2016-01-03, 12:08
Medlem
DenverDinosaur.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Blockerar Loperamid andra opioider? Eller ger det en hg toleransutveckling? Jag tog ett par paket under fyra dagar och behvde ta minst dubbelt s mycket Oxikodon fr samma effekt som annars.
Nr det blockerar inga andra droger det r ju en fentanyl analog, men tror nd den kan hja toleransen fr andra opioider d man kan bli beroende av den. Loperamid r ju trots allt en opioid bara att den knappt korsar hjrnbarriren frutom i stora doser tydligen.
Mvh
Citera
2016-01-03, 12:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DenverDinosaur.
Nr det blockerar inga andra droger det r ju en fentanyl analog, men tror nd den kan hja toleransen fr andra opioider d man kan bli beroende av den. Loperamid r ju trots allt en opioid bara att den knappt korsar hjrnbarriren frutom i stora doser tydligen.
Mvh
Tack. r ej beroende, utan jag tar den som sista utvg nr jag vntar flera dagar.. Den hjde oxy "toleransen" ordentligt. Fr se hur det blir med subben, jag har ej tagit lika mycket Loperamid senaste dagarna som nr jag skulle ta Oxy. Annars fr det bli att vnta ytterliggare ett dygn.
Citera
2016-01-03, 19:37
Medlem
Bump p denna frga d jag sitter med 6 pack hemma och skulle vilja veta om dom funkar p liknande stt

Citat:
Ursprungligen postat av Amaranti
Ngon som kan svara p om Dimor Comp r lika effektivt som vanliga Dimor?
Innehller ju samma mngd loperamid men kan det verkligen vara bra att proppa i sig all dimetikon som medfljer i dessa comp tabletter?
Citera
2016-01-03, 22:52
Medlem
Amarantis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laluna1
Bump p denna frga d jag sitter med 6 pack hemma och skulle vilja veta om dom funkar p liknande stt
En sak r sker i alla fall. Dimor Comp pillerna r riktigt stora och det var riktigt jobbigt att behva smlla i mig 24 st av dessa. Aldrig igen.
Citera
2016-01-03, 23:03
Medlem
Ja jo frstr de, dom r riktiga as till piller.

Funkade som vanlig dimor?

Citat:
En sak r sker i alla fall. Dimor Comp pillerna r riktigt stora och det var riktigt jobbigt att behva smlla i mig 24 st av dessa. Aldrig igen.
Citera
2016-01-03, 23:06
Medlem
Amarantis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laluna1
Ja jo frstr de, dom r riktiga as till piller.

Funkade som vanlig dimor?
Har tagit vanliga dimor och dimor comp. Ingen vsentlig skillnad tycker jag, s bara kr p. Det r bara det att dom har 125 mg dimetikon ocks som jag inte har nn aning om hur detta pverkar kroppen i hgre doser. Jag tog dock tv ldor, 24 piller totalt och var fine. Jag knde inget rus, men jag r inte s lttpverkad eller s tog jag fr lite helt enkelt.
Citera
2016-01-04, 00:00
Medlem
Tack fr svar.

Du dricker inte kinin fre? Och svartpeppar?

Drar nog i mig 4 ldor i morgon p morgonen., dom r s jvla stora pillrena s de finns ju inte

Citat:
Har tagit vanliga dimor och dimor comp. Ingen vsentlig skillnad tycker jag, s bara kr p. Det r bara det att dom har 125 mg dimetikon ocks som jag inte har nn aning om hur detta pverkar kroppen i hgre doser. Jag tog dock tv ldor, 24 piller totalt och var fine. Jag knde inget rus, men jag r inte s lttpverkad eller s tog jag fr lite helt enkelt.
Citera
2016-01-06, 20:17
Medlem
mqas avatar
Lider av heroinavtndning, och tog 120 mg i gr och ytterligare 60 mg i dag, och det har hjlpt ngot. Fryser inte lika mycket och kan sova bttre, men inget mer n s.
Citera
2016-01-07, 10:25
Medlem
2rs2pures avatar
P mitt apotek fick man bara kpa 1 ask dimor. S kpte en ask loperamid mylan. Ska vara samma sak.
Om ja dricker lite kinin innan och tar svartpeppar sen svljer ner bda askarna rcker de? Har nu 0 tolerans p opi men r erfaren sen frr.
Sist jag smllde i mig 2 askar dimor hade jah tolerans sen sub och hade inga boosters och fick bara en ytterst svag effekt. Hoppas det drar i lite mer nu.
Citera
2016-01-13, 12:51
Medlem
Bertil85s avatar
Kpte ett paket Dimor Comp d vanliga Dimor verkar vara slut i hela staden.

Funkar Dimor Comp lika bra?
Citera
2016-01-13, 18:57
Bannlyst
Okej funkar inte detta d r det mig det r fel p.

6x300mg kinin tabletter
64x2mg Loperamid
10x5mg stilnoct

Intog det fr 20min sen, bara att invnta och se.

terkommer!
Citera
2016-01-13, 19:32
Medlem
drsthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vampiz
Okej funkar inte detta d r det mig det r fel p.

6x300mg kinin tabletter
64x2mg Loperamid
10x5mg stilnoct

Intog det fr 20min sen, bara att invnta och se.

terkommer!

Sov gott min vn lt inte stilnoct-tomten spela dig ett spratt!

Fr vrigt r det slut p Dimor i hela Sthlm-omrdet. Nytt besked om leverans kommer i brjan av Mars.
Helt otroligt, vet att 100-packen p recept r slut p 99 av hundra stllen i Sthlm. Galet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in