2014-02-13, 04:37
Medlem
Antiseptisks avatar
Jag kpte 6 paket dimor p curaspoteket igr...

Samt lite treo och alvedon. Inga konstigheter och inget gmt bakom disk.

Mvh
Citera
2014-02-13, 10:40
Medlem
weirdbeatss avatar
2 askar(32st) + 3000mg gabapentin r en bra kombo, upptckte jag igr...
Citera
2014-02-13, 17:35
Medlem
masterior26s avatar
Ni som tar sna stora mngder fr att f rus, blir ni inte jvligt hrda i magen eller frstoppade?
Citera
2014-02-13, 18:04
Medlem
Rommelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Ni som tar sna stora mngder fr att f rus, blir ni inte jvligt hrda i magen eller frstoppade?

Det r det som har hindrat mig frn att prova. r rdd fr farliga komplikationer eller EXTREMA magsmrtor.
Citera
2014-02-13, 19:10
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26

Anvnt loperamid mot AT och rus ngra gnger. Som mest 64mg, dvs tv askar. Det r klart man blir hrd i magen, men jag tycker inte det r s mycket farligare n hgdoser av t.ex kodein, etylmorfin eller sub. 48h efter dosen brjar det g skita igen, fr mig personligen r det inga problem d jag inte skiter srskilt ofta annars nd. Det jobbigaste r frmodligen det svaga illamendet och gaserna.

Det r inte vrt att ta fr att f ett rus enligt mig, men mot avtndningar av kan det vara hur bra som helst.
Citera
2014-02-18, 11:21
Medlem
WorkingClassBoys avatar
Aldrig testat loperamid och tnkte testa nsta vecka ngon gng nr man har ftt ln. Har hgre tolerans mot opiater n dem flesta (Svenssons). Aldrig fastnat i opiattrsket helt men har testat det mesta frutom heroin, oxy och opium nr det kommer till opiater. Klarar iallafall en halv 8mg sub utan problem, knner knappt ngot p tram lngre och vill inte ka intaget som jag tar nu om jag kr tram (1000mg) fr knns som man r och nosar lite p grnsen till EP-anfall. Vart med nr polare har ftt det s. Kodein krde jag senast fr 3 veckor sedan och det var ven senast jag krde ngon opiat alls, d slngde jag i mig cirka 300 mg och knde inte ett piss.

S tillbaka till loperamid d. Har lite frgor. Efter att ha lst det mesta av trden s verkar det som att det man behver ta r runt 100 mg fr att knna ngot?
Ngon som vet ifall det gr att kra cold water extraction p skiten s man kanske kan bli av med alla jvla bindningsmnen? Det r ju trots allt en jvla massa tabletter man fr trycka i sig annars liksom.
Vad rekommenderar ni att man tar till? Grape? Omeprazol? Svartpeppar? Ngot annat? Ska man kra p alltihop eller bara ngot utav dem?

Svartpeppar har jag fattat r fr blod-hjrnbarriren men omeprazol och grape, r det fr att ka biotillgngligheten i magen eller?

Och jag frvntar mig inget speciellt av det men r nyfiken p hur det r nu nr man lst s jkla mycket om det. Vilken typ av opiat skulle man kunna jmfra det med tycker ni som har lite erfarenhet i opiat-svngen?

EDIT: 1000 inlgget!!
Citera
2014-02-18, 13:05
Medlem
ultrasunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WorkingClassBoy
Aldrig testat loperamid och tnkte testa nsta vecka ngon gng nr man har ftt ln. Har hgre tolerans mot opiater n dem flesta (Svenssons). Aldrig fastnat i opiattrsket helt men har testat det mesta frutom heroin, oxy och opium nr det kommer till opiater. Klarar iallafall en halv 8mg sub utan problem, knner knappt ngot p tram lngre och vill inte ka intaget som jag tar nu om jag kr tram (1000mg) fr knns som man r och nosar lite p grnsen till EP-anfall. Vart med nr polare har ftt det s. Kodein krde jag senast fr 3 veckor sedan och det var ven senast jag krde ngon opiat alls, d slngde jag i mig cirka 300 mg och knde inte ett piss.

S tillbaka till loperamid d. Har lite frgor. Efter att ha lst det mesta av trden s verkar det som att det man behver ta r runt 100 mg fr att knna ngot?
Ngon som vet ifall det gr att kra cold water extraction p skiten s man kanske kan bli av med alla jvla bindningsmnen? Det r ju trots allt en jvla massa tabletter man fr trycka i sig annars liksom.
Vad rekommenderar ni att man tar till? Grape? Omeprazol? Svartpeppar? Ngot annat? Ska man kra p alltihop eller bara ngot utav dem?

Svartpeppar har jag fattat r fr blod-hjrnbarriren men omeprazol och grape, r det fr att ka biotillgngligheten i magen eller?

Och jag frvntar mig inget speciellt av det men r nyfiken p hur det r nu nr man lst s jkla mycket om det. Vilken typ av opiat skulle man kunna jmfra det med tycker ni som har lite erfarenhet i opiat-svngen?

EDIT: 1000 inlgget!!

hmm, n jag tycker det rcker med 2 askar gott och vl. nr jag testade frsta gngen tog jag tre askar men spydde i tv dar typ. fast andra sidan med din tolerans kanske det krvs. ja kp dryck med kinin i, dvs schweppes indian tonic water eller schweppes bitter lemon. alla andra schweppesdrycker r utan kinin. s kan du kpa en grapefrukt och svartpeppar har du vl hemma (en matsked rekommenderar folk). kp grna omeprazol ocks, ska tydligen vara ganska viktigt fast har inte testat det sjlv, har glmt varenda gng det ska va receptfritt. kininet och svartpepparn r till fr att frtunna blodhjrnbarriren s det r vl det viktigaste antar jag?

lycka till. och kom ihg, det tar 4-8 timmar (frn det att det brjar verka tills det har stegrat frdigt) s ta grna innan du gr och lgger dig som vanligt s kommer du m bra nr du vaknar, eller s tar du det nr du gr upp p morgonen s fr du nice eftermiddag/kvll.
Citera
2014-02-18, 23:59
Medlem
Catwoman79s avatar
Har en liten fundering ver detta: Om man ter loperamid, testar man positivt fr opiater p ett ev drogtest???
Citera
2014-02-19, 11:29
Medlem
WorkingClassBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catwoman79
Har en liten fundering ver detta: Om man ter loperamid, testar man positivt fr opiater p ett ev drogtest???
Funderat p det med. Men dem borde vl kunna se skillnad p olika opiater? Kanske inte p ett vanligt stickprov men om dem skickar de till lab fr en ordentlig underskning s lr dem se skillnad p olika opiater. De gr ju se skillnad p ifall man tagit tram eller morfin till exempel och loperamid r vl en syntetisk opioid precis som tramadol? S om det skulle visa p ett eventuellt drogtest s kan man frklara att det enda man tagit r loperamid och du kan ju va helt rlig och till och med sga att du tagit det i berusningssyfte, om det nu r s att dom undrar varfr du har s hg halt i dig. Fr det r ju inte narkotikaklassat fr fem re och inte ens receptbelagt. S det ska nog inte va nn fara
Citera
2014-02-19, 11:41
Medlem
Catwoman79s avatar
Det hade ju varit lite komiskt att bli anklagad fr att vara missbrukare bara fr att man varit dlig i magen!!
Citera
2014-02-20, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Catwoman79
Det hade ju varit lite komiskt att bli anklagad fr att vara missbrukare bara fr att man varit dlig i magen!!

Nej! Mina prov har iofs gtt direkt till analys men har svrt att tro att en fentanyl-analog skulle ge utslag p sticka. Det spelar hursom ingen roll eftersom det inte syns p analys.
Citera
2014-02-21, 21:27
Medlem
mahutma_homos avatar
Hur r med att blanda, lt oss sga 48 Loperamid (2mg) 150 mg lyrica (med tollerans) och 10 mg Oxikodon? ter ven SSRI... Risk fr andningsdepression eller liknande? Eller nn annan lskig effekt som kan uppst? Tacksam om nn har nt hum eller nn gissning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in