Flashback bygger pepparkakshus!
2017-01-12, 08:05
Medlem
Fattar 0. Imodium dämpar rännskita, ger i rek doser ingen förstoppning. MEN upplever mer kräkningar ( fler?)
Citera
2017-01-17, 02:02
Medlem
Audacias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Causual
Fattar 0. Imodium dämpar rännskita, ger i rek doser ingen förstoppning. MEN upplever mer kräkningar ( fler?)
Det ÄR ju en opioid, och illamående och kräkningar är ju en vanlig bieffekt av just denna sorts mediciner, så lite beroende på mängd, så är det inte så konstigt egentligen!?

Personligen upplever jag mycket mycket sällan illamående och/eller kräkningar när jag äter opiater/opioider, oavsett mängd, så jag antar att det är en sådan där biverkning som är oerhört personlig!? :/
Citera
2017-02-16, 17:48
Medlem
bananajoe33s avatar
Hjälper dom utan omeprazol? Har rejält avtändning från opiater och drog i mig 32st loperamid 2mgs. Även druckit Tonic water och någon dl grapefrukt.
Citera
2017-03-08, 22:54
Medlem
strezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananajoe33
Hjälper dom utan omeprazol? Har rejält avtändning från opiater och drog i mig 32st loperamid 2mgs. Även druckit Tonic water och någon dl grapefrukt.

Hur fungerade det då? Funderar själv på att ordna detta..
Citera
2017-03-25, 08:43
Medlem
bananajoe33s avatar
Tog förra veckan dimor i tre dagar, fy vad bra mot avtändning men man kan inte skita på några dagar
Citera
2017-03-25, 15:18
Medlem
bananajoe33s avatar
Glömde säga att jag brukar dricka grapefrukt juice, en tonic water och 3st omeprazol och 3 paket dimor(loperamid).. Så bra att det är receptfritt, men dom lär väl göra så det är recept på det i framtiden?
Citera
2017-04-04, 13:46
Medlem
Har haft så många at i ca 10 års tid utav olika opiater. Aldrig hört om dimor för att dämpa atn. Har kört ganska hårt på fenta och metadon senaste månaderna. Gick över till oxy och trappa ner väldigt snabbt.Tog sista oxyn yorsdag. I Fredags vaknade jag i svett och sjuka smärtor i ben, armar ja hela kroppen. Tog 8 st dimor plus 5mg stesolid morgon o kväll. Och blev fan frisk. Givetvis känner jag att kroppen saknar något men att må så här bra trodde jag aldrig.
Körde 8 st dimor per dag i 2 dagar sen 4 st per dag sen dess. Funkar för kanon för mig!
Citera
2017-04-04, 14:38
Moderator
Morfar-52s avatar
Tråden "Loperamid - informationstråd (FAQ)" infogad./mod
Citera
2017-04-11, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kesha100crows
Märkte ingenting på det! Totalt nada, enda som hände var att levervärderna skjöt i höjden, ska detta bli nya inne flugan för sveriges unga att pajja sina levrar på nu?

Väldigt skumt, jag gick på väldigt höga doser loperamid samtidigt som jag lämnade leverprover och mina världen höll sig mer eller mindre normala
Citera
2017-04-17, 07:51
Medlem
Någon annan än jag som faktiskt får ett riktigt schysst rus på loperamid? Trycker jag 5 paket med några omeprazol, svartpeppar och kinin så får jag ett riktigt schysst opiatrus som håller i sig ~12 timmar.

Nu rekommenderar jag dock såklart ingen att börja med detta i rekreationellt syfte, det är ingen direkt hälsokur för kroppen om man säger så, bara nyfiken om någon annan upplevt samma samma sak.
Citera
2017-04-24, 20:56
Medlem
Dark_drivers avatar
80 mg Loperamid

Har nu slängt i mig 80 mg Loperamid lider sedan tidigare av lös mage så hoppas jag blir bättre nu.
Annars vad finns det för risker funderar på att ta allt 100st 2mg tabletter. Kommer jag få något rus är ej opiat van eller kommer jag börja må dåligt ska till jobbet i morgon tacksam för svar mvh
Citera
2017-04-24, 21:26
Medlem
Du kommer inte kunna bajsa på väldigt länge, förmodligen ont i magen, trött, lättirriterad och möjligen kommer det att klia lite. Jag tror 40 lättöl hade varit en bättre idé faktiskt.

Man får gratulera!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in