2011-04-26, 12:39
Medlem
The Heirophants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
29,50, enligt apoteket.se;

Hur knns ruset frresten? Kan du beskriva det?

Drog i mig 48st kl.11.00 bara fr att testa och i brist p annat..
Knner helt klart av dem nu. Brjade klia lite efter ca.50min
Knns faktiskt lite kodeinaktigt, fast svagare..
Vet inte hur lng tid det tar fr att peaka s kanske hnder det ntt mera?
Jag fljer upp om en timme eller s ;-)

Det r ju i vilket fall klart billigare n Krypton fr 1000:-/dagen
Nstan sknt att de frbjd det..

Ps. Har tagit tre kartor p en gng frut och "Sten-skits"-effekten verkar inte bli s mycket vrre av strre mngder som av 3-4st.. iofs r min mage lite van vid Opiater s den r ju alltid antingen hrd eller ls..
Citera
2011-04-26, 12:47
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Heirophant
Vet inte hur lng tid det tar fr att peaka s kanske hnder det ntt mera?
Jag fljer upp om en timme eller s ;-)

Generellt verkar det peaka efter tv, tre timmar fr dom flesta. Och s ska det tydligen sitta i hela dagen.
Citera
2011-04-26, 13:37
Medlem
Slngde i mig ett paket i morse, 32mg allts. Och visst lindrar det at-symtomen, men mest det fysiska tycker jag. Tog tv paket till fr ca en timme sen, och vntar nu p effekten, knner lite lindring, lite piggare, orkar sitta upp osv. Ligger p 1mg sub/dygnet annars, och det r nu ungefr tv dygn sen senaste intaget av sub. Nn som vet om subben blockar ven loperamiden?
Citera
2011-04-26, 15:03
Medlem
knoxahs avatar
Bara nu inte Flashback och massa andra forum (om det finns) gr s att ungdomar gr och fr det narkotikaklassat (ganska logisk vg om vi ska se hur det har gtt tidigare).

Att vara diskret kan lna sig.
Citera
2011-04-26, 15:22
Medlem
deadsets avatar
Man kanske kan hlla sig till denna trd, och undvika att starta 20 nya, s kanske loperamid kan st kvar p apotekshyllorna ett tag till.
Citera
2011-04-26, 15:27
Medlem
darkseverins avatar
Ni som precis prvat fr rapportera tillbaka senare angende hur det gr med tarmarna, om ni ftt extremt frstoppning som hller i sig lnge osv.
Sedan hur angenmnt det r vore intressant att hra frn ngon hr.
Citera
2011-04-26, 21:06
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkseverin
Ni som precis prvat fr rapportera tillbaka senare angende hur det gr med tarmarna, om ni ftt extremt frstoppning som hller i sig lnge osv.
Sedan hur angenmnt det r vore intressant att hra frn ngon hr.

Okej, efter drygt 240 mg loperamid (nstan mtt p tabletter fan) s dckade jag av i fyra timmar lite drygt (hade i och fr sig inte sovit ngonting p hela natten heller) och nu, cirka 5-6 timmar efter senaste intag mr jag oerhrt trivsamt faktiskt.
Citera
2011-04-26, 21:24
Medlem
Citat:
Bara nu inte Flashback och massa andra forum (om det finns) gr s att ungdomar gr och fr det narkotikaklassat (ganska logisk vg om vi ska se hur det har gtt tidigare).

Att vara diskret kan lna sig.

Citat:
Okej, efter drygt 240 mg loperamid (nstan mtt p tabletter fan) s dckade jag av i fyra timmar lite drygt (hade i och fr sig inte sovit ngonting p hela natten heller) och nu, cirka 5-6 timmar efter senaste intag mr jag oerhrt trivsamt faktiskt.

Precis, var d diskret...
Menar inget illa, men det sg s roligt ut.

Det hjlpte som sagt mig att lgga ner Krypton nstan smrtfritt, men skulle nog inte ta det fr lnge.
Jag fick tminstone en grym frstoppning, i och fr sig efter tv mnaders anvndning.
Nu tar jag bara Loperamid om det behvs, kan f lite svettningar och jobbigt humr till och med nu tre mnader efterjag la ner Kryptonet.

Lycka till!!
Citera
2011-04-26, 21:30
Medlem
Javisst ja, glmde ett tips;
Prova att svlja en nve svartpeppar innan eller samtidigt med Dimor s kar effekten lite.
Det gr s att blod-hjrnbarriren slpper igenom mer.
Det ska vl till och med vara nyttigt??

Gokvll.
Citera
2011-04-28, 11:30
Medlem
darkseverins avatar
Hur har det gtt fr er som testade? Frstoppning? Andra otrevligheter?
Hur lnge hll ruset i sig och hur snabbt kom det?
Citera
2011-04-28, 13:27
Medlem
flygandApans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KJS
Javisst ja, glmde ett tips;
Prova att svlja en nve svartpeppar innan eller samtidigt med Dimor s kar effekten lite.
Det gr s att blod-hjrnbarriren slpper igenom mer.
Det ska vl till och med vara nyttigt??

Gokvll.

Klla tack.
Citera
2011-04-28, 13:59
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkseverin
Hur har det gtt fr er som testade? Frstoppning? Andra otrevligheter?
Hur lnge hll ruset i sig och hur snabbt kom det?

Jadu, ruset hller fortfarande i sig lite faktiskt men d tog jag sjukt mycket ocks. Har inte skitit p tv och ett halvt dygn dock s det r ju en ganska kraftig nackdel.

Vettefan allts om det var vrt det, jag har en knsla av att jag kommer ngra mig grymt mycket nr det vl r dags att krysta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in