2019-05-28, 16:57
Medlem
hnsman1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
per bestllning...?
Precis, per bestllning
Citera
2019-06-05, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hnsman1
Precis, per bestllning

r det inte fri frakt p Apotea? Lgg 100 bestllningar med 5 paket efter varandra?
Citera
2019-06-07, 16:42
Medlem
hnsman1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
r det inte fri frakt p Apotea? Lgg 100 bestllningar med 5 paket efter varandra?
Det m hnda att det fungerar, aldrig testat. Men lter ju bde logiskt och ologiskt.
Citera
2019-06-13, 12:50
Medlem
boredomss avatar
Hller p att trappa ut h, tar nu bara en pytteliten lina nr jag vaknar p morgonen fr att inte mste som en pse skit, jag lyckas dock inte klippa det sista fr jag r en jvla mes som inte ens kan hantera den mildaste at:n. Skulle jag kunna klippa med hjlp av loperamid? Skulle det vara enklare? Ngon erfaren fr grna svara eller pma mig.
Citera
2019-06-13, 14:24
Medlem
Thisisnotoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boredoms
Hller p att trappa ut h, tar nu bara en pytteliten lina nr jag vaknar p morgonen fr att inte mste som en pse skit, jag lyckas dock inte klippa det sista fr jag r en jvla mes som inte ens kan hantera den mildaste at:n. Skulle jag kunna klippa med hjlp av loperamid? Skulle det vara enklare? Ngon erfaren fr grna svara eller pma mig.

Enkelt svar: Nej.
Ngon gng mste du ta smllen det innebr att kliva av helt. Att anvnda loperamid eller ngn annan valfri substans drar bara ut p det hela...
Citera
2019-06-14, 08:13
Medlem
boredomss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thisisnotok
Enkelt svar: Nej.
Ngon gng mste du ta smllen det innebr att kliva av helt. Att anvnda loperamid eller ngn annan valfri substans drar bara ut p det hela...

Orkar du ge mig ett svrare svar? Hur mnga mg skulle gra mig frisk tror du? Obs att jag blir frisk p minsta mjliga lina snortad. Sen nsta dag kommer jag knappt upp ur sngen, fryser och r dlig i magen.
Citera
2019-06-14, 15:56
Medlem
Citat:
Orkar du ge mig ett svrare svar? Hur mnga mg skulle gra mig frisk tror du? Obs att jag blir frisk p minsta mjliga lina snortad. Sen nsta dag kommer jag knappt upp ur sngen, fryser och r dlig i magen.

1 karta loperamid (16mg) varannan dag i en vecka sedan ner till 8mg veckan efter sedan hlften av det veckan efter osv ner till 0. Relativt smrtfritt kan du komma undan men som hen ovan skrev mste du ngonstans ta smllen fr att kunna g vidare drogfritt. Lttare sagt n gjort och en jvla klyscha men det r sanningen. Kmpa p!
Citera
2019-06-14, 19:30
Medlem
Thisisnotoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cloudovthunder
1 karta loperamid (16mg) varannan dag i en vecka sedan ner till 8mg veckan efter sedan hlften av det veckan efter osv ner till 0. Relativt smrtfritt kan du komma undan men som hen ovan skrev mste du ngonstans ta smllen fr att kunna g vidare drogfritt. Lttare sagt n gjort och en jvla klyscha men det r sanningen. Kmpa p!

+1 p den!
Kan vara ett enklare alternativ att trappa ner p loperamid, frmst att du slipper jaga varor och tar d bort stressen att bli blst eller tagen av farbror bl.
Du kan helt enkelt lgga energin p att bli ren.
Men som sagt, det finns ingen direkt mirakel-medicin som tar bort allt vad at heter. Ngon gng str man infr ett val, att verkligen bli ren eller inte. Om du r redo tar du smllen som kommer hur du n vrider vnder p det hela. Eller s fortstter du med ditt missbruk tills dess att du dr eller om du har tur, verkligen kommer fram till den punkten d du bestmt dig!
Har +15 r av missbruk bakom mig och r idag "ren" via sub-behandling. Vet att vissa inte anser detta som att vara helt ren men jmfrt med mitt tidigare liv d jag var en jvla belastning bde fr mig sjlv samhllet s r detta bra mycket bttre.
Kmpa p och kom ihg att det ALDRIG r frsent att lgga skiten p hyllan!
Citera
2019-06-14, 19:58
Medlem
boredomss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thisisnotok
+1 p den!
Kan vara ett enklare alternativ att trappa ner p loperamid, frmst att du slipper jaga varor och tar d bort stressen att bli blst eller tagen av farbror bl.
Du kan helt enkelt lgga energin p att bli ren.
Men som sagt, det finns ingen direkt mirakel-medicin som tar bort allt vad at heter. Ngon gng str man infr ett val, att verkligen bli ren eller inte. Om du r redo tar du smllen som kommer hur du n vrider vnder p det hela. Eller s fortstter du med ditt missbruk tills dess att du dr eller om du har tur, verkligen kommer fram till den punkten d du bestmt dig!
Har +15 r av missbruk bakom mig och r idag "ren" via sub-behandling. Vet att vissa inte anser detta som att vara helt ren men jmfrt med mitt tidigare liv d jag var en jvla belastning bde fr mig sjlv samhllet s r detta bra mycket bttre.
Kmpa p och kom ihg att det ALDRIG r frsent att lgga skiten p hyllan!

Tack min vn. Det blev s att jag kpte xanor och amfetamin. Benzon fr ngesten och amfetaminet fr att f saker gjort idag som jag verkligen inte kan skjuta upp lngre. Jag vet att det hr lter som en galen och idiotisk metod fr att sluta med heroin, men jag r 100% rlig nr jag sger att benzo och amfetaminer har noll beroendepotential fr mig. Jag tycker inte alls om dom drogerna, tycker inte om rusen, utan just nu anvnder jag dom bara som redskap fr att komma lngt bort frn horset. Och i skrivande stund mr jag vldigt bra. Amfetaminet tog bort all frossa och letargi, benzon ddade ngesten. Men magen r ju inte p topp.
Citera
2019-06-14, 20:40
Medlem
Thisisnotoks avatar
Citat:
Tack min vn. Det blev s att jag kpte xanor och amfetamin. Benzon fr ngesten och amfetaminet fr att f saker gjort idag som jag verkligen inte kan skjuta upp lngre. Jag vet att det hr lter som en galen och idiotisk metod fr att sluta med heroin, men jag r 100% rlig nr jag sger att benzo och amfetaminer har noll beroendepotential fr mig. Jag tycker inte alls om dom drogerna, tycker inte om rusen, utan just nu anvnder jag dom bara som redskap fr att komma lngt bort frn horset. Och i skrivande stund mr jag vldigt bra. Amfetaminet tog bort all frossa och letargi, benzon ddade ngesten. Men magen r ju inte p topp.

Jag tnker inte vara den som skriker hgt om hur dumt det r att frska bryta ett beroende med ett annat, jag utgr ifrn att du r s pass smart att du vet vad detta innebr.
Alla lsningar r bra utom just dom dliga, jag r inte rtt person att kasta bvrar i trhus liksom...

MEN (och det hr har du redan hrt 1000 gnger men det kan inte sgas fr mycket), var jvligt, och d menar jag jvligt, uppmrksam p att inte g ner dig i vare sig benso eller tjack-trsket!!

Det enda rdet som jag kan ge ngon som vill sluta med just opiater r att frska ska all tnkbar hjlp, i vrsta fall via ngot program s som jag gjort!
Vet att det kan vara vissa problem att komma in p dessa, massa tjat skit, men en riktig behandling med avgiftning, regelbunda prover och erfaren personal r nog det bsta man kan f just nu.

Jag nskar dig verkligen all lycka och hoppas att du tar dig igenom det sista av din at. Vi r mnga som varit dr du r och vi vet att det gr att sluta! Keep it up...
Citera
2019-06-15, 00:25
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ser att du ftt massa rd och har en plan. Yes lagom dos amfetamin + lg dos benso r bttre.
Annars fungerar loperamid med. Tycker du kan kra det i lgdos s hller sig magen som den ska.
Annars fr folk som ska tnda av och endast har loperamid s max tv-3 kartor per dygn under bara ngra dagar.
Frdelat med 12h mellanrum. Dag och tv s kan du ta en extra karta vid lunchtid. Sen behver du ej trappa ner loperamid utan t det endast i kort tid och hga doser. Halveringstiden och dom hga plasmakoncentrationerna kommer trappa ner sig sjlv. Max en vecka. Sen max tre dagar till med max en karta per dygn. G ej p hgre doser och ej under lngre tid. Det r farligt fr hjrtat och enligt allt jag lst om s r det ett helvete likt metadon att sluta med efter lng tid p hga doser.
Citera
2019-06-15, 11:32
Medlem
Thisisnotoks avatar
Nu gr ju inte loperamid att jmfra med H men visst fan r det konstigt att det fortfarande sljs receptfritt p apoteken?
Uppenbarligen finns det en del mnniskor som missbrukar detta.
Sjlv har fr jag det p recept i obegrnsade mngder, brukar plocka ut tv hundrapack t gngen.
Utan ngon reducering p priset s kostar dom 100kr/styck och med frikort r dom helt gratis.
Nr det var som vrst s kunde jag utan problem plocka ut 1500st i mnaden utan att ngon hjde p gonbrynen.
Men nu frtiden har jag ett par hundra liggandes mest fr om det skulle intrffa ngot eller om jag skulle ka p rets magsjuka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in