Flashback bygger pepparkakshus!
2011-04-28, 15:08
Medlem
Endemisks avatar
Och här sitter jag och tycker att gratis kodein känns lite ovärt.
Citera
2011-04-28, 17:45
Medlem
darkseverins avatar
Hur snabbt kom ruset?
Ångrar du dig? Isåfall, av vilken anledning?
Man kanske bör se till att tömma ordentligt på avföring precis innan intag?
Äta laxermedel samtidigt kanske?
Vad tror ni?
Citera
2011-04-28, 21:06
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkseverin
Hur snabbt kom ruset?
Ångrar du dig? Isåfall, av vilken anledning?
Man kanske bör se till att tömma ordentligt på avföring precis innan intag?
Äta laxermedel samtidigt kanske?
Vad tror ni?

Men prova själv så får du alla svar du vill ha.
Citera
2011-04-29, 04:10
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flygandApan
Källa tack.

Citat:
Concurrent administration of P-glycoprotein inhibitors such as quinidine and its other isomer quinine (although much higher doses must be used), PPIs like omeprazole (Prilosec OTC) and even black pepper (piperine as the active ingredient) could potentially allow loperamide to cross the blood-brain barrier. It should however be noted that only quinidine with loperamide was found to produce respiratory depression, indicative of central opioid action.[13]
Citera
2011-04-29, 04:50
Medlem
flygandApans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset

Oj, trodde du trollade Intressant måste jag säga.
Citera
2011-04-29, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Bara nu inte Flashback och massa andra forum (om det finns) gör så att ungdomar går och får det narkotikaklassat (ganska logisk väg om vi ska se hur det har gått tidigare).

Att vara diskret kan löna sig.
Nja, känns som att det inte kommer hända pga mängderna man behöver trycka i sig. Btw hur många förpackningar kan man köpa? Man kan väl inte trycka upp 10 pack med diarre meds? Har för mig att med t.ex. alvedon kan man inte köpa hur mycket som helst på en gång.
Citat:
Ursprungligen postat av flygandApan
Oj, trodde du trollade Intressant måste jag säga.
Värt att notera är att det står "potentially"

f.ö. om detta nu faktiskt fungerar så tycker jag att vi låter tråden dö och frågar pm'as till folk i tråden som testat.
Senast redigerad av Mr.Dee 2011-04-29 kl. 07:05.
Citera
2011-04-29, 07:57
Medlem
deadsets avatar
Jag tycker vi bör låsa den här tråden, och istället ta eventuella frågor och svar via PM istället. Och detta av uppenbara skäl.
Citera
2011-04-29, 09:40
Medlem
Precis, se Dimor som en hjälp om du fastnat i nåt skit och vill sluta.
Det är därför jag försökt sprida mina erfarenheter främst genom PM, om någon hade kunnat tipsa mig när jag mådde som värst hade jag varit evigt tacksam.
För mig och några till tar det bort 80-90% av abstinensen!!

Jag svarar gärna på PM om någon har frågor om Loperamid.
Citera
2011-05-01, 17:43
Medlem
darkseverins avatar
Fungerade inte alls för mig, åt precis 100mg samt en massa svartpeppar. Två timmar senare har jag inte ens fått opiatklåda. Har dock ätit en enda Clarityn mot pollen tidigare under dagen, men något borde ju kännas.
Citera
2011-05-01, 20:32
Medlem
TomiXIIs avatar
Undra om inte loperamid kan ändras lite smått bara i strukturen (leka lite med substansen kemiskt) så kanske man får fram en bra samt även laglig opioid?

Det verkar ju även som att loperamid passerar blod/hjärnbarriären om det intas tillsammans med quinin eller vad de hette (sådant man tar när man har malaria osv) eller om loperamid får en beläggning i nanostorlek av polysorbat 80. Men känns som att det vore roligare att hitta loperamids kusin som istället är en fungerande opioid möjligen.
Citera
2011-05-01, 23:54
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkseverin
Fungerade inte alls för mig, åt precis 100mg samt en massa svartpeppar. Två timmar senare har jag inte ens fått opiatklåda. Har dock ätit en enda Clarityn mot pollen tidigare under dagen, men något borde ju kännas.

Mycket märkligt. En annan har ju lyckats med hela paketet, d.v.s. stark klåda, förhöjd kroppstemperetur, smärre svårigheter att urinera, en känsla av totalt välbefinnande i såväl kropp som psyke. Även noddstadiet har man varit och tassat på lite. Peaken sitter i fan hela dagen också. För mig är detta sensationellt.

Bad luck, dude.
Citera
2011-05-02, 03:47
Medlem
darkseverins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Mycket märkligt. En annan har ju lyckats med hela paketet, d.v.s. stark klåda, förhöjd kroppstemperetur, smärre svårigheter att urinera, en känsla av totalt välbefinnande i såväl kropp som psyke. Även noddstadiet har man varit och tassat på lite. Peaken sitter i fan hela dagen också. För mig är detta sensationellt.

Bad luck, dude.
Strax efter att jag skrev mitt inlägg så började jag känna mig lite seg och småskön, det var nog min Clarityn som hade dolt effekterna lite.
Runt 21 var jag väldigt tillfreds och nu efter midnatt känns allt jätteskönt Det fungerar!
Det var dock långsamt påslag, och nu har jag grov klåda och jag noddar till ibland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in