2016-10-13, 20:19
Medlem
Stoffesamlevnads avatar
Lugna ner er med doserna..

http://edition.cnn.com/2016/06/09/he...pioid-warning/
Citera
2016-10-13, 20:38
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ETHIRTEEN
Nu har jag tagit Loperamid utspritt under dagen, totalt 194mg Dimor,Loperamid mylan och Imodium.
Har tagit totalt 10mg Sobril och 10mg Nitrazepam. Frst nu kl 19:44 s har jag med hjlp av peppar en matsked och 1 Frskpressad Grapefrukt juice utan koncentrat plus 2 lergigan och 0,5 mg Haldol blivit tillrckligt pverkad fr att nodda. Ingen direkt eufori mr bra helt enkelt med en kombination likt typ Cocilana. Det enda jag tnker r att det r synd om magen. Men helt klart gr det om man vill att bli pverkad av Loperamid sitter och kliar i ansiktet medans jag skriver. Och AT symptom frn utsttning av Subutex hlls i jvligt bra skick Prvade ett paket igr men det fungerade inte alls s tnkte ge det en ny chans idag fr alltid knt att det mste vara BS att det fungerar men det gr det faktiskt och d har jag end gtt p Heroin IV i flera r och har en grund tolerans.

Tonic water, Peppar, Grapejuice, antihistaminer (Lergigan) Och sm mngder Benz gr en lite sm go det gr det faktiskt.

Mvh
Hur kan man ta sdana mngder loperamid utan att f totalstopp p magen? En normal dos nr man har diarr och vill stoppa avfringarna r ju 4 mg (2 tabletter a 2 mg). 194 mg borde vl frvandla maginnehllet till cement?
Citera
2016-10-22, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoffesamlevnad
Lugna ner er med doserna..

http://edition.cnn.com/2016/06/09/he...pioid-warning/
Har du ngon aning som nr det brjar bli farligt. Fr mig brukar det det rcka med 1-2 kartor fr att bli av med dom vrsta abstinens symtomen. Vilket kan ses som en lg dos i frhllande till folk som ter flera askar. Men det r ju nd flera gnger ver rekommenderad dos
Citera
2016-10-27, 15:32
Medlem
ETHIRTEENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qexter
Har du ngon aning som nr det brjar bli farligt. Fr mig brukar det det rcka med 1-2 kartor fr att bli av med dom vrsta abstinens symtomen. Vilket kan ses som en lg dos i frhllande till folk som ter flera askar. Men det r ju nd flera gnger ver rekommenderad dos

Fr mig blev det farligt vid 196 mg fick Anafylaktisk chock och hjrndem plus andningsuppehll. 1 vecka p sjukhus fick jag spendera s lxan lrd med Imodium kan man sga.
Hade det inte varit fr att Subutexen som jag sttt p i 3 r gav en sn helvettes jvla abstinens att sluta med som jag inte kunde st ut med ovanp att varit vaken i 300 timmar i strck s hade jag nog utvrderat sittuationen en aningen annorlunda. S vart det blir farligt vet jag inte men att det blir farligt i hga doser kan du lita p.
Citera
2016-12-08, 14:47
Medlem
calamatos avatar
Jag har anvnt Dimor var tredje dag tagit 5 paket varje gng i ca 2 mnader och har tydligen blivit beroende av Dimor. Hller p och ska sluta med det men det r fan ingen lek, har gtt p Oxycontin i 2 r fre och det var mycket enklare att sluta med. r inne p 8:e dagen utan och har ett fruktansvrt sug fortfarande, fr stlstta mig nr jag gr frbi ett apotek. r rdd att hjrtat och mina tarmar ska ta stryk drfr ska sluta.
Citera
2016-12-08, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ETHIRTEEN
Nu har jag tagit Loperamid utspritt under dagen, totalt 194mg Dimor,Loperamid mylan och Imodium.
Har tagit totalt 10mg Sobril och 10mg Nitrazepam. Frst nu kl 19:44 s har jag med hjlp av peppar en matsked och 1 Frskpressad Grapefrukt juice utan koncentrat plus 2 lergigan och 0,5 mg Haldol blivit tillrckligt pverkad fr att nodda. Ingen direkt eufori mr bra helt enkelt med en kombination likt typ Cocilana. Det enda jag tnker r att det r synd om magen. Men helt klart gr det om man vill att bli pverkad av Loperamid sitter och kliar i ansiktet medans jag skriver. Och AT symptom frn utsttning av Subutex hlls i jvligt bra skick Prvade ett paket igr men det fungerade inte alls s tnkte ge det en ny chans idag fr alltid knt att det mste vara BS att det fungerar men det gr det faktiskt och d har jag end gtt p Heroin IV i flera r och har en grund tolerans.

Tonic water, Peppar, Grapejuice, antihistaminer (Lergigan) Och sm mngder Benz gr en lite sm go det gr det faktiskt.

Mvh
Jag skulle oroa mig mer ver din lever efter att ha petat i dig alla dom dr skittabletterna. r du gammal heroinist borde du kunna komma fram med ngot bttre n rnnskitetabletter.
Citera
2016-12-21, 16:21
Medlem
bananajoe33s avatar
Trck i mig en frpackning med dimor och ett rejlt glas med vatten med massa svartpeppar i.. Hoppas det lindrar min AT frn subutex lite..
Citera
2016-12-21, 17:54
Medlem
bananajoe33s avatar
En frpackning dimor och en nve svartpeppar tog bort min subutex avtndning helt nstan. Sknt
Citera
2016-12-21, 18:11
Medlem
moffekoffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananajoe33
En frpackning dimor och en nve svartpeppar tog bort min subutex avtndning helt nstan. Sknt
Tnk p att det r en opiod s trappa ur loperamiden ocks sen

MVH
Citera
2016-12-22, 22:26
Medlem
Varning!

Kkade 228mg loperamid en dag tillsammans med 3 kraftiga groggar, sjukhuset nsta kan ja sga. Inge kul va en fruktansvrt At p en dos/kvll med usch!
Citera
2016-12-28, 00:39
Medlem
Jag har anvnt lop flera ggr mot opiatabs och e skitglad d funkar! Mot tramabs, moffeabs och i stort sett alla opi jag krt under 15r. Brukar ta 3 pack och sedan m ganska bra faktiskt! Lysande nr det krisar, men inget o knarka p. Men vid opi abs och omjlihrt att f tag p sub eller metadon - d hjlper lop! Tar de bara oralt och inga boosters behvs. Fantastiskt nr man MSTE g av!
Citera
2016-12-28, 06:56
Bannlyst
Mrkte ingenting p det! Totalt nada, enda som hnde var att levervrderna skjt i hjden, ska detta bli nya inne flugan fr sveriges unga att pajja sina levrar p nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in