2016-01-13, 19:37
Bannlyst
Jisses är det sanning? Här i Etuna finns det fortfarande gott om dem, men är väl bara en tidsfråga innan den klassas.

Har gått snart 1h men känner inget speciellt, ska jag behöva bli besviken?
Citera
2016-01-13, 19:39
Bannlyst
Har ett paket dimor kvar, värt att trycka i sig den också kanske? Eller behövs det mer kinin? Eller mer stilnoct?

Citera
2016-01-13, 19:57
Bannlyst
Update!

Stoppa i mig 32mg loperamid till och ssmt 2st 300mg kinin.

Fortfarande inte något nämvärt... Borde ja inte må aningen bättre vid detta laget? Kan tilläggas att jag tog en rätt hög dos morfin för 5 dagar sen och är allmänt opiatvan.

Ingen som har nån idé?
Citera
2016-01-13, 20:10
Bannlyst
Update igen!

Stoppa i mig ytterligare 10st stilnoct.
Slår det inte på nu då börjar jag fundera på att gräva ner mig på nå lämpligt ställe.

Återkommer snart.
Citera
2016-01-13, 20:44
Medlem
Synatts avatar
Använd edit-funktionen när du gör det då, är nog inte många som är intresserade av din desperata jakt i live-format, right?
Citera
2016-01-13, 20:46
Bannlyst
Nu är allt slut det blev totalt :
3000mg kinin
160mg loperamid
150mg stilnoct

Enda som kan känner äe väl att man är lite slö, men absolut ingen eufuri, inget opiat kliande. Hade faktiskt hoppas på betydligt mer pådrag. Besviken till max, trodde ja skulle må bra åtminstone... Kan det vara så att jag är rätt van vid morfin och har rätt så hög tolerans där och därav så uteblir denna cocktail för min del. Vad ska man sägs.... Trist :-(

Ingen som har något idé på hur ja ska uppnå något slags rus... Föe nu känns det som att man.blivit totalt blåst ju. Trodde verkligen att detta skulle ge ett härligt rus, men ist sitter jag och försöker skriva massa nonsens bara.... ja får invänta någon timme och hoppas att det händer något iaf.

Tips är alltid välkommet så feel free to drop a couples linez and feel free to ask. If you have something on yoir mind
Citera
2016-01-13, 21:24
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vampiz
Nu är allt slut det blev totalt :
3000mg kinin
160mg loperamid
150mg stilnoct

Enda som kan känner äe väl att man är lite slö, men absolut ingen eufuri, inget opiat kliande. Hade faktiskt hoppas på betydligt mer pådrag. Besviken till max, trodde ja skulle må bra åtminstone... Kan det vara så att jag är rätt van vid morfin och har rätt så hög tolerans där och därav så uteblir denna cocktail för min del. Vad ska man sägs.... Trist :-(

Ingen som har något idé på hur ja ska uppnå något slags rus... Föe nu känns det som att man.blivit totalt blåst ju. Trodde verkligen att detta skulle ge ett härligt rus, men ist sitter jag och försöker skriva massa nonsens bara.... ja får invänta någon timme och hoppas att det händer något iaf.

Tips är alltid välkommet så feel free to drop a couples linez and feel free to ask. If you have something on yoir mind

160 mg/2 mg = 80 tabletter. Det hela har nog redan nått sin mättnad för länge sedan. Får hoppas du inte får jävliga biverkningar av det iaf.
Citera
2016-01-14, 05:06
Bannlyst
Ja det stämmer, 5 förpackningar diamor.
Enda jag har uppnått är att vänsta benet ifrån knät och ner är totalt bortdomnat, har varit så nu i typ 2h....

Halv knepigt att gå faktiskt, sedan lite sämre syn också.
Citera
2016-01-14, 21:23
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vampiz
Ja det stämmer, 5 förpackningar diamor.
Enda jag har uppnått är att vänsta benet ifrån knät och ner är totalt bortdomnat, har varit så nu i typ 2h....

Halv knepigt att gå faktiskt, sedan lite sämre syn också.

Hur står det till nu då? Är inte direkt förvånad över att du får biverkningar efter sådana hästmängder men sen vilka de blir är ju svårare att förutse.

Loperamid i dunderdoser verkar rätt outforskat inom medicinen.
Citera
2016-01-17, 13:44
Medlem
drsthlms avatar
Nu är jag inte direkt normal när det gäller magfunktion. Har en kronisk tarmsjukdom och har tagit bort 2/3 av tjocktarmen och har ca 70cm tunntarm kvar men jag har tryckt i mig 200st dimor 2mg flera gånger.
Har fått en ok effekt. Lite lugn å ro samt en del eufori (dock inte som ett bra morfinrus).
Grejen är den att jag inte kan bli förstoppad pga min sjukdom så det har aldrig besvärat mig.

Loperamid kan fungera för vissa i akuta lägen. Dock ett varningens finger, det sabbar din opiat-tolerans något för jävligt!
Efter endast ett par dagar av loperamid så kan jag omöjligt få ett bra rus av annan opiat. Inte ens om jag trycker i mig H...
Och jag har testat vill jag lova.
Citera
2016-01-18, 18:41
Medlem
KorvRagnars avatar
Hur mycket som nybörjare behöver jag ungefär för att få ett rus?
Citera
2016-01-18, 19:52
Medlem
KorvRagnars avatar
Det fick bli 64mg och lite svartpeppar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in