2009-05-07, 21:56
Medlem
Mr.Trophy-Fucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felony
För ett par helger sen kom min pojkvän inuti mig. Jag tog lite sperma på tummen, strök över hans panna och sa "Siiimbbaaaaa...".
Tack för inspirationen.

Det är inte kalle!
Citera
2009-05-07, 21:57
Medlem
Felonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Trophy-Fuck
Det är inte kalle!

Du älskade det, och våga inte påstå något annat.
Citera
2009-05-08, 00:16
Medlem
Har läst en hel del men det känns inget roligt när säkert 9 av 10 historier bara är påhitt host*Ptoma*host. Onanihistorier är roligare då det iaf inte är någon statushöjning involverad i historierna då. Har tyvvär aldrig blivit påkommen med att runka men skulle vara kul att höra av de som har.
Citera
2009-05-08, 00:29
Medlem
Thoorfanghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kortnamn
Har läst en hel del men det känns inget roligt när säkert 9 av 10 historier bara är påhitt host*Ptoma*host. Onanihistorier är roligare då det iaf inte är någon statushöjning involverad i historierna då. Har tyvvär aldrig blivit påkommen med att runka men skulle vara kul att höra av de som har.

Du kanske kan finna något av intresse i tråden som är helt dedikerad åt ämnet?
https://www.flashback.org/showthread.php?t=151754
Citera
2009-05-08, 00:43
Medlem
Citera
2009-05-16, 20:06
Medlem
Tobias123s avatar
Hade sex förra året på scenen på bcm i magaluf! fick en hel del jubel Lite pinsamt i efterhand, speciellt när bruden var riktigt äcklig
Citera
2009-05-16, 20:41
Medlem
Har haft sex med en halv Kent-playlist i bakgrunden. Det är fan sjukt. Jag skäms, och det är inte bara för att bruden var ful
Senast redigerad av vonSlyna 2009-05-16 kl. 21:25. Anledning: Meningsbyggnad
Citera
2009-05-17, 00:32
Bannlyst
Hm för nån sommar sedan var man och knullade runt på en lokal badplats med mkt turister och lokalbor, raggat upp en brud drog hon inne på toaletten på damernas för herrarnas var upptaget.. efter att man pökat njutit så går man ut ur toan med bruden och där ute står en bekant brud sen tidigare och bara flinar åt mig dagen efter så möter man hon och hon bara garvar för hon hade stått utanför och hört alltihopa så det slutade ju med att man satt och gav henne ryggmasage senare på kvällen.. Sjukt eller roligt vet jag inte om det var fast pinsamt var det ju iaf för mig.
finns säkert en tråd om pinsama knulla jut skäms trådar men orakr inte söka, önskar er en fortsatt revlig kväll
Citera
2009-05-18, 01:51
Medlem
muppenwtfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkakuken
Inget äventyr, men en händelse iaf. Jag och min flickvän låg och luktade varandra i röven en gång. Sen knullade vi.
Trådens bästa
Citera
2009-05-19, 00:28
Medlem
Banshee19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eyecandys
Ett par år senare träffade jag en assnygg kille på puben. Blir en snabbis på toan. Han pillar på mig så jag har det lite mysigt och sen betalar jag tillbaka med en avsugning. Dock ska det sägas att när jag var 8 eller så trillade jag av min cykel och har ett ack så litet glapp (mindre än 1mm) mellan framtänderna. Suger för fullt och på något jävla vänster får jag in en liten del av strängen på hans kuk mellan tänderna.. Så när jag låter munnen åka ner nästa gång så slutar det med att jag har halva käften full med blod... Det är nog det vidrigaste jag har upplevt i mitt liv.
Jag gav honom en av mina tamponger jag hade i min handväska (fråga mig inte varför - men jag tänkte att det kunde suga upp blodet) och gick ut och blev askanon efter det.

Hehe, det där hände en kompis till mig. Att strängen fastnade mellan tänderna på bruden alltså. Inte så kul för honom, inte så kul för mig heller som fick följa med honom till UM/VC när han skulle få ballen undersökt. Men ni kan tro att den bruden fått höra det i efterhand Hon lystrar numera till namnet Cock Destroyer
Citera
2009-05-26, 19:30
Medlem
flipsters avatar
Min kille sade vid ett tillfälle: "om du suger bevisar du att du är kär, om du sväljer älskar du mig och om du gurglar är du bara jävligt överdriven". Vid nästa erotiska tillfällen såg jag till att han kom i munnen på mig och sedan gurglade jag glatt. Han såg ut som en fågelholk
Citera
2009-05-27, 22:12
Medlem
muppenwtfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flipster
Min kille sade vid ett tillfälle: "om du suger bevisar du att du är kär, om du sväljer älskar du mig och om du gurglar är du bara jävligt överdriven". Vid nästa erotiska tillfällen såg jag till att han kom i munnen på mig och sedan gurglade jag glatt. Han såg ut som en fågelholk
Det är kärlek!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in