Flashback bygger pepparkakshus!
2011-05-03, 21:40
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KJS
(Det finns en del varningar utomlands om att missbruk av Loperamid kan leda till förstörd tjocktarm, dvs påse på magen resten av livet) Ni får leta själva.

Jag har faktiskt också läst någonting om det. Det är tydligen inte så ovanligt heller.

Föreställ er en påse på magen där avföring lagras för att sedan tömmas dagligen. Fruktansvärt äckligt och oattraktivt, och man får lära sig leva mol allena utan sexliv resten av livet i princip.

Nej, det är fan inte värt det. Jag läste även i samma veva om ett par andra riktigt vidriga bieffekter av kontinuerligt bruk. Vi snackar permanenta skador också. Ungefär som när man får skrumplever av överdriven alkoholkonsumption.

Det här är typ i klass med muskotnötter. Tråkig effekt, och livsfarligt för vitala organ i kroppen. Då tar man hellre några öl och rullar en fet istället.
Citera
2011-05-03, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkseverin
http://sv.wikipedia.org/wiki/Skrumplever#Portasystemisk_encefalopati_.28PSE.29
Portasystemisk encefalopati är samma sak, läs mer där, har inget med hepatit att göra.

Danke..nej detta är absolut inge för mig att missbruka men hade tänkt o testa detta när man tänder av låter som en vettig sak. Blev lite nojjig
Citera
2011-05-11, 12:18
Medlem
FaNirs avatar
Något mer som har erfarenhet?
Nyss intagit 6 kartor av det här alltså 48st 2mg, hoppas på det bästa!
Senast redigerad av FaNir 2011-05-11 kl. 12:23.
Citera
2011-05-11, 13:40
Medlem
darkseverins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FaNir
Något mer som har erfarenhet?
Nyss intagit 6 kartor av det här alltså 48st 2mg, hoppas på det bästa!
Den största negativa effekten jag märkte av var att jag inte kunde skita på 5 dygn och hade sedan diarré i 3 dygn. Utöver det var det underbart
Citera
2011-05-11, 14:27
Medlem
FaNirs avatar
Citat:
Den största negativa effekten jag märkte av var att jag inte kunde skita på 5 dygn och hade sedan diarré i 3 dygn. Utöver det var det underbart

Hehe, det lät inte något vidare nu blir jag lite orolig.
Testade nyss att skita men icket, aja jag får se hur det går!
Känner mig varm i kroppen och lite klåda nu dock inget välmående.
Jag har 500mg tramadol som jag tänkte ta ikväll är det någon fara med tanke på all loperamid jag tagit?
Citera
2011-05-11, 14:42
Medlem
FaNirs avatar
Nu faan! Börjar känna mig riktigt välmående faktiskt! över förväntan!!=)
Citera
2011-05-11, 15:16
Medlem
darkseverins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FaNir
Nu faan! Börjar känna mig riktigt välmående faktiskt! över förväntan!!=)
Ja det var verkligen ett underbart rus
Citera
2011-05-11, 19:08
Medlem
StorBanans avatar
Hur många bör man ta under en opiat at?
Citera
2011-05-11, 19:22
Medlem
Citat:
Ja det var verkligen ett underbart rus
Håller inte med alls, jag noddade som fan men ingen eufori eller välmående typ.
Citera
2011-05-11, 19:28
Medlem
darkseverins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Håller inte med alls, jag noddade som fan men ingen eufori eller välmående typ.
Det gick långsamt för mig innan det blev riktigt skönt men sedan var det total eufori och noddande i massvis av timmar. Effekterna var inte helt borta förrän efter typ 30 - 40 timmar.
Citera
2011-05-11, 19:56
Medlem
Barytons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KJS
Men vafan jag bryter ihop...

Tanken var ju att det skulle HJÄLPA folk som mår dåligt av abstinens och inte kan bli drogfria.
Kan tänka mig att den här tråden nu snart kommer bidra till att tidningar kan rapportera att ungdomar nu missbrukar Dimor!
Precis så här var det när tråden om Krypton tog fart.

Jävla nötter

(Det finns en del varningar utomlands om att missbruk av Loperamid kan leda till förstörd tjocktarm, dvs påse på magen resten av livet) Ni får leta själva.

Först vill ja bara rätta dig där. Det är om ändtarmen tas bort, som man måste ha stomipåse.

Jag har opererat bort hela tjocktarmen och käkar av den anledningen loperamid dagligen (för att slippa springa på toa så ofta.)

Ibland blir det 10 om dagen och jag blir förvånad när jag här i tråden får läsa att det skulle ge ett rus om jag tredubblar den dosen... Läkaren som ordinerade loperamid hävdade bestämt att det inte fanns några biverkningar och att jag lugnt kunde ta dem dag efter dag, år efter år.
Citera
2011-05-12, 18:41
Medlem
Ok, du vet säkerligen mer än mig (bevisligen)
Men är rätt säker på att jag sett det på två Amerikanska sidor, iofs behöver det ju inte stämma, jag väljer att tro på dig ist.

I övrigt så är det definitivt som jag sagt, att man blir klart påverkad och kan åtminstone hålla opiatabstinens stången rätt så bra.
Det ger ju följaktligen också abstinens att äta mycket Dimor, men i vilken mängd vet jag inte.

Jag är bara djävligt glad att det funkar på mig och djävligt nöjd om det kan hjälpa någon annan.
(Dvs att leva normalt)

Hade!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in