2015-02-24, 13:52
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Passar inte med Alkohol dremot med Nikotin.

Redlinez - Vldigt annorlunda rus olika plater och ganska lngt rus p 16st 2mg.

Lter underbart. Undrar hur lnge dom hller den receptfri om det ger ett rus..
Hoppas den frblir receptfri Gr det att blanda med heroin eller r det bttre bara vid AT?
Citera
2015-02-24, 14:14
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Lter underbart. Undrar hur lnge dom hller den receptfri om det ger ett rus..
Hoppas den frblir receptfri Gr det att blanda med heroin eller r det bttre bara vid AT?

Ta den vid AT. Vldigt mysko rus. Svrt att frklara det.
Citera
2015-02-24, 16:42
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ta den vid AT. Vldigt mysko rus. Svrt att frklara det.

Okey tack fr info.
Citera
2015-02-24, 17:26
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Okey tack fr info.

Tar vldigt lng stund innan du fr ett rus. I brjan som ett Kodeinrus. Sedan efter 3h totalsnkt.
Senast redigerad av Bertil85 2015-02-24 kl. 17:31.
Citera
2015-02-24, 17:58
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Tar vldigt lng stund innan du fr ett rus. I brjan som ett Kodeinrus. Sedan efter 3h totalsnkt.

Lter ju riktigt hrligt allts. D blir det att knata ivg och hmta ett par askar att ha hemma i sin just in case stash
Citera
2015-02-24, 18:12
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Lter ju riktigt hrligt allts. D blir det att knata ivg och hmta ett par askar att ha hemma i sin just in case stash

Jo det borde du. "just in case stash"... Tog Loperamid i normala doser efter en Buprenorfin AT.
Visste aldrig hur Loperamiden var p hgre doser. Nu vet jag och r lite gladare.

Speciellt nr det r lagligt.

Fr se hur lnge ruset hller i sig; 4h lite mer nu.
Citera
2015-02-24, 18:18
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Jo det borde du. "just in case stash"... Tog Loperamid i normala doser efter en Buprenorfin AT.
Visste aldrig hur Loperamiden var p hgre doser. Nu vet jag och r lite gladare.

Speciellt nr det r lagligt.

Fr se hur lnge ruset hller i sig; 4h lite mer nu.

Ah det ska jag gra. Lika bra nr det verkar vara softa piller.
Mste ha sdant hr efter jag gr p diverse opiater/opiater. kte p en tre dagars terfall annars hade jag varit frn jonket ngra mnader nu. Tar dock annat som oxy, sub, osv
Citera
2015-02-24, 19:28
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Det lter ju inte bra, tur att det gick bra. Vilken dos Seroquel tar du? Antar att ju hgre dos man tar, desto mer kad effekt utav opiater. Ruseffekten kar i alla fall, det kan jag sga. Frmodligen ocks den smrtstillande effekten. Jag fr ett hyfsat rus p s lite som 100 mg Tramadol eller 5 st Loperamid, 30 mg Kodein.

Mindre dos Seroquel gr det lttare att nodda, gller doser 25-100 mg, vid dessa doser fungerar den mer som en renodlad mkt potent antihistamin.
Citera
2015-02-24, 19:39
Medlem
Snoddlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardcore Junky
Kroppen blir mer eller mindre resistent efter ett tag. Jag behvde ta kanske tv-tre tabletter nr man var rookie men lt oss sga att man t.ex. ska ut p krogen en fredag och magen har krnglat hela dagen. D brukar jag kka tminstone en karta innan man ens r utanfr drren och s brukar det bli en karta till under natten fr att vara p den skra sidan.

Jag har aldrig mrkt av ngra biverkningar bortsett frn att det r lite trgt att skita. Det finns laxermedel, droppar som jag inte minns namnet p nu, som man kan trycka i sig 15 st av s blir det ordning p magen igen. Jag rekommenderar dock att gra detta nr du r hemma och inte planerar att vistas ute inom 24h

Laxoberal?
Citera
2015-02-25, 17:30
Medlem
Bertil85s avatar
Fick en lttare AT av denna(efter tv paket). Som en bakfylla ungefr.
Citera
2015-02-25, 18:23
Medlem
underbart rus i dag,gr p seroquel som medecin och idag hade jag tagit meclo och mdde bra nd
men fick fr mig att g och kpa dimor ocks och det vt en lyckad kombo kan jag sga.
man knner sig opad fast inte det man r van vid,typ meta,sub eller tram.liknar det lite men.skitsamma mr fin fint iallafall.kan tillgas att jag har druckit folkisar till detta ocks
Citera
2015-02-27, 23:11
Bannlyst
Helt klart en ny favorit nr det r torka. Kastade ena dagen i mig 32 stycken. Samtidigt som jag tog omeprazol och t peppar. Hnde typ inget alls. Nsta dag 36 stycken, fre det omeprazol, svartpeppar och kinin. Tog ett par timmar och mdde sdr men hela dagen idag var jag bng! Steg upp ganska tidigt men sovit normalt lnge. La mig och vilade mellan 12-17 sedan har jag bara kollat film och softat. Haft en fin klda idag ocks.

Detta mste jag ta det lugnt med. Vldigt njutbart och frmodligen ltt att vnja sig vid. Tror detta "ruset" inte passar alla dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in