Citat:
Ursprungligen postat av
boredoms
Tack min vän. Det blev så att jag köpte xanor och amfetamin. Benzon för ångesten och amfetaminet för att få saker gjort idag som jag verkligen inte kan skjuta upp längre. Jag vet att det här låter som en galen och idiotisk metod för att sluta med heroin, men jag är 100% ärlig när jag säger att benzo och amfetaminer har noll beroendepotential för mig. Jag tycker inte alls om dom drogerna, tycker inte om rusen, utan just nu använder jag dom bara som redskap för att komma långt bort från horset. Och i skrivande stund mår jag väldigt bra. Amfetaminet tog bort all frossa och letargi, benzon dödade ångesten. Men magen är ju inte på topp.
Jag tänker inte vara den som skriker högt om hur dumt det är att försöka bryta ett beroende med ett annat, jag utgår ifrån att du är så pass smart att du vet vad detta innebär.
Alla lösningar är bra utom just dom dåliga, jag är inte rätt person att kasta bävrar i trähus liksom...
MEN (och det här har du redan hört 1000 gånger men det kan inte sägas för mycket), var jävligt, och då menar jag jävligt, uppmärksam på att inte gå ner dig i vare sig benso eller tjack-träsket!!
Det enda rådet som jag kan ge någon som vill sluta med just opiater är att försöka söka all tänkbar hjälp, i värsta fall via något program så som jag gjort!
Vet att det kan vara vissa problem att komma in på dessa, massa tjat å skit, men en riktig behandling med avgiftning, regelbunda prover och erfaren personal är nog det bästa man kan få just nu.
Jag önskar dig verkligen all lycka och hoppas att du tar dig igenom det sista av din at. Vi är många som varit där du är och vi vet att det går att sluta! Keep it up...