2007-12-23, 01:06
Medlem
playmates avatar
Är inte direkt jätteerfaren så det roligaste hittills var nog en gång när jag och en kille hade roligt i ett rum som var kolsvart. Han var överst och vi hade hållt på ett tag då jag kände att det droppade någonting i mitt ansikte och på halsen. Jag påpekade detta för killen och tände sedan lampan för att upptäcka att hans näsa var helt blodig och jag var helt rödprickig! Vi skrattade ett tag innan vi gick upp för att tvätta bort det. Sen fortsatte vi, jag med ett onerblodat ansikte och han med två papperstussar i näsan
Citera
2007-12-23, 14:40
Medlem
De La Hoyas avatar
Detta hände inte mej personligen men en av mina bästa polare

Var runt 16-17 och vi hade fått tag på ett flak starköl. Det var midsommarafton och vi traskade vidare till en fest där det var knökfullt. Polaren raggade upp en donna efter ett tag och dom begav sej upp på övervåningen för att knulla, eftersom det var fullpackat på övervåningen så letade dom sig upp på vinden och in i nåt litet skrymsle av nåt slag. Dom knullar hejvilt och han börjar ta henne bakifrån. Rätt som det var så slår tjejen i ansiktet rakt in i väggen och slår ut framtänderna, polaren fattar inte vad som händer utan fortsätter att jucka medan hon står där och tjuter. Hon springer ner till undervåningen med ett par farmtänder i händerna och blodet rinner ur käften på henne medan polaren lunkar ner från trappan leendes.
Citera
2007-12-23, 18:04
Medlem
Pyromenens avatar
Ska berätta en historia som hände en polare till mig för nått år sen.

Vi var på en fest i byn här , och polaren som var oskuld hade fått ett ragg. dom satt o hånglade i soffan o vi sa till han : för fan ta henne till sängs för fan. Sagt o gjort så när dom kommit in så börjar han att smörja in sin axel med tiger balsam ( Han hade gjort illa den ) Han börjar penetrera henne som fan där då och ette ett tag så säger hon till att han ska sluta. Hon sätter sig på sängkanten på hur och börjar blåsa i fittan. Satan va vi garva när han berätta de!!
Citera
2007-12-23, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
Har en liknande..
Träffade en dam på krogen som jag åkte hem till. Vi hade vild och härlig sex och jag tog henne även i pruppen. På morgonen gick vi upp för att äta frukost och jag tog en morgonrock från badrummet.
När vi sitter och äter kommer hennes far ner och se på fan, vi känner varandra. Han var nämligen platschef på ett bygge när jag en gång i tiden jobbade som hantverkare, och vi hatade varann. Dumdryg fan!
Han - Vad i h-e gör du här? Och i min morgonrock!
Hon -
Jag - Godmorgon chiefen.
Han - Ut ur mitt hus din djävel, det här ska du få för!

Jag klädde på mig och drog och träffade aldrig tjejen igen men resterande tid på bygget gjorde det inget att han var dum i huvet. Varje gång han gormade så tänkte jag med ett leende bara på att jag tryckt hans dotter i tvåan!

Är det sant att du använde uttrycket chiefen? Du är asball i vilket fall, men jag måste få veta.
Citera
2007-12-24, 10:34
Bannlyst
Sjukaste jag varit med om var på Silja för ett par år sedan. Träffade en kåtsnygg dam som var ungefär lika packad som jag och vi hade skitskoj ihop på dansgolvet med hennes väninnor.
Framåt natten ramlade vi in i hennes hytt och det blev trångt bökigt sex som var helt ok. Efter en halvtimme var jag tvungen att vingla in på den lilla muggen för att pissa. Jag satte mej ner (man e ju en gentleman och vill inte pissa ner en toastol) och filosoferade en 5-10 minuter medans jag pissade. Letade mej tillbaks till britsen och gich ner och slickade en stund. Kröp sedan på en vild och galen donna som höll på att stoppa ner sin tunga i min hals.

Då helt plötsligt tänds ljuset och damen jag egentligen kom ner med i hytten glor på mej och hennes väninna!!!! Jag blev utskälld efter noter och mina försök att förklara att jag bara tagit fel godtogs inte utan jag åkte ut ur hytten med kläderna i famnen.

Det blev till att försöka hitta min egen hytt och runka av ståndet på muggen till ljudet av mina snarkande dyngraka polare.
Citera
2007-12-24, 15:08
Medlem
Eldkorps avatar
Hahaha, fyfan vilken historia! Hytterna är fan alldeles för lika ... :/
Citera
2007-12-25, 02:20
Bannlyst
Jag hade träffat en brud en period, och det blev av en slump på så sätt att jag spenderade hela natten där, och mot morgonkvisten lcykades jag få henne att suga av mig. Och jag skulle kämpa det sista med att försöka runka mig till himmelriket.
Jag satt då på hennes mage och kämpade en bra jävla stund med att försöka komma. Nog för att jag kämpade som en jude för att komma, så störde hon hela tiden med att tjata om att jag absolut inte fick komma någon annanstan än på hennes bröst, vilket jag heligt lovade.
Jag kämpar och kämpar, och var gång på gång nära på att ge upp, men kämpade vidare som den kämpe jag är.

En bra stund senare så börjar jag känna att det är dags och jag försöker rikta ballen ner mot hennes bröst, helt plötsligt säger det PANG!!!!!
Jag tittar ner och ser att jag sprutat ner hela hennes ansikte, hår och tapet.
Hon frågar mig då varför jag sprutade överallt förutom på brösten, varpå jag tittar mig nervöst omkring och sedan på henne och säger "April April!"

Haha natten hade övergått till den första april, och det roliga i det hela var att jag var så förbannat snabbtänkt i en pressad situation. Hon garva också efteråt, med ett öga rött.
Citera
2007-12-25, 02:36
Medlem
bogislauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av playmate
Är inte direkt jätteerfaren så det roligaste hittills var nog en gång när jag och en kille hade roligt i ett rum som var kolsvart. Han var överst och vi hade hållt på ett tag då jag kände att det droppade någonting i mitt ansikte och på halsen. Jag påpekade detta för killen och tände sedan lampan för att upptäcka att hans näsa var helt blodig och jag var helt rödprickig! Vi skrattade ett tag innan vi gick upp för att tvätta bort det. Sen fortsatte vi, jag med ett onerblodat ansikte och han med två papperstussar i näsan

Been there done that!
Citera
2007-12-25, 03:33
Medlem
bubsys avatar
Fyfan vad härliga skratt man fått sig..

får bjuda på en

Jag hade inte haft sex på fyra månader och jagade starkt efter fitta.
Fick tag på en gammal tjejkompis som jag inte träffat på tre år och frågar henne om hon vill komma över en stund..
Sagt och gjort, hon kommer över och jag drar igång en rulle och det är skitsoft.
Vi bestämmer oss för att förflytta oss in till sovrummet där hon tar snasen i munnen och börjar suga frenetiskt.. Jag börjar göra lite motjuck som blir kraftigare eftersom tills....

..hon sätter kuken i halsen och tappar luften!
Hon ligger och hostar och kan inte andas, jag dock ligger och asgarvar så tårarna sprutar..
efter nån minut har hon hämtat andan och hon avslutar det hon påbörjade
Citera
2007-12-25, 05:30
Medlem
DDKs avatar
Asrolig tråd, speciellt som TS har en go inställning till "sanningen"

Pluggade ihop med en tjej som var jävligt fin. På ett slabb tände det till mellan oss och eftersom det var nära hem till henne drog vi dit. Det visade sig att hon hade en jycke, en cairnterrier som hatade mig vid första ögonkastet. Vi hamnade först i soffan och började hångla, och hunden löpte som moralens väktare upp och ner i soffan, tvärsöver våra allt naknare kroppar samt rände fram och tillbaka på ryggstödet och jämrade sig högljutt. Tack och lov var han inte bitsk av sig.

Tjejen fyade och lyfte ner honom, sen sa hon att vi skulle flytta över till sängen för den kunde inte vovven komma upp i. Ha ha. Hur kåt jag än var kunde jag inte igga det konstanta klappret av klor och de dämpade dunsarna när hundfan föll i golvet efter ett misslyckat upphopp, samt det uppfordrande gnället däremellan - men tjejen var härlig och het och jag hade veckans ribba så jag fokuserade stenhårt på parning. "Kom!" stönade hon och jag körde kuken i henne och drog på för fullt. Hon tjöt och gnydde, jag grymtade och för en kort stund dränkte vi de enträgna ljuden från canis domesticus attacker.

Antingen var damens sexliv inte särskilt omfattande eller så hade hunden inte bott med henne särskilt länge, men när vi rockade loss fick han liksom plötsligt superkrafter och kom flygande upp i sängen som en luden projektil, förmodligen övertygad om att jag höll på att sexmörda hans matleverantör. Så upp på min rygg kravlade han - jag hade konstiga rivmärken i minst en vecka efteråt - och vrålade i mitt öra, det är faktiskt sant, han vrålade verkligen, och sen började han nafsa i mitt hår (kill the beast! kill! kill!).

Vid det laget hade jag fått nog och bad tjejen ta ut jycken, vilket hon gjorde utan protester. Ut i hallen åkte lille Werner och dörren stängdes, och tjejen och jag fortsatte leka djuret med två ryggar. Länge och omsorgsfullt. Vi somnade svettiga och nöjda i varandras armar till ljudet av Werners ylanden och skrapanden, som vid det laget hade fått karaktär av bakgrundsbrus.

Morgonen efter upptäckte jag att hundfan tagit hämnd genom att tugga sönder mina nya Adidasdojor OCH skinnjackan, samt pissat på resterna.

Ingen kärlek, hur styv den än är, överlever en sådan inledning, så det blev bara den gången
Citera
2007-12-26, 19:38
Medlem
Gomerys avatar
I sommras så var jag och några polare på en strand och söp till det. Polarens lillesyrras kompis(ellr nått sånnt) kommer fram och strular upp mig. Het som fan är hon och full som fan är jag så min flickvänn glömmer jag bort ganska omgående. Vi rullar bort några hundra meter för att få vara ensamma. Jag drar av henne kläderna och börjar utföra magi med mina fingrar, till min förvåning reagerar hon knappt på denna gudabehandling. Så ja trycker upp kuken istället men då börjar hon tjaffsa om att jag ska ha kondom. Jag drar den gammla vanliga "Jag har redan kondom på mig". Plötsligt kommer jag helt oväntat (typ efter 30 sekunder) rakt in i henne. Men hon verkar inte märka det så jag säger lite snabbt "Näe jag har flickvänn detta går inte". Så vi rör oss mot de andra igen.

Dagen efter är hela min söta rumpa sönderbiten av sandloppor, hade röda prickar i två veckor. Skämmdes gjorde jag också för att jag slösade bort ett sådant praktknull, dessutom ångrar jag det eftersom jag hade flickvän =(
Citera
2007-12-26, 19:42
Medlem
Gomerys avatar
Kom på en liten godbit till.

Var hemma hos en polare på fest och fick ett ragg ganska snabbt. Började pulla henne i ett hörn i vardagsrummet, kladdig som fan var hon där nere men det sket jag i och körde på. Lite då och då torkade jag av handen mot väggen för hennes fitt saft luktade inte tårta. Precis när hon började röra handen ner mot min tjorre så kommer hennes polare och drar iväg henne så det blev inget.

Dagen efter ringer polaren å skriker:
-VA FAN HAR DU VÅLDTAGIGT MIN VÄGG?
Tydligen så va fittan oskuld och hade blödigt utav bara helvette. Blodet hade torkat fast i väggen och det såg ut som fan. Det har fortfarande inte gått bort, det är jag lite stolt över xD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in