Citat:
Ursprungligen postat av
boredoms
Tack min vn. Det blev s att jag kpte xanor och amfetamin. Benzon fr ngesten och amfetaminet fr att f saker gjort idag som jag verkligen inte kan skjuta upp lngre. Jag vet att det hr lter som en galen och idiotisk metod fr att sluta med heroin, men jag r 100% rlig nr jag sger att benzo och amfetaminer har noll beroendepotential fr mig. Jag tycker inte alls om dom drogerna, tycker inte om rusen, utan just nu anvnder jag dom bara som redskap fr att komma lngt bort frn horset. Och i skrivande stund mr jag vldigt bra. Amfetaminet tog bort all frossa och letargi, benzon ddade ngesten. Men magen r ju inte p topp.
Jag tnker inte vara den som skriker hgt om hur dumt det r att frska bryta ett beroende med ett annat, jag utgr ifrn att du r s pass smart att du vet vad detta innebr.
Alla lsningar r bra utom just dom dliga, jag r inte rtt person att kasta bvrar i trhus liksom...
MEN (och det hr har du redan hrt 1000 gnger men det kan inte sgas fr mycket), var jvligt, och d menar jag jvligt, uppmrksam p att inte g ner dig i vare sig benso eller tjack-trsket!!
Det enda rdet som jag kan ge ngon som vill sluta med just opiater r att frska ska all tnkbar hjlp, i vrsta fall via ngot program s som jag gjort!
Vet att det kan vara vissa problem att komma in p dessa, massa tjat skit, men en riktig behandling med avgiftning, regelbunda prover och erfaren personal r nog det bsta man kan f just nu.
Jag nskar dig verkligen all lycka och hoppas att du tar dig igenom det sista av din at. Vi r mnga som varit dr du r och vi vet att det gr att sluta! Keep it up...