2014-04-18, 16:19
Medlem
failures avatar
Vem fan r det som snattar det p apoteket fr att sen ta flera kartor?, mste vara totaltfrskingar med 0 opiattolerans. Pinsamt att frga efter paket nu nr de lagt allt bakom disken fr oss som behver det fr att f bukt med magen efter opiatrace.
Citera
2014-04-27, 04:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av failure
Vem fan r det som snattar det p apoteket fr att sen ta flera kartor?, mste vara totaltfrskingar med 0 opiattolerans. Pinsamt att frga efter paket nu nr de lagt allt bakom disken fr oss som behver det fr att f bukt med magen efter opiatrace.

Jag erknner att jag r en av dom. 7 paket t gngen 2-3 ggr i veckan p olika apotek i staden. Mitt mest beskta apotek har nu skrivit en lapp dr Dimor tidigare fanns "Dimor finns nu i kassan". Jag gr dock inte detta lngre detta d jag efter ett knslosamt drogrus kom att tnkta p alla opiatmissbrukare som kan tvingas ligga dliga i ondan om Loperamid skulle bli receptbelagt. Men jag tror att det inte kommer bli s utan bara finnas bakom kassan pga sdana tattare som jag. Men vad hindrar en att kpa flera paket t gngen bara fr att det finns bakom kassan?

Anledningen till att jag tog Dimor r enbart att andra opiater slutade ge effekt. 8+2 mg sub iv gav mig ingenting och inte heller tramadol upp till 2g. Fick ett trevligt ganska milt rus p Dimor dremot. Dimoren har sabbat min tolerans d jag utan den minsta tolerans kan dra i mig en 8a sub s undvik loperamid r mitt rd du som inte r abstinent.
Senast redigerad av Odens 2014-04-27 kl. 04:39.
Citera
2014-05-01, 10:38
Medlem
bdbdbdbds avatar
Tog 4st frpackningar av detta igr, mest fr att bryta ett dagligt intag av alkohol.

Blev rejlt pverkad och r vl fortfarande, problem med synen annars r det bara vlbefinnande.

Testat en gng innan i mindre dos d knde jag av det litegrann men trodde inte jag skulle bli s pverkad att jag nn timme efter lg och nodda i 4h, verkar fungera ovanligt bra fr mig tror jag. Inget illamende , synen hoppas jag dock terkommer
Citera
2014-05-01, 10:39
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bdbdbdbd
Tog 4st frpackningar av detta igr, mest fr att bryta ett dagligt intag av alkohol.

Blev rejlt pverkad och r vl fortfarande, problem med synen annars r det bara vlbefinnande.

Testat en gng innan i mindre dos d knde jag av det litegrann men trodde inte jag skulle bli s pverkad att jag nn timme efter lg och nodda i 4h, verkar fungera ovanligt bra fr mig tror jag. Inget illamende , synen hoppas jag dock terkommer

Vi fr se om du fr g p muggen nt framver...?
Citera
2014-05-01, 10:55
Medlem
bdbdbdbds avatar
Jo det var det ocks, kunde inte ens pissa ett tag igr...
Citera
2014-05-02, 16:58
Medlem
Haha, har precis svalt tv askar Dimor, fr vl se hur detta slutar
Citera
2014-05-02, 17:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jejk
Haha, har precis svalt tv askar Dimor, fr vl se hur detta slutar

Varm & febrig med ett smutsigt rus?
Citera
2014-05-02, 18:53
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Varm & febrig med ett smutsigt rus?

Vilket som helst; lopermid r sknt vid AT; ven fr magen.
Citera
2014-05-03, 13:24
Medlem
Varm & skn ja, men inte mer n s tyvrr..
Inte vrt pengarna, men det var kul att testa
Citera
2014-05-06, 20:00
Medlem
Koggamojjens avatar
Jag skulle under en avtndning p heroin testa skjuta loperamid fr att lindra AT:n, och ville bara av nyfikenhet testa skjuta en. Jag mdde bara smre, fick typ mer frossa.
Citera
2014-05-08, 01:06
Medlem
Cybersluts avatar
Har alltid anvnt loperamid mot avtndning av allt frn tram till sub, metadon och oxy och det fungerar utan tvekan. Nr det r som vrst hjlper 2-3 kartor fint mot frossa och svettningar.
Citera
2014-05-11, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Ja, ett kraftigt rus dessutom, det r som sagt en fentanyl-analog.

Menar du verkligen ett "kraftigt rus"? Om man skulle gra allt rtt, dricka allt vatten innan och allt vad det r och ta FET dos lope hur kraftigt skulle du d kalla detta rus? Jmfr grna med valfri opiat/dos
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in