2015-11-23, 13:13
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thenewguy
Hur r ruset p dom? Lter lite fr bra fr att vara sant men att dom fungerar vid en Opiat AT r det ingen tvekan p.
Tog bort ett par symptomer men man fick klmma i sig en hel del.

/Thenewguy

Som ett lngvarigt kodeinrus mer eller mindre.
Citera
2015-11-23, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Som ett lngvarigt kodeinrus mer eller mindre.

Coolt, ngra vanliga bi-effekter vid sdana hga doser? frutom frstoppning sklart. Har bunkrat p mig en jkla massa fr framtida AT:s s jag kommer spara dom till det men det kan vara kul att veta.
Trodde faktiskt det var ett elakt skmt att folk flumma p Loperamid.

/Thenewguy
Citera
2015-11-23, 13:57
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thenewguy
Coolt, ngra vanliga bi-effekter vid sdana hga doser? frutom frstoppning sklart. Har bunkrat p mig en jkla massa fr framtida AT:s s jag kommer spara dom till det men det kan vara kul att veta.
Trodde faktiskt det var ett elakt skmt att folk flumma p Loperamid.

/Thenewguy

Du kommer bli jvligt snkt om man sger s likt tung indica med rda gon o lite "smutsigt" rus. men bttre iallafall n att vara nykter om man sger s. Tar ungefr 4 timmar innan det slr p ordentligt.
Citera
2015-12-03, 15:03
Medlem
Malrs avatar
Vad ligger dos fr en utan tolerans? Blir de misstnksamma och kan neka en ifall man handlar tv 16-pack och omeprazol samtigt p apotek? Skiter man knck efter bara en dosering? r i en sits dr jag inte kan vara uppenbart vck...

Edit: Rcker det med svartpeppar istllet fr omeprazol?
Senast redigerad av Malr 2015-12-03 kl. 15:16.
Citera
2015-12-03, 17:13
Medlem
calamatos avatar
Jag brukar kpa fem askar t gngen och dom upptrder som vanligt.
Citera
2015-12-04, 10:04
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malr
Vad ligger dos fr en utan tolerans? Blir de misstnksamma och kan neka en ifall man handlar tv 16-pack och omeprazol samtigt p apotek? Skiter man knck efter bara en dosering? r i en sits dr jag inte kan vara uppenbart vck...

Edit: Rcker det med svartpeppar istllet fr omeprazol?

Jo men kr helst med 40 mg omeprazol en halvtimme innan intag, kp grma grapefrukt ocks eller tonic water.
Citera
2015-12-04, 13:45
Medlem
Malrs avatar
Citat:
Jo men kr helst med 40 mg omeprazol en halvtimme innan intag, kp grma grapefrukt ocks eller tonic water.
Tack. Kpte ngra askar och har kkat bde svarpeppar och omeprazol. Om ens tolerans r lg,(sporadisk anvndare, tre veckor sen sist) man kan inte se fr stukad ut men i vanliga fall behver lite mer n medelssvensson nr det kommer till oioider, br en ask, 16st 2mg, rcka fr att bli go' eller br jag brja lgre?
Citera
2015-12-04, 19:34
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malr
Tack. Kpte ngra askar och har kkat bde svarpeppar och omeprazol. Om ens tolerans r lg,(sporadisk anvndare, tre veckor sen sist) man kan inte se fr stukad ut men i vanliga fall behver lite mer n medelssvensson nr det kommer till oioider, br en ask, 16st 2mg, rcka fr att bli go' eller br jag brja lgre?

Tv askar behver du minst s kr p det, man kan se lite stenad ut i gonen efter ett tag.
Citera
2015-12-05, 21:56
Medlem
Malrs avatar
Citat:
Tv askar behver du minst s kr p det, man kan se lite stenad ut i gonen efter ett tag.
Gjorde s och fick mest smont i magen och smtt kroppsligt behag, opiatknsla utan ngon speciell gldje vilket var lite underligt.. Frvntade mig inget under men r nog hellre nykter faktiskt. Vart dock rtt schysst i kombo med liten dos flunitrazepam och lyrica. Tack fr snabb respons i alla fall.
Citera
2015-12-05, 23:20
Medlem
Ratozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hotmr
Fr ngra veckor sedan hittade min vn en flaska polysorbat 80, under en bro. Han ringde mig och frgade vad det var och om han kunde bli bng p det.

Nej, du blir inte bng.

Sedan idag s satt jag och surfade p internet, brjade jag tillslut lsa om imodium och varfr den inte kommer igenom blod-hjrnbarriren. Och det visar sig att den gr det, men pumpas direkt ut igen.

Wikipedia.

Sedan hittade jag detta.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9098875

Och ven ngot slags recept som inte verkar vilja diskuteras srskilt mycket.
http://www.bluelight.org/vb/archive/.../t-347206.html

Polysorbat 80 r ett emugleringsmedel som anvnds i mat och annat. Min vn hittade det halvt gmt under en bro och jag kan inte fr livet av mig komma p varfr ngon skulle vilja gmma ett emugleringsmedel under en bro. Antingen s r det ngra niondeklassare som snott det frn kemilektionen (Som egentligen verkar mest troligt), sedan trott att polysorbatet skulle kunna frta snder saker (coolt), och testade under en bro. ELLER s har det med imodiumet att gra. Men vem skulle behva gmma den under en bro? Polysorbat 80 r inte olagligt och kostar ca 600kr kilot och det dr kanske var 300gram om ens det, s det r ju lite konstigt kanske.

r det hr en grej? har ngon testat det?

Ledsen att behva gra dig besviken. Men enligt materialet du citerar s rcker det inte med att lyckas kapsla in mnet i nanopartiklar av emulgeringsmedlet i frga. Man mste dessutom kunna ge dessa partiklar ett verdrag. Tror knappast detta r ngot fr amatrapotekaren.
Citera
2015-12-06, 13:22
Medlem
ShogunAssassin87s avatar
Haha nr jag va p behandlingshem frra ret kte jag in till stan ett par gnger i veckan, slngde i mig mellan 5-7 askar varje gng. Det var ett antal klienter som t dimor regelbundet personalen fick nyss om det och kallade alla klienter till mte fr att prata om "Dimorhrvan" det va t.o.m 2 personer som blev hemskickade. Jag va mest nojig dagen efter s d fick man spruta ns sprej i gonen fr att annars sg personalen att gonen var knall rda
Citera
2015-12-06, 15:02
Medlem
radiozetas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShogunAssassin87
Haha nr jag va p behandlingshem frra ret kte jag in till stan ett par gnger i veckan, slngde i mig mellan 5-7 askar varje gng. Det var ett antal klienter som t dimor regelbundet personalen fick nyss om det och kallade alla klienter till mte fr att prata om "Dimorhrvan" det va t.o.m 2 personer som blev hemskickade. Jag va mest nojig dagen efter s d fick man spruta ns sprej i gonen fr att annars sg personalen att gonen var knall rda

p vilket stt hjlpte nsspray i gonen?. Lter bara som jvligt korkat knarkarbeteende, ingen logik dr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in