2017-01-12, 08:05
Medlem
Fattar 0. Imodium dmpar rnnskita, ger i rek doser ingen frstoppning. MEN upplever mer krkningar ( fler?)
Citera
2017-01-17, 02:02
Medlem
Audacias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Causual
Fattar 0. Imodium dmpar rnnskita, ger i rek doser ingen frstoppning. MEN upplever mer krkningar ( fler?)
Det R ju en opioid, och illamende och krkningar r ju en vanlig bieffekt av just denna sorts mediciner, s lite beroende p mngd, s r det inte s konstigt egentligen!?

Personligen upplever jag mycket mycket sllan illamende och/eller krkningar nr jag ter opiater/opioider, oavsett mngd, s jag antar att det r en sdan dr biverkning som r oerhrt personlig!? :/
Citera
2017-02-16, 17:48
Medlem
bananajoe33s avatar
Hjlper dom utan omeprazol? Har rejlt avtndning frn opiater och drog i mig 32st loperamid 2mgs. ven druckit Tonic water och ngon dl grapefrukt.
Citera
2017-03-08, 22:54
Medlem
strezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananajoe33
Hjlper dom utan omeprazol? Har rejlt avtndning frn opiater och drog i mig 32st loperamid 2mgs. ven druckit Tonic water och ngon dl grapefrukt.

Hur fungerade det d? Funderar sjlv p att ordna detta..
Citera
2017-03-25, 08:43
Medlem
bananajoe33s avatar
Tog frra veckan dimor i tre dagar, fy vad bra mot avtndning men man kan inte skita p ngra dagar
Citera
2017-03-25, 15:18
Medlem
bananajoe33s avatar
Glmde sga att jag brukar dricka grapefrukt juice, en tonic water och 3st omeprazol och 3 paket dimor(loperamid).. S bra att det r receptfritt, men dom lr vl gra s det r recept p det i framtiden?
Citera
2017-04-04, 13:46
Medlem
Har haft s mnga at i ca 10 rs tid utav olika opiater. Aldrig hrt om dimor fr att dmpa atn. Har krt ganska hrt p fenta och metadon senaste mnaderna. Gick ver till oxy och trappa ner vldigt snabbt.Tog sista oxyn yorsdag. I Fredags vaknade jag i svett och sjuka smrtor i ben, armar ja hela kroppen. Tog 8 st dimor plus 5mg stesolid morgon o kvll. Och blev fan frisk. Givetvis knner jag att kroppen saknar ngot men att m s hr bra trodde jag aldrig.
Krde 8 st dimor per dag i 2 dagar sen 4 st per dag sen dess. Funkar fr kanon fr mig!
Citera
2017-04-04, 14:38
Moderator
Morfar-52s avatar
Trden "Loperamid - informationstrd (FAQ)" infogad./mod
Citera
2017-04-11, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kesha100crows
Mrkte ingenting p det! Totalt nada, enda som hnde var att levervrderna skjt i hjden, ska detta bli nya inne flugan fr sveriges unga att pajja sina levrar p nu?

Vldigt skumt, jag gick p vldigt hga doser loperamid samtidigt som jag lmnade leverprover och mina vrlden hll sig mer eller mindre normala
Citera
2017-04-17, 07:51
Medlem
Ngon annan n jag som faktiskt fr ett riktigt schysst rus p loperamid? Trycker jag 5 paket med ngra omeprazol, svartpeppar och kinin s fr jag ett riktigt schysst opiatrus som hller i sig ~12 timmar.

Nu rekommenderar jag dock sklart ingen att brja med detta i rekreationellt syfte, det r ingen direkt hlsokur fr kroppen om man sger s, bara nyfiken om ngon annan upplevt samma samma sak.
Citera
2017-04-24, 20:56
Medlem
Dark_drivers avatar
80 mg Loperamid

Har nu slngt i mig 80 mg Loperamid lider sedan tidigare av ls mage s hoppas jag blir bttre nu.
Annars vad finns det fr risker funderar p att ta allt 100st 2mg tabletter. Kommer jag f ngot rus r ej opiat van eller kommer jag brja m dligt ska till jobbet i morgon tacksam fr svar mvh
Citera
2017-04-24, 21:26
Medlem
Du kommer inte kunna bajsa p vldigt lnge, frmodligen ont i magen, trtt, lttirriterad och mjligen kommer det att klia lite. Jag tror 40 lttl hade varit en bttre id faktiskt.

Man fr gratulera!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in