Aldrig testat loperamid och tnkte testa nsta vecka ngon gng nr man har ftt ln. Har hgre tolerans mot opiater n dem flesta (Svenssons). Aldrig fastnat i opiattrsket helt men har testat det mesta frutom heroin, oxy och opium nr det kommer till opiater. Klarar iallafall en halv 8mg sub utan problem, knner knappt ngot p tram lngre och vill inte ka intaget som jag tar nu om jag kr tram (1000mg) fr knns som man r och nosar lite p grnsen till EP-anfall. Vart med nr polare har ftt det s. Kodein krde jag senast fr 3 veckor sedan och det var ven senast jag krde ngon opiat alls, d slngde jag i mig cirka 300 mg och knde inte ett piss.
S tillbaka till loperamid d. Har lite frgor. Efter att ha lst det mesta av trden s verkar det som att det man behver ta r runt 100 mg fr att knna ngot?
Ngon som vet ifall det gr att kra cold water extraction p skiten s man kanske kan bli av med alla jvla bindningsmnen? Det r ju trots allt en jvla massa tabletter man fr trycka i sig annars liksom.
Vad rekommenderar ni att man tar till? Grape? Omeprazol? Svartpeppar? Ngot annat? Ska man kra p alltihop eller bara ngot utav dem?
Svartpeppar har jag fattat r fr blod-hjrnbarriren men omeprazol och grape, r det fr att ka biotillgngligheten i magen eller?
Och jag frvntar mig inget speciellt av det men r nyfiken p hur det r nu nr man lst s jkla mycket om det. Vilken typ av opiat skulle man kunna jmfra det med tycker ni som har lite erfarenhet i opiat-svngen?
EDIT: 1000 inlgget!!