Flashback bygger pepparkakshus!
2011-05-02, 05:17
Medlem
darkseverins avatar
Fasen, loperamiden gav mig sån klåda att ja inte kunde somna ordentligt, trots Clarityn. Så jag tog en Stilnoct, minuter senare är jag rädd för andningsdepression, vet inte om det är befogat eller ej, men jag håller mig vaken istället för att hålla koll på min andning, blir inte mycket till sömn inatt. Mår dock ganska bra, även om det var läskigt ett tag.
Citera
2011-05-02, 15:13
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Mycket märkligt. En annan har ju lyckats med hela paketet, d.v.s. stark klåda, förhöjd kroppstemperetur, smärre svårigheter att urinera, en känsla av totalt välbefinnande i såväl kropp som psyke. Även noddstadiet har man varit och tassat på lite. Peaken sitter i fan hela dagen också. För mig är detta sensationellt.

Bad luck, dude.

Jag och deadset verkar vara en av de lycka få som får ett otroligt skönt sub/morfinliknande rus (iaf jag om jag blandar med benso) och det är 100 % lagligt. Har varit och införskaffat ungefär 500 mg+ loperamid idag, 20 mg+ xanor och 40+ 7,5 mg zopiklon. Den här veckan kommer vara fett mé nice.
Citera
2011-05-02, 15:18
Medlem
darkseverins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Jag och deadset verkar vara en av de lycka få som får ett otroligt skönt sub/morfinliknande rus (iaf jag om jag blandar med benso) och det är 100 % lagligt. Har varit och införskaffat ungefär 500 mg+ loperamid idag, 20 mg+ xanor och 40+ 7,5 mg zopiklon. Den här veckan kommer vara fett mé nice.
Det fungerade ju faktiskt för mig med, fast det tog ett tag. Jag har fortfarande effekt nu ett dygn senare. Har köpt 320mg till
Är det inte väldigt farligt att blanda med benso? Jag tog ju en Zolpidem inatt och efter en stund var jag livrädd för eventuell andningsdepression, kanske helt i onödan.
Citera
2011-05-02, 15:58
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkseverin
Det fungerade ju faktiskt för mig med, fast det tog ett tag. Jag har fortfarande effekt nu ett dygn senare. Har köpt 320mg till
Är det inte väldigt farligt att blanda med benso? Jag tog ju en Zolpidem inatt och efter en stund var jag livrädd för eventuell andningsdepression, kanske helt i onödan.

Beror på hur hög tolerans du har på benso men det är nog ingen större fara.
Citera
2011-05-02, 18:44
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah

Loperamid + zopiklon är oslagbart.
Citera
2011-05-03, 12:33
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Loperamid + zopiklon är oslagbart.

Perfekt blandning. Några xanor är inte så dåligt heller. För mig känns det som ett lättare morfinrus eller ett tyngre tramadolrus.
Citera
2011-05-03, 15:13
Bannlyst
Hur mycket svartpeppar måste man ta eller spelar det ingen roll om man tar eller inte? och tar ni alla tabletter på en gång?

mvh
Citera
2011-05-03, 15:59
Medlem
Undrar bara det står så här "Det rekommenderas inte för användning i leversvikt eftersom den kan påskynda hepatisk encefalopati" alltså vad menas med det? hajjar inte riktigt. kan de få en liggande hepatit infektion att bryta ut eller?
Citera
2011-05-03, 17:15
Medlem
tror ni att buprenorfin möjligen blockerar loperamid OM man skulle ha sån tur att få effekt av det?
försökte hitta något samband om vilka receptorer i hjärnan loperamid påverkar, men det är ju just det. att den inte SKA påverka något i hjärnan utan bara i tarmarna. tänkte i dom banorna som i att tramadol, ketogan och fentanyl såvitt jag vet påverkar andra opioid receptorer än vad traditionellt morfin gör.

mvh krif
Citera
2011-05-03, 18:52
Medlem
deadsets avatar
Kör gärna PM istället om ni har frågor, människor. Glöm inte att även fjortisar kan knalla in på apoteket. Tänk lite.
Citera
2011-05-03, 19:17
Medlem
darkseverins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deamon^
Undrar bara det står så här "Det rekommenderas inte för användning i leversvikt eftersom den kan påskynda hepatisk encefalopati" alltså vad menas med det? hajjar inte riktigt. kan de få en liggande hepatit infektion att bryta ut eller?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Skrumplever#Portasystemisk_encefalopati_.28PSE.29
Portasystemisk encefalopati är samma sak, läs mer där, har inget med hepatit att göra.
Citera
2011-05-03, 19:29
Medlem
Men vafan jag bryter ihop...

Tanken var ju att det skulle HJÄLPA folk som mår dåligt av abstinens och inte kan bli drogfria.
Kan tänka mig att den här tråden nu snart kommer bidra till att tidningar kan rapportera att ungdomar nu missbrukar Dimor!
Precis så här var det när tråden om Krypton tog fart.

Jävla nötter

(Det finns en del varningar utomlands om att missbruk av Loperamid kan leda till förstörd tjocktarm, dvs påse på magen resten av livet) Ni får leta själva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in