids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svined
Oj, välanvänd...

Nejdå.. bara snabb!
Citera
2009-02-13, 15:40
Medlem
Bob Luntas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettanyMaid
Inte det roligaste kanske, men när jag var i Tyskland på en klubb hade jag först ett gb med 25+ män och blev senare pissad på i duschen samtidigt av sju karlar. Det var rätt intressant och ja, roligt också. Men bäst sex har jag haft med min nuvarande pojkvän. Han är sjukt bra.

En gång hade jag sex med far och son samtidigt. Lite sicko. Sonen var bättre.
På något sätt får jag ändå känslan av att sticka penisen i dig ungefär måste vara som att göra helikoptern i Globen.
Citera
2009-02-13, 15:53
Medlem
BettanyMaids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bob Lunta
På något sätt får jag ändå känslan av att sticka penisen i dig ungefär måste vara som att göra helikoptern i Globen.

Nej, jag har ju bara haft några kukar i mig. Fittan drar ihop sig. Det är ju inte som att jag fångat fotbollar med den, tok där!

Isåfall har min pv en magiskt stor kuk eftersom han oavsett glidmedel och vaselin lyckas göra sprickor i mig varannan gång. Men det är ett annat problem. Får ta upp det i medicinforumet.
Senast redigerad av BettanyMaid 2009-02-13 kl. 15:59.
Citera
2009-02-13, 16:00
Medlem
PabloPs avatar
Citat:
Nej, jag har ju bara haft några kukar i mig. Fittan drar ihop sig. Det är ju inte som att jag fångat fotbollar med den, tok där!

Har du aldrig reflekterat över sjukdoms- och spridningsriskerna...
Citera
2009-02-13, 16:03
Medlem
BettanyMaids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PabloP
Har du aldrig reflekterat över sjukdoms- och spridningsriskerna...

Ja, men man skyddar sig? Har klarat mig alldeles utmärkt hittills. Frisk och kry! Nu håller jag mig bara till en person och så länge han håller sig till mig, så ska vi nog klara oss.

Fattar faktiskt inte hur jag lyckats så bra ändå. Varken sjukdomar eller graviditet. Mina vänner som haft en tiondel av antalet jag varit med har haft både det ena och det andra. Jag är sjukt nog den enda jag känner som aldrig haft något. Haha, kanske jag är immun?
Citera
2009-02-13, 16:05
Medlem
PabloPs avatar
Citat:
Ja, men man skyddar sig? Har klarat mig alldeles utmärkt hittills. Frisk och kry! Nu håller jag mig bara till en person och så länge han håller sig till mig, så ska vi nog klara oss.

Fattar faktiskt inte hur jag lyckats så bra ändå. Varken sjukdomar eller graviditet. Mina vänner som haft en tiondel av antalet jag varit med har haft både det ena och det andra. Jag är sjukt nog den enda jag känner som aldrig haft något. Haha, kanske jag är immun?

Menar du att samtliga 50-60 snubbar i Tyskland hade kondom???
Citera
2009-02-13, 16:10
Medlem
BettanyMaids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PabloP
Menar du att samtliga 50-60 snubbar i Tyskland hade kondom???

Klart de hade. Jag hade en vakt bredvid mig som kollade dem. Jag är väl inte galen heller. Inte helt galen iaf.

Man ska ALDRIG ha sex med främlingar utan kondom. Då är man ju helt tappad.
Citera
2009-02-13, 16:23
Medlem
Glisseurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Witticism
Shit.. Jag har fått vara med om ett sexäventyr som var så... helt fucking amazing att det tyvärr har förstört mitt sexliv sedan dess. Ingenting kan någonsin bli lika sexigt och spännande och själva sexet var gudomligt, ja, helt vansinnigt, otroligt.... Perfekt.

Berättar jag historien kommer folk dock antingen tro att jag trollar, överdriver eller så kommer jag inte kunna beskriva med ord tillräckligt bra för att ni ska förstå. Så jag låter det vara, och förbannar mig själv för att jag började tänka på det ikväll igen. Ännu en frustrerad natt framför mig nu...
Troll eller ej, berätta den!
Citera
2009-02-13, 17:22
Medlem
Bob Luntas avatar
Citat:

Isåfall har min pv en magiskt stor kuk eftersom han oavsett glidmedel och vaselin lyckas göra sprickor i mig varannan gång. Men det är ett annat problem. Får ta upp det i medicinforumet.
Det kan inte vara så att du slösade upp allt slidslem på GGG-fantasterna i Tüskland?
Citera
2009-02-15, 10:34
Medlem
FriViljas avatar
Inte det sjukaste men ändå en anekdot.

Jag var nybliven singel och behövde lite sällskap. Jag hittar en tjej som verkar trevlig på ett community. Jag ber om hennes MSN och vi bestämmer oss för att ses redan nästa dag. Hon bodde 10 mil bort så hon tog tåget till mig. Men precis innan hon skulle åka fick jag reda på att hon skulle ha med sig sin styv-syster som hon inte kunde lämna ensam hemma. Hon var 22 och syrran 13 skulle jag tro. Iaf jag hämtar upp henne på stationen och hon såg väl inte riktigt ut som på bilderna. Inte för att hon var ful eller så. Såg bara inte ut som jag förväntade mig.

Jag hade lite ärenden att göra så det tog väl en 45 min att komma hem till mig. Väl hemma iaf så sätter vi oss i soffa och pratar. Jag hade inget tanke på sex eftersom syrran var med, samt att vi inte hade pratat om något sådant. Men efter cirka 10 min så skickar hon in sin syrra till mitt rum så hon kan sitta vid MSN på min dator. Efter det så tar det cirka 2 min tills vi ligger och gängar i min soffa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in