2017-07-18, 12:28
Medlem
bananajoe33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Sitter med första opioid ATn någonsin plus benzo AT. Värsta jag varit om, vet fan inte om jag fryser eller svettas längre.hjälper den här skiten eller, även om man inte har rännskita? I små doser, alltså som står på förpackningen. Förlänger man bara absen? Har inte genomlidit det värsta dygnet någonsin för att sen börja om pga diarretabletter haha

Tar alltid 3st 20mgs Omeprazol och 3 paket Loperamid(Dimor) det tar alltid bort min Lyrica AT helt(åt Lyrica i 6 år)
Citera
2017-07-18, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananajoe33
Tar alltid 3st 20mgs Omeprazol och 3 paket Loperamid(Dimor) det tar alltid bort min Lyrica AT helt(åt Lyrica i 6 år)
3 paket!? Så detär värdelöst i rekommenderade doser? Rännskitan har börjat nu.
Citera
2017-07-19, 12:17
Medlem
Inte-Igens avatar
Citat:
3 paket!? Så detär värdelöst i rekommenderade doser? Rännskitan har börjat nu.

Mot rännskita fungerar det men vill du bli kvitt at får du käka fler.
Citera
2017-07-20, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inte-Igen
Mot rännskita fungerar det men vill du bli kvitt at får du käka fler.
Jag hade rännskita i måndags och tisdags, alltså andra och tredje dagen. Men inte längre, så känns rätt dumt att ge mig på Loperamid, vill inte ta det i större doser heller. Är endå inne på dag 5 nu, känns dumt att ge sig på någonting som eventuellt bara skjuter fram ATn.
Citera
2017-07-20, 11:58
Medlem
Inte-Igens avatar
Citat:
Jag hade rännskita i måndags och tisdags, alltså andra och tredje dagen. Men inte längre, så känns rätt dumt att ge mig på Loperamid, vill inte ta det i större doser heller. Är endå inne på dag 5 nu, känns dumt att ge sig på någonting som eventuellt bara skjuter fram ATn.

Ja är det bara tramadol i 2 månader så härda ut i någon dag till.
Citera
2017-07-20, 20:14
Medlem
bananajoe33s avatar
Tänkte ta sub nu men åt 3 paket dimor 08.30 ca. Blockerar Loperamid subutex?
Citera
2017-07-27, 10:43
Medlem
KringExs avatar
Citat:

Tror det, men är långt ifrån säker
Citera
2017-07-27, 10:48
Medlem
Citat:
Ja det gör det.
Citera
2017-07-27, 10:48
Medlem
I största allmänhet är dock Loperamid opiat liknande överlag, perfekt att lindra en påtaglig abstinens med!
Citera
2017-07-27, 20:31
Medlem
Getbiggers avatar
Det är helt sjukt va många ggr denna har räddat mig från at:n från helvetet när man råkat mumsa i sig hela sitt stash med oxy, eller vad man nu har haft..
Brukar slänga i mig 2st kartor till att börja med tillsammans med lite omeprazol och någon timme senare så börjar de värsta symptomen av at:n ge med sig... Visst man mår vä inte tipptopp, men betydligt bättre iaf!
Trodde aldrig detta skulle funka när jag läste om det första gången.. Men nu ser jag alltid till att ha 5-6 förpackningar dimor hemma om det skulle bli kris

Dock får man iofs räkna med rätt kraftig magknip, men hellre det än en fullskalig opi at..

Smidigt att kunna beställa det receptfritt över nätet på tex Apotea så har man det i lådan dagen efteråt, speciellt om at:n har nörjat sätt in och man knappt klarar av att ta sig ner till affären :P
Senast redigerad av Getbigger 2017-07-27 kl. 20:50.
Citera
2017-07-28, 11:21
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RitalinConcerta
Ja det gör det.
Är du helt säker på det? Jag tog 8 dimor idag vid typ 7-8 på morgonen och kände fortfarande sjuk (andra dagen utan H) drygt två timmar senare och jag kände mig bättre när jag tog en lina sub, jag blir aldrig hög på det längre men jag blev frisk.

Har tagit dimor på morgonen för att sedan röka heroin på kvällen... Visst, det kan vara olika för alla men jag har iaf aldrig märkt av att det inte går att ta samtidigt som sub..
Citera
2017-08-04, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
Är du helt säker på det? Jag tog 8 dimor idag vid typ 7-8 på morgonen och kände fortfarande sjuk (andra dagen utan H) drygt två timmar senare och jag kände mig bättre när jag tog en lina sub, jag blir aldrig hög på det längre men jag blev frisk.

Har tagit dimor på morgonen för att sedan röka heroin på kvällen... Visst, det kan vara olika för alla men jag har iaf aldrig märkt av att det inte går att ta samtidigt som sub..
Helt övertygad, har själv varit riktigt dålig på opiater och då har jag på morgonen tagit en hel ask loperamid och då blir jag frisk nästan hela dygnet. Inte bra men frisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in