2012-10-24, 17:39
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-L-K
Toppen, ska försöka skita inom kort och sedan käka mina loperamid tillsammans med ett till glas grape. Har druckit en hel del grape senaste 24h så det kommer nog hjälpa upptagningen rätt bra. Bra att Slingshot finns som ett levande uppslagsverk om olika droger!

Uppdaterar senare.

Drick minst 3 dl grapefrukt, den ska inte vara gjord utav koncentrat utan ska vara 100% fruktkött som Tropicana Grape Juice.
Citera
2012-10-24, 17:42
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot

Drick minst 3 dl grapefrukt, den ska inte vara gjord utav koncentrat utan ska vara 100% fruktkött som Tropicana Grape Juice.

Yes, är exakt den jag har. Drack 3dl för en timme sedan, blir 2-3dl till vid intag.
Citera
2012-10-24, 17:45
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-L-K
Yes, är exakt den jag har. Drack 3dl för en timme sedan, blir 2-3dl till vid intag.

Goodie, hoppas du får en mysig kväll på denna dos, men det tror jag.

Kom ihåg att det tar hela 3 timmar innan det börjar verka.
Citera
2012-10-24, 21:18
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Goodie, hoppas du får en mysig kväll på denna dos, men det tror jag.

Kom ihåg att det tar hela 3 timmar innan det börjar verka.

Måste säga att jag är positivt överraskad. Det har nu gått ca 3 timmar sedan jag tog 32mg och jag känner mig mycket bättre. Huvudet känns lite efter, ingen riktigt eufori men ångesten är helt borta. Kroppen känns påverkad som ett milt kodein/tramdolrus, mycket behagligt.
Citera
2012-10-24, 21:40
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Hmm coolt om det fungerar, Vilken dos behövs för att ge effekt?
Vad är det mest likt?
Citera
2012-10-24, 21:46
Medlem
TequilaBoys avatar
Inte fått effekt någon gång av Loperamid + Grapefrukt eller Omeprazol, förutom förstoppning

Detta var dock inte för att lindra någon avtändning utan enbart i russyfte.
Citera
2012-10-24, 21:55
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TequilaBoy
Inte fått effekt någon gång av Loperamid + Grapefrukt eller Omeprazol, förutom förstoppning

Detta var dock inte för att lindra någon avtändning utan enbart i russyfte.

Jag använde det för att se om det tog bort insättningsproblemen av SSRI. Det fungerar faktiskt!
Citera
2012-10-24, 22:43
Medlem
YourBestPals avatar
Är det god upptagning rektalt?
Citera
2012-10-25, 15:12
Medlem
Citat:
Hur länge gick du loperamid dagligen sedan? Jag får jävulska gaser utav det o magont dessvärre.

Får du inte kass mage utav sådana höga doser? Är lite rädd för tarmvred.

Har aldrig använt mig av Lope mer än 2-3 dagar i sträck. Bara då jag varit tillfälligt utan Bup. Men jag kommer helt klart använda mig av Lope när jag tänder av om nån månad. Inget jag ser fram emot, men det verkar gå väldigt bra med hjälp av Lope iaf, som man sedan trappar ut.

Vissa gånger har jag fått magknip när jag stoppat i mig höga doser, men senaste tiden när jag använt mig av det så har jag inte märkt av några magproblem alls. Kunnat gå på toa dagen efter precis som med Bup. Men självklart är det ju ingen opioid man ska använda sig av för att bli hög på! Och helst inte blanda med alkohol/benso heller.

mvh
EES
Citera
2012-10-25, 16:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EES
Har aldrig använt mig av Lope mer än 2-3 dagar i sträck. Bara då jag varit tillfälligt utan Bup. Men jag kommer helt klart använda mig av Lope när jag tänder av om nån månad. Inget jag ser fram emot, men det verkar gå väldigt bra med hjälp av Lope iaf, som man sedan trappar ut.

Vissa gånger har jag fått magknip när jag stoppat i mig höga doser, men senaste tiden när jag använt mig av det så har jag inte märkt av några magproblem alls. Kunnat gå på toa dagen efter precis som med Bup. Men självklart är det ju ingen opioid man ska använda sig av för att bli hög på! Och helst inte blanda med alkohol/benso heller.

mvh
EES

Vilka doser är det då?
Jag undrar också om någon vet om det ger utslag på någon sticka, för då kan man skylla på loppen!
Citera
2012-10-25, 16:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EES
Vilken opioid samt hur stora doser per dag?

Det är grapefruktjuice man måste dricka, och det måste vara en sort med fruktkött i. Eller så köper du hel grapefrukt och äter nån timme innan.

Själv brukar jag dock bara stoppa i mig 20-40mg Omeprazol (receptfritt) en timme innan jag tar Loperamiden.

(Som jag har förstått det så ger Omeprazolen samma effekt som grapefrukten gör, eller har jag fel?)

Jag ligger i snitt på ca 2-3mg buprenorfin dagligen, och för att få bort det värsta av abstinensen tar jag 2 paket (64mg). För att helt ta bort abstinensen, och nästan få lite mer effekt än den jag får av subben (efter 2-3års dagligt bruk) så tar jag 3-4 paket (96-128mg).

Har du gått på höga doser Heroin så kanske du behöver väldigt mkt Loperamid för att helt eliminera abstinensen. Men det kommer helt klart hjälpa!

mvh
EES

Tack för svaret. Kan inte skriva för mycket dessvärre om mitt missbruk.
Citera
2012-10-25, 17:19
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Blir det inte bara att skjuta at:n framför sig?
Typ går över till stesolid istället för xanor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in