Asrolig tråd, speciellt som TS har en go inställning till "sanningen"
Pluggade ihop med en tjej som var jävligt fin. På ett slabb tände det till mellan oss och eftersom det var nära hem till henne drog vi dit. Det visade sig att hon hade en jycke, en cairnterrier som hatade mig vid första ögonkastet. Vi hamnade först i soffan och började hångla, och hunden löpte som moralens väktare upp och ner i soffan, tvärsöver våra allt naknare kroppar samt rände fram och tillbaka på ryggstödet och jämrade sig högljutt. Tack och lov var han inte bitsk av sig.
Tjejen fyade och lyfte ner honom, sen sa hon att vi skulle flytta över till sängen för den kunde inte vovven komma upp i. Ha ha. Hur kåt jag än var kunde jag inte igga det konstanta klappret av klor och de dämpade dunsarna när hundfan föll i golvet efter ett misslyckat upphopp, samt det uppfordrande gnället däremellan - men tjejen var härlig och het och jag hade veckans ribba så jag fokuserade stenhårt på parning. "Kom!" stönade hon och jag körde kuken i henne och drog på för fullt. Hon tjöt och gnydde, jag grymtade och för en kort stund dränkte vi de enträgna ljuden från canis domesticus attacker.
Antingen var damens sexliv inte särskilt omfattande eller så hade hunden inte bott med henne särskilt länge, men när vi rockade loss fick han liksom plötsligt superkrafter och kom flygande upp i sängen som en luden projektil, förmodligen övertygad om att jag höll på att sexmörda hans matleverantör. Så upp på min rygg kravlade han - jag hade konstiga rivmärken i minst en vecka efteråt - och
vrålade i mitt öra, det är faktiskt sant, han vrålade verkligen, och sen började han nafsa i mitt hår (kill the beast! kill! kill!).
Vid det laget hade jag fått nog och bad tjejen ta ut jycken, vilket hon gjorde utan protester. Ut i hallen åkte lille Werner och dörren stängdes, och tjejen och jag fortsatte leka djuret med två ryggar. Länge och omsorgsfullt. Vi somnade svettiga och nöjda i varandras armar till ljudet av Werners ylanden och skrapanden, som vid det laget hade fått karaktär av bakgrundsbrus.
Morgonen efter upptäckte jag att hundfan tagit hämnd genom att tugga sönder mina nya Adidasdojor OCH skinnjackan, samt pissat på resterna.
Ingen kärlek, hur styv den än är, överlever en sådan inledning, så det blev bara den gången