Flashback bygger pepparkakshus!
2014-04-18, 16:19
Medlem
failures avatar
Vem fan är det som snattar det på apoteket för att sen äta flera kartor?, måste vara totaltfärskingar med 0 opiattolerans. Pinsamt att fråga efter paket nu när de lagt allt bakom disken för oss som behöver det för att få bukt med magen efter opiatrace.
Citera
2014-04-27, 04:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av failure
Vem fan är det som snattar det på apoteket för att sen äta flera kartor?, måste vara totaltfärskingar med 0 opiattolerans. Pinsamt att fråga efter paket nu när de lagt allt bakom disken för oss som behöver det för att få bukt med magen efter opiatrace.

Jag erkänner att jag är en av dom. 7 paket åt gången 2-3 ggr i veckan på olika apotek i staden. Mitt mest besökta apotek har nu skrivit en lapp där Dimor tidigare fanns "Dimor finns nu i kassan". Jag gör dock inte detta längre detta då jag efter ett känslosamt drogrus kom att tänkta på alla opiatmissbrukare som kan tvingas ligga dåliga i onödan om Loperamid skulle bli receptbelagt. Men jag tror att det inte kommer bli så utan bara finnas bakom kassan pga sådana tattare som jag. Men vad hindrar en att köpa flera paket åt gången bara för att det finns bakom kassan?

Anledningen till att jag tog Dimor är enbart att andra opiater slutade ge effekt. 8+2 mg sub iv gav mig ingenting och inte heller tramadol upp till 2g. Fick ett trevligt ganska milt rus på Dimor däremot. Dimoren har sabbat min tolerans då jag utan den minsta tolerans kan dra i mig en 8a sub så undvik loperamid är mitt råd du som inte är abstinent.
Senast redigerad av Odens 2014-04-27 kl. 04:39.
Citera
2014-05-01, 10:38
Medlem
bdbdbdbds avatar
Tog 4st förpackningar av detta igår, mest för att bryta ett dagligt intag av alkohol.

Blev rejält påverkad och är väl fortfarande, problem med synen annars är det bara välbefinnande.

Testat en gång innan i mindre dos då kände jag av det litegrann men trodde inte jag skulle bli så påverkad att jag nån timme efter låg och nodda i 4h, verkar fungera ovanligt bra för mig tror jag. Inget illamående , synen hoppas jag dock återkommer
Citera
2014-05-01, 10:39
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bdbdbdbd
Tog 4st förpackningar av detta igår, mest för att bryta ett dagligt intag av alkohol.

Blev rejält påverkad och är väl fortfarande, problem med synen annars är det bara välbefinnande.

Testat en gång innan i mindre dos då kände jag av det litegrann men trodde inte jag skulle bli så påverkad att jag nån timme efter låg och nodda i 4h, verkar fungera ovanligt bra för mig tror jag. Inget illamående , synen hoppas jag dock återkommer

Vi får se om du får gå på muggen nåt framöver...?
Citera
2014-05-01, 10:55
Medlem
bdbdbdbds avatar
Jo det var det också, kunde inte ens pissa ett tag igår...
Citera
2014-05-02, 16:58
Medlem
Haha, har precis svalt två askar Dimor, får väl se hur detta slutar
Citera
2014-05-02, 17:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jejk
Haha, har precis svalt två askar Dimor, får väl se hur detta slutar

Varm & febrig med ett smutsigt rus?
Citera
2014-05-02, 18:53
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Varm & febrig med ett smutsigt rus?

Vilket som helst; lopermid är skönt vid AT; även för magen.
Citera
2014-05-03, 13:24
Medlem
Varm & skön ja, men inte mer än så tyvärr..
Inte värt pengarna, men det var kul att testa
Citera
2014-05-06, 20:00
Medlem
Koggamojjens avatar
Jag skulle under en avtändning på heroin testa skjuta loperamid för att lindra AT:n, och ville bara av nyfikenhet testa skjuta en. Jag mådde bara sämre, fick typ mer frossa.
Citera
2014-05-08, 01:06
Medlem
Cybersluts avatar
Har alltid använt loperamid mot avtändning av allt från tram till sub, metadon och oxy och det fungerar utan tvekan. När det är som värst hjälper 2-3 kartor fint mot frossa och svettningar.
Citera
2014-05-11, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Ja, ett kraftigt rus dessutom, det är som sagt en fentanyl-analog.

Menar du verkligen ett "kraftigt rus"? Om man skulle göra allt rätt, dricka allt vatten innan och allt vad det är och ta FET dos lope hur kraftigt skulle du då kalla detta rus? Jämför gärna med valfri opiat/dos
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in