Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-25, 20:20
  #1141
Medlem
Har en rejäl avtändning som jag måste ta i tu med förr eller senare. Då ska jag se om de här hjälper, alltså vad höga doser gör. Självklart har jag provat förut i normala doser och det är alltid skönt att slippa värk i magen, vilket jag dock är rädd för att riktigt höga doser kommer ge. Tvivlar på att jag kommer att erhålla någon som helst rus men om de fick mig att bara må 15 % bättre så vore jag mer än nöjd, mer än så skulle jag se som ett mirakel. Ska testa det där med svartpeppar och skit också, vad har man att förlora på att prova och vad som helst som kan lindra avtändningen är värt att prova.

Det bästa som kan hända under en abstinens är att komma i ett läge där med typ domnar bort en aning, man sover inte men är inte heller fullt medveten, tar jag stora doser Theralen så hamnar jag nästan alltid i det läget och det kan vara skönt att bara "komma bort" i 20 minuter, fast mår än värre då jag blir fullt medveten igen, det är ju det sista man vill vara under en abstinens men eftersom det är typ omöjligt för mig att somna så är det ju vad som bjuds. Därför tänkte jag försöka se till att få tag på något att sova på, att bara sova bort avtändningen är det bästa och GBL är väldigt effektivt där - det har ju används som narkosmedel och det spelar ingen roll om man sovit i 40 timmar, tar man ännu en dos som är för stor så kommer man att somna igen. Sen måste det vara den bästa ångestdämparen eller snararen ångesturaderaren som jag har tagit, då menar jag extrem ångest. Gillar inte ruset men det tar bort ångest extremt effektivt i alla fall, dock räcker ett par dagars användande för att man istället ska erhålla en GABA-abstinens. Så man kan bara använda det en kort tid, dock inte enkelt att få tag på om man inte vill "smuggla" men jag tänker aldrig mer köpa något från utlandet efter att ha blivit raidad två gånger. Lämnar prover annars hade jag bara köpt benzo, GBL går ur otroligt fort, någon timme eller så.

Stämmer det att den här substansen är en "riktig" opioid, bara att den inte klarar av att penetrera blod hjärnbarriären? Man skulle typ bli tvungen att injicera det rakt i hjärnan för att få effekt? Vilket ju lär vara omöjligt. Men hade varit trevligt om det gick att mixtra med molekylerna med lite hemmakemi och komma förbi denna spärr.
__________________
Senast redigerad av powddder 2017-08-25 kl. 20:32.
Citera
2017-08-25, 20:35
  #1142
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
Vet att jag tidigare har varit inne i tråden och skrattat åt er som har käkat dimor för ett rus, men nu gör jag det också nöden har ingen lag. Har käkat ca 1 matsked svartpeppar och köpte en flaska Schweppes Indian tonic (som innehåller kinin). Men fyfan vad den där drickan smakar skit. Jag kan alltid få i mig vad som helst om jag vet att det gynnar ett rus men när jag svepte i mig ett stort glas av schweppes så höll jag på att spy... Hur fån kan folk köpa skiten och tycka om det!?

Tog precis tre askar dimor och hoppas på det bästa.. Håll tummarna för mig, kan återkomma med rapport om nån vill

Fick du något som helst välmående?

Vad ska man ha på inköpstlistan?

1. Loperamid
2. Sweppes (ja, helt otroligt att någon tjänar pengar på att kränga en dricka som smakar skit)
3. Svartpeppar (har man ju hemma)

Något mer man kan ta till? Är beredd att prova vad som helst för att lindra avtändningen.
Citera
2017-08-25, 20:42
  #1143
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av powddder
Fick du något som helst välmående?

Vad ska man ha på inköpstlistan?

1. Loperamid
2. Sweppes (ja, helt otroligt att någon tjänar pengar på att kränga en dricka som smakar skit)
3. Svartpeppar (har man ju hemma)

Något mer man kan ta till? Är beredd att prova vad som helst för att lindra avtändningen.
Kände lite, men inte så att det är värt att göra igen. Liknade citodon typ. Men har varit tvungen att vara helt utan opiater på drygt en månad, så ingen tolerans.

När jag varit på horse och måste tända av brukar det mesta av at försvinna på 2 kartor dimor. Får inget rus alls men mycket av det jobbiga försvinner. Vet inte hur mycket svartpeppar och Sweppes (de smakerna med kinin) hjälpte mig, men dumt att chansa om man ändå har tillgång och ska trycka i sig dimor Helt klart värt att testa
Citera
2017-08-26, 07:27
  #1144
Medlem
Ta er tid att läsa för eran egna skull
Ursäkta om texten är slarvig, men har inte sovit på ett dygn + har 5mg Subutex i kroppen

Vill bara dela med mig utav mina erfarenheter med Loperamid. Kom över en tråd (möjligtvis den här) för ungefär 3 år sedan där folk påstod att man kunde få ett rus från höga doser Loperamid.
Jag hade inga tillgängliga langare, ingen kunskap om darknet. Så jag bestämde mig för att prova och se om det skulle fungera. Köpte 5 paket Dimor och svalde allihop med svartpeppar och grapefruktjuice som det stod att man behövde. Jag var väldigt tveksam, men ändå så önskade jag att det skulle vara sant.
Jag kunde inte med att leva nykter och som sagt fanns inga kontakter till droger och jag var under 20 år så kunde inte köpa alkohol på systemet heller.

Efter en timme ungefär fick jag ett starkt rus, alltså kodein liknande rus. Värme, eufori, skön klåda, små pupiller osv.
Jag var chockad och otroligt lycklig på samma gång.
Nu kunde jag alltså bli hög på receptfria läkemedel.

Började slänga i mig runt 5 paket Dimor då och då, men det eskalerade och blev snabbt varje dag plus att jag ökade dosen, så jag låg nu alltså på mellan 5 och 12 paket om dagen, varje dag i ungefär 3/4 av ett år.

I början så hade jag inte en tanke på skadan det gjorde på min kropp och inte minst min mage. Jag filtrerade bort dessa självklarheter för att jag ville fly från verkligheten.

Efter ett tag började jag känna enorma bieffekter. Jag var förstoppad nästan varje dag, alltså jag sket otroligt sällan. Bara under dom små uppehållena jag hade då jag inte kunde komma åt substansen kunde jag skita. Jag hade konstant smärta i magen, men även resten av kroppen. Huvudvärk, allt möjligt.
När jag insåg hur hårt detta verkligen tog på min kropp så slutade jag direkt.
Abstinensen var den värsta jag har upplevt någonting i mitt liv. Värre än när jag har fått av benzo och då har jag varit självmordsbenägen.
Det var både psykisk och fysisk abstinens. Som sagt, otroligt kraftig. Efter bara ett par dagar gav jag upp. Kunde inte leva och må så en dag till. Så jag började igen med Loperamid och fick återigen samma rus.

Ruset avtog med tiden, och fick mig Någorlunda normal. Iallafall så att jag inte var abstinent.
Under hela den här perioden gjorde jag endast två grejer: fixa Loperamiden och ligga hemma i min säng och sova eller kolla på film och tv. Enda gångerna jag gick ut var för att fixa tabletterna.

Tillslut blandade jag in benzo med dessa och lite diverse droger då och då. Tillslut blev jag tvångsinlagd på min första avgiftnings runda för att sedan slussas vidare till mitt första behandlingshem.

Att vara beroende och äta detta gift varje dag i sånna extrema mängder och sen sluta med dom var bland dom värsta upplevelserna jag har varit med om.

Jag är 90% säker på att jag har förstört min mage för resten av mitt liv. Jag har fortfarande väldiga problem med magen. Börjar bli bättre, men det minsta lilla kan göra magen till en katastrof igen. Har även smärtor i lite överallt i magområdet ganska ofta.
Det har nu gått över två år, oxh jag vågar inte ens undersöka mina tarmar för att jag är för rädd för vilken enorm skada som jag har utsatt mina tarmar, kropp och psyke för.

Säg vad ni vill om Loperamid, att det bara är placebo eller att det verkligen går att berusa sig på.
Hur som helst, så skulle jag seriöst hellre rekommendera heroin. Vad som helst, bara inte den här medicinen för berusning.
Självklart finns det människor med självdisciplin, vilket jag verkar ha brist av, som kan ta ett par paket någon gång ibland och må bra (placebo eller ej). Men det är till er andra jag skriver det här för, ni som inte kan hantera erat drogbruk precis som jag. Snälla, lär er av mitt patetiska jagande efter verklighetsflykt som går så långt att man medvetet förstör sin kropp till den nivån.

Skäms när jag tänker tillbaka på hur desperat jag var. VARENDA dag stal jag eller köpte dessa tabletter.

Detta var det som fick mig att inse hur allvarlig min beroendepersonlighet egentligen är. Hur jag använde mig av i princip vad som helst för att undvika mig själv och resten av världen.

Har fortfarande problem med missbruk, men äter iallafall inte 7-12 paket Loperamid om dagen längre, så det är ju ett plus

Jag inser också att dom flesta inte är lika idiotiska som jag var vid den åldern, och skulle aldrig tänka tanken att göra något liknande. Men om detta når en enda person som tänker till en extra gång angående Loperamid i russyfte så är jag nöjd.

Mvh Hassans
__________________
Senast redigerad av Hassans 2017-08-26 kl. 07:36.
Citera
2017-08-26, 18:08
  #1145
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hassans
Ta er tid att läsa för eran egna skull
Ursäkta om texten är slarvig, men har inte sovit på ett dygn + har 5mg Subutex i kroppen

Vill bara dela med mig utav mina erfarenheter med Loperamid. Kom över en tråd (möjligtvis den här) för ungefär 3 år sedan där folk påstod att man kunde få ett rus från höga doser Loperamid.
Jag hade inga tillgängliga langare, ingen kunskap om darknet. Så jag bestämde mig för att prova och se om det skulle fungera. Köpte 5 paket Dimor och svalde allihop med svartpeppar och grapefruktjuice som det stod att man behövde. Jag var väldigt tveksam, men ändå så önskade jag att det skulle vara sant.
Jag kunde inte med att leva nykter och som sagt fanns inga kontakter till droger och jag var under 20 år så kunde inte köpa alkohol på systemet heller.

Efter en timme ungefär fick jag ett starkt rus, alltså kodein liknande rus. Värme, eufori, skön klåda, små pupiller osv.
Jag var chockad och otroligt lycklig på samma gång.
Nu kunde jag alltså bli hög på receptfria läkemedel.

Började slänga i mig runt 5 paket Dimor då och då, men det eskalerade och blev snabbt varje dag plus att jag ökade dosen, så jag låg nu alltså på mellan 5 och 12 paket om dagen, varje dag i ungefär 3/4 av ett år.

I början så hade jag inte en tanke på skadan det gjorde på min kropp och inte minst min mage. Jag filtrerade bort dessa självklarheter för att jag ville fly från verkligheten.

Efter ett tag började jag känna enorma bieffekter. Jag var förstoppad nästan varje dag, alltså jag sket otroligt sällan. Bara under dom små uppehållena jag hade då jag inte kunde komma åt substansen kunde jag skita. Jag hade konstant smärta i magen, men även resten av kroppen. Huvudvärk, allt möjligt.
När jag insåg hur hårt detta verkligen tog på min kropp så slutade jag direkt.
Abstinensen var den värsta jag har upplevt någonting i mitt liv. Värre än när jag har fått av benzo och då har jag varit självmordsbenägen.
Det var både psykisk och fysisk abstinens. Som sagt, otroligt kraftig. Efter bara ett par dagar gav jag upp. Kunde inte leva och må så en dag till. Så jag började igen med Loperamid och fick återigen samma rus.

Ruset avtog med tiden, och fick mig Någorlunda normal. Iallafall så att jag inte var abstinent.
Under hela den här perioden gjorde jag endast två grejer: fixa Loperamiden och ligga hemma i min säng och sova eller kolla på film och tv. Enda gångerna jag gick ut var för att fixa tabletterna.

Tillslut blandade jag in benzo med dessa och lite diverse droger då och då. Tillslut blev jag tvångsinlagd på min första avgiftnings runda för att sedan slussas vidare till mitt första behandlingshem.

Att vara beroende och äta detta gift varje dag i sånna extrema mängder och sen sluta med dom var bland dom värsta upplevelserna jag har varit med om.

Jag är 90% säker på att jag har förstört min mage för resten av mitt liv. Jag har fortfarande väldiga problem med magen. Börjar bli bättre, men det minsta lilla kan göra magen till en katastrof igen. Har även smärtor i lite överallt i magområdet ganska ofta.
Det har nu gått över två år, oxh jag vågar inte ens undersöka mina tarmar för att jag är för rädd för vilken enorm skada som jag har utsatt mina tarmar, kropp och psyke för.

Säg vad ni vill om Loperamid, att det bara är placebo eller att det verkligen går att berusa sig på.
Hur som helst, så skulle jag seriöst hellre rekommendera heroin. Vad som helst, bara inte den här medicinen för berusning.
Självklart finns det människor med självdisciplin, vilket jag verkar ha brist av, som kan ta ett par paket någon gång ibland och må bra (placebo eller ej). Men det är till er andra jag skriver det här för, ni som inte kan hantera erat drogbruk precis som jag. Snälla, lär er av mitt patetiska jagande efter verklighetsflykt som går så långt att man medvetet förstör sin kropp till den nivån.

Skäms när jag tänker tillbaka på hur desperat jag var. VARENDA dag stal jag eller köpte dessa tabletter.

Detta var det som fick mig att inse hur allvarlig min beroendepersonlighet egentligen är. Hur jag använde mig av i princip vad som helst för att undvika mig själv och resten av världen.

Har fortfarande problem med missbruk, men äter iallafall inte 7-12 paket Loperamid om dagen längre, så det är ju ett plus

Jag inser också att dom flesta inte är lika idiotiska som jag var vid den åldern, och skulle aldrig tänka tanken att göra något liknande. Men om detta når en enda person som tänker till en extra gång angående Loperamid i russyfte så är jag nöjd.

Mvh Hassans

Hade någon berättat en historia om någon som blev beroende av Loperamid så hade jag inte trott personen. Trodde jag verkligen inte att man kunde bli, men det måste ju uppenbarligen ha gett ett rus för det är ju inte särskilt många som stjäl o.s.v. på grund av placeboeffekt. Att man kunde få abstinens av den graden kände jag inte heller till förrän nyligen. Jag tänker i alla fall prova att slänga i mig en rejäl mängd under kommande avtändning, tvivlar starkt på att jag kommer att få något rus som försätter mig i din sits utan är glad om jag bara mår lite bättre. Sinnessjuka mängder du slängde i dig.
Citera
2017-08-26, 18:44
  #1146
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av powddder
Hade någon berättat en historia om någon som blev beroende av Loperamid så hade jag inte trott personen. Trodde jag verkligen inte att man kunde bli, men det måste ju uppenbarligen ha gett ett rus för det är ju inte särskilt många som stjäl o.s.v. på grund av placeboeffekt. Att man kunde få abstinens av den graden kände jag inte heller till förrän nyligen. Jag tänker i alla fall prova att slänga i mig en rejäl mängd under kommande avtändning, tvivlar starkt på att jag kommer att få något rus som försätter mig i din sits utan är glad om jag bara mår lite bättre. Sinnessjuka mängder du slängde i dig.
Jag tror att det skulle kunna hjälpa folk med opiat abstinensen, absolut. Eller det är vad jag har hört iallafall. Är inte nyttigt direkt, men ändå värt det kanske. Det får du avgöra själv. Men att ta det i russyfte som jag gjorde tycker jag är ett stort misstag.
Haha ja, jag är nästan förvånad över att jag inte fick värre skador utav dom mängderna + den långa perioden jag åt som under.
Citera
2017-09-05, 19:27
  #1147
Medlem
Efter att ha läst en del så provade jag en lite högre dos än vanligt mot abstinensen som jag drabbades av i natt då posten inte kom i går. Tänkte dock inte chansa och slänga i mig en ask eller två utan tog en karta 2 mg och det är jag väldigt glad att jag gjorde, inte tog mer alltså för efter lite mer än timme så började jag bli kallsvettig och orolig, kände mig orolig och smått förgiftad. Efter ytterligare en timme så fick jag en viss lindring, kände mig smått avdomnad som om saker inte spelade lika stor roll längre - men mådde fortfarande uselt och "ruset" kändes väldigt smutsig.

Släng inte i er en ask eller mer på en gång, prova med en mindre mängd och se hur ni reagerar först. Det är inte roligt när man verkligen känner att man precis gjort ett stort misstag och får må skit i flera timmar eller resten av dagen.

Abstinens på fentanylanaloger slår allt jag upplevt, slår heroinabstinens med hästlängder, blir t.o.m. smått traumatiserad lång tid efteråt då man tänker på skiten, känns som man ligger i kokande olja, sen helt plötsligt blir man iskall och drar på sig täcket igen, det värker så in i helvete i benen så att man utstöter läten av smärta - att somna är omöjligt så man kommer inte undan för en sekund. Satt jävligt fint med en dos sen när posten kom i dag men kan inte sluta att tänka på hur hemskt det var. Och tycker inte Lopermid i höga doser var till särskilt mycket hjälp, sova är det man vill under en abstinens.

Det är ju inte så dyrt men ask eller två men man kan få riktiga droger för samma pengar som ger mer effekt, dock fattar jag att det handlar om att det går att få tag på väldigt enkelt, men att köpa lite piller på nätet kan vem som helst göra och man har dom oftast dagen efter.

Chansa inte med enorma doser är mitt råd.
__________________
Senast redigerad av powddder 2017-09-05 kl. 19:30.
Citera
2017-09-22, 19:46
  #1148
Medlem
snusaren92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findmuck
Vill ej skrämma dig, men du kommer antagligen dö eller få nåt allvarligt hjärtfel om du fortsätter så här. Loperamid i höga doser är inte så ofarligt som folk verkar tro.

Mer info om det farliga med höga doser Loperamid:
https://www.livescience.com/54641-im...ose-death.html
Thx jo då kollat liter sitter på sävik nu så kommer förmodligen ta upp dimoren igen pallar ej med ångest dör hellre vill ej låta negativ men så e de fan
Citera
2017-10-12, 10:34
  #1149
Medlem
goin-xxxls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av powddder
Efter att ha läst en del så provade jag en lite högre dos än vanligt mot abstinensen som jag drabbades av i natt då posten inte kom i går. Tänkte dock inte chansa och slänga i mig en ask eller två utan tog en karta 2 mg och det är jag väldigt glad att jag gjorde, inte tog mer alltså för efter lite mer än timme så började jag bli kallsvettig och orolig, kände mig orolig och smått förgiftad. Efter ytterligare en timme så fick jag en viss lindring, kände mig smått avdomnad som om saker inte spelade lika stor roll längre - men mådde fortfarande uselt och "ruset" kändes väldigt smutsig.

Släng inte i er en ask eller mer på en gång, prova med en mindre mängd och se hur ni reagerar först. Det är inte roligt när man verkligen känner att man precis gjort ett stort misstag och får må skit i flera timmar eller resten av dagen.

Abstinens på fentanylanaloger slår allt jag upplevt, slår heroinabstinens med hästlängder, blir t.o.m. smått traumatiserad lång tid efteråt då man tänker på skiten, känns som man ligger i kokande olja, sen helt plötsligt blir man iskall och drar på sig täcket igen, det värker så in i helvete i benen så att man utstöter läten av smärta - att somna är omöjligt så man kommer inte undan för en sekund. Satt jävligt fint med en dos sen när posten kom i dag men kan inte sluta att tänka på hur hemskt det var. Och tycker inte Lopermid i höga doser var till särskilt mycket hjälp, sova är det man vill under en abstinens.

Det är ju inte så dyrt men ask eller två men man kan få riktiga droger för samma pengar som ger mer effekt, dock fattar jag att det handlar om att det går att få tag på väldigt enkelt, men att köpa lite piller på nätet kan vem som helst göra och man har dom oftast dagen efter.

Chansa inte med enorma doser är mitt råd.
Är på min andra dag utav fenta-analog AT , hade aldrig klarat mej såhär långt om det inte var för 3 askar/48 dimor tabletter igår. Och jag har andra droger/piller till hands som jag inte tror hade hjälpt mej så som loperamiden gjorde. Tar du inte tillräckligt många emot en fenta-at så kommer det inte heller att hjälpa, och då har du gått ännu 1 timme på avtändningen samt går o oroar dej för att du tryckt i dej en karta som ändå inte kommer va till nån hjälp i den lilla mångden.
Citera
2017-10-17, 23:10
  #1150
Medlem
bananajoe33s avatar
Har ätit sjukt mycket Loperamid i mina glansdagar, åt 4 paket om dagen nästan varje dag i 3 månader, den tog bort Lyrica avtändningen rätt bra, Enda biverkningen jag fått är att jag är hård i magen men fick utskrivet nått jag inte minns namnet på som gör avföringen mjukare, så kan skita.
Citera
2017-12-21, 08:26
  #1151
Medlem
Mamman tror att Jesper, 24, dog av överdos av loperamid:

http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=6847420

Citat:
Mona som visste att Jesper missbrukat loperamid tidigare fick den andra december reda på att han stulit läkemedel, över 30 paket, troligen Dimor eller Imodium. Hon ringde och varnade personal på stödboendet, men enligt Mona sa de att de inte ville gå in i hans lägenhet utan ringde Jesper istället.

Den fjärde december skrev han till en kompis att han stal ännu mer - den femte december var han död.

Citat:
Loperamid har i flera fall lett till döden berättar Anders Håkansson, professor i beroendemedicin vid Lunds universitet och läkare på Beroendecentrum i Malmö

– Det finns en del dokumenterade fall och fallrapporter och fallserier från andra länder att det finns en viss missbrukspotential att loperamid kan förekomma som en drog framför allt i ett blandat missbruk, säger Anders Håkansson, professor i beroendemedicin vid Lunds universitet och läkare på Beroendecentrum i Malmö.
__________________
Senast redigerad av fringis 2017-12-21 kl. 08:29.
Citera
2017-12-21, 13:39
  #1152
Medlem
GlennGBGs avatar
Tack för det alla miffon, smart att stjäla 30+ paket, klämma i sig så många man orkar och sedan dö. Det är alldeles för kämpigt att bli hög på denna medicin för det krävs så jäkla mycket och är för riskabelt. Däremot funkar den bra på lägre doser att använda för att bli av med en besvärlig AT, men tack vare idiotbeteendet kommer denna medicin försvinna. Tack för det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback