2017-12-21, 14:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GlennGBG
Tack fr det alla miffon, smart att stjla 30+ paket, klmma i sig s mnga man orkar och sedan d. Det r alldeles fr kmpigt att bli hg p denna medicin fr det krvs s jkla mycket och r fr riskabelt. Dremot funkar den bra p lgre doser att anvnda fr att bli av med en besvrlig AT, men tack vare idiotbeteendet kommer denna medicin frsvinna. Tack fr det.
Dagens ungdomar r en ytterst frvirrad generation.
Citera
2017-12-21, 16:53
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Tack fr det alla miffon, smart att stjla 30+ paket, klmma i sig s mnga man orkar och sedan d. Det r alldeles fr kmpigt att bli hg p denna medicin fr det krvs s jkla mycket och r fr riskabelt. Dremot funkar den bra p lgre doser att anvnda fr att bli av med en besvrlig AT, men tack vare idiotbeteendet kommer denna medicin frsvinna. Tack fr det.

Ja, och tack den som skrev artikeln, att du inte rknade upp vilka mediciner man kan ta istllet fr de som har diarr och anvnder medicinen till det ndaml den r avsedd...

Jag har hrt att vatten r ddligt i fr stora doser, s de kanske kan frbjuda det samtidigt...
Citera
2017-12-22, 09:15
Medlem
bananajoe33s avatar
Underskatta inte loperamid, kom p mig sjlv att inte andas efter detta och benso.
Citera
2017-12-23, 03:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FaNir
Testade prylshoppens nya kratom "maeng da T" och vilken skit det var!
Jag fick endast huvudverk, nej nu blir det inget mer kratom fr min del.
S imorgon blir det att inta 100mg loperamid!
Ngot som jag vet fungerar och jag fr ett schysst rus p i nstan 2 dygn=)

Prvade du att ta loperamid och kratom samtidigt nn gng?
Citera
2017-12-23, 09:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bananajoe33
Underskatta inte loperamid, kom p mig sjlv att inte andas efter detta och benso.
Som mindre van opiatanvndare hller jag med till fullo. Krde tv dagar fr ett tag sedan och jag blev chockad ver den starka effekten. Inte fr att jag gillade det s mycket men bttre n att vara nykter. Intogs ensamt utan ngot annat.

Oxycontin och morfin r vad jag fredrar i stora drag. Toleranskningen p tramadol r fruktansvrd och jag slutar alltid i ett psykotiska kramper efter ett par dagar nr det krvs 1500 mg fr att m bra. Sen kan det vara min ofrsiktighet som spkar. I alla fall orkar jag inte akuten och psyket.

M vl och Gud bevare din sjl.

Mvh Frasse Lejonhjrta
Citera
2017-12-25, 00:45
Medlem
Citat:
Slit det med hlsan.
Citera
2018-01-02, 11:10
Avstngd
ruttenfimps avatar
Snodde massa frpackningar dimor och imodium och till min stora frvning nr jag kommer hem r frpackningarna tomma fr i HELVETE vad arg jag . r det nn jvel som tagit dom eller fr man kartorna i kassorna i vissa butiker numera? Sist var det inte s...
Blev frstoppad 1 vecka och inte fan hnde det ngot heller.
Citera
2018-01-12, 19:48
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Snodde massa frpackningar dimor och imodium och till min stora frvning nr jag kommer hem r frpackningarna tomma fr i HELVETE vad arg jag . r det nn jvel som tagit dom eller fr man kartorna i kassorna i vissa butiker numera? Sist var det inte s...
Blev frstoppad 1 vecka och inte fan hnde det ngot heller.
Alla preparat med Loperamid har frsvunnit frn hyllorna och finns nu efter frfrgan i kassan. detta efter verdos med ddlig utgng sa dom p Apoteket hjrtat.

Helst vill dom bara slja ett paket t gngen men jag fick tre frpackningar Dimor efter att ha lovat kassrskan att anvnda dom p rtt stt.

Tack satans idioter som lyckats verdosera, nu blir det mycket svrare att anvnda detta lkemedel fr oss andra som tar dom lite mer mttfullt.
Citera
2018-01-12, 21:36
Avstngd
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Alla preparat med Loperamid har frsvunnit frn hyllorna och finns nu efter frfrgan i kassan. detta efter verdos med ddlig utgng sa dom p Apoteket hjrtat.

Helst vill dom bara slja ett paket t gngen men jag fick tre frpackningar Dimor efter att ha lovat kassrskan att anvnda dom p rtt stt.

Tack satans idioter som lyckats verdosera, nu blir det mycket svrare att anvnda detta lkemedel fr oss andra som tar dom lite mer mttfullt.

h fan. Roliga var att jag var p andra apotek innan och d var det inte tomma frpackningar fr inte fan betalar jag fr imodium och dimor lixom.

t en hel frpackning utan nn som helst effekt men jag antar att man behver mer, knns ju sdr jtte nyttigt.
Kan man lika grna ta ngon rc eller nt - om man inte tnder av frn nn opiat dock d det tydligen ska hjlpa men fick inget mrkbart rus frutom frstoppning haha.
Citera
2018-01-18, 02:08
Medlem
[quote=Timothy.McVeigh|62887596]Alla preparat med Loperamid har frsvunnit frn hyllorna och finns nu efter frfrgan i kassan. detta efter verdos med ddlig utgng sa dom p Apoteket hjrtat.

Tack satans idioter som lyckats verdosera, nu blir det mycket svrare att anvnda detta lkemedel fr oss andra som tar dom lite mer mttfullt.[/QUO

Hoppas att vi slipper se fler d av loperamidfrgiftning framledes. Alla mediciner har biverkningar. Anvnder man narkotika frsvagas kroppen och flera olika saker kan bidraga till att kroppen ger upp.

Var rdda om er-
Citera
2018-01-18, 10:17
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staniola

Hoppas att vi slipper se fler d av loperamidfrgiftning framledes. Alla mediciner har biverkningar. Anvnder man narkotika frsvagas kroppen och flera olika saker kan bidraga till att kroppen ger upp.

Var rdda om er-
Loperamid kan ocks (om det tas p rtt stt) vara vldigt ngestdmpande och med dagens enormt strikta regler fr utskrivning av ngestdmpande mediciner som Bensodiazipiner r loperamid ett rimligt alternativ i brist p annat.
Dom andra alternativen r att att kpa illegala lkemedel via langare eller internetshoppar dr man aldrig kan vara 100% sker p vad det r man kper eller det enklaste alternativet som r alkohol och det r extremt ngestdmpande i akuta situationer men tyvrr ngestframkallande i lngden.

Ett mer permanent stt att lsa problem med ngest r sjlvmord och jag antar att du inte fresprkar det.
Citera
2018-01-31, 17:58
Medlem
Dexter007s avatar
Vill varna er fr loperamiden. Den r riktigt ddlig mot hjrtat. Jag brjade som ni bara ta det mot at. Sen blev jag ren frn alla droger men brjade ta ngra askar i veckan som ngest lindring. Slutade med att beroende och hjrtsvikt. Fick bli inlagd p avgiftning och trappa ner med subtext.

Nu r jag ren och tnker aldrig rra skiten igen. Inte vrt att d fr. Nu mste jag gra flera underskar av hjrtat och CT scan fr jag fick ven krampanfall p slutet.

Anvnd benso eller riktiga opiater, allt r bttre n dimor.

Men vi har narkotikapolitiken att tacka fr detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in