2008-10-30, 23:05
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KoettFaers
Vadå? Är du en fattig dresser? Ingen idé att leta billiga kläder, the real deal eller inget. Du kan ju alltid köra chavstilen, fejkad burberrykepa + filas träningsbrallor med valfri sporttröja. Finns ju en del yngre huliganer som dressar det i storbrittanien, har dock inte sett någon här i Sverige med den förhatliga klädstilen.

Fattig och fattig. Har inte råd att köpa klädesplagg för 5000 kronor bara.
Citera
2008-10-30, 23:30
Medlem
KoettFaerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Fattig och fattig. Har inte råd att köpa klädesplagg för 5000 kronor bara.

Så vad är poängen med att försöka dressa då? I övrigt kan du få en SI jacka för 3k, jeansen kostar inte mer än 1500, och deras tröjor går från 1500. Så du ser, du kan nästan få en hel outfit från SI för 5 laxar dock inte deras värstingar
Citera
2008-10-30, 23:31
Medlem
KoettFaerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crazy J Davola
Det får man nästan förutsätta att det var haha annars är det löjligt osmidigt.

I kombination med SI-jackan och alkohol får man också lite vibbar att killen provocerat fram det själv. Men det är ju bara indicier.

Mmm, låter som om det var provocerat. Annars ska man inte behöva gå runt med en batong såvida man inte bor i Harlem.
Citera
2008-10-31, 01:05
Bannlyst
Citat:
Amen jösses, fixa åtminstonde en teleskopbatong så det är lite smidigare.

är du på riktigt? antingen är du jävligt korkad, som inte redan redan förstått att det är en teleskopbatong, eller extremt fet, som har så stora byxor att du får ner en vanlig batong, 25-30cm, i fickan.
Citera
2008-10-31, 01:11
Bannlyst
Citat:
Mmm, låter som om det var provocerat. Annars ska man inte behöva gå runt med en batong såvida man inte bor i Harlem.

kom gående på odengatan, påväg till tunnelbanan, varpå tre killar halvspringer ikapp mig och börjar tjafsa, putta på mig. aikare skulle det visa sig, en av dem med en riktigt sunkigt gjord ayianapatatuering på armen, "aik sthlm".

du verkar för övrigt dra slutsatser väldigt snabbt.
livet kanske är lättare i knäckebröhult där de enda hårdföra "fotbollssupportrarna" är det lokala pojklagets föräldrar?
Citera
2008-10-31, 12:01
Medlem
KoettFaerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steelnation
kom gående på odengatan, påväg till tunnelbanan, varpå tre killar halvspringer ikapp mig och börjar tjafsa, putta på mig. aikare skulle det visa sig, en av dem med en riktigt sunkigt gjord ayianapatatuering på armen, "aik sthlm".

du verkar för övrigt dra slutsatser väldigt snabbt.
livet kanske är lättare i knäckebröhult där de enda hårdföra "fotbollssupportrarna" är det lokala pojklagets föräldrar?

Bor i sthlm om du undrar. Och istället för att vara så jävla dryg som du är så kunde du ha skrivit att det var en teleskopbatong i fråga. När du skrev att du inte kunde dra upp batongen tänkte jag inte på att du kanske är efterbliven och inte kan få upp en ihopfälld teleskopbatong ur fickan. I vilket fall borde man inte gå runt med ett sådant tillhygge om man inte väntar sig bråk. Vad säg om att sälja jackan och sluta leka bad boy?
Citera
2008-10-31, 13:04
Bannlyst
Citat:
Bor i sthlm om du undrar. Och istället för att vara så jävla dryg som du är så kunde du ha skrivit att det var en teleskopbatong i fråga. När du skrev att du inte kunde dra upp batongen tänkte jag inte på att du kanske är efterbliven och inte kan få upp en ihopfälld teleskopbatong ur fickan. I vilket fall borde man inte gå runt med ett sådant tillhygge om man inte väntar sig bråk. Vad säg om att sälja jackan och sluta leka bad boy?

vänta nu, är det jag som är efterbliven som inte redan från början antar att det är en teleskopbatong, när det står att den låg i min ficka? är det verkligen så?

så bra då, då behöver du inte gå runt med "ett sådant tillhygge". jag önskar att jag vore lika positiv till mina medmänniskor, som du verkar vara, och slipper beväpna mig.

det var ingen sijacka, men ja, att du skulle gå händelserna i förväg och anta, "bara sådär", har du visat redan innan, och inget som förvånar mig.
Citera
2008-10-31, 13:16
Medlem
Har inte ens kvar märket på min SI jacka..dom som vet, dom vet vad det är för jacka.
Citera
2008-10-31, 14:45
Medlem
Fittsparks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adhdbarn1
Har inte ens kvar märket på min SI jacka..dom som vet, dom vet vad det är för jacka.

Har du läst det på sverigescenen?
Citera
2008-10-31, 15:41
Medlem
KoettFaerss avatar
Citat:
vänta nu, är det jag som är efterbliven som inte redan från början antar att det är en teleskopbatong, när det står att den låg i min ficka? är det verkligen så?

så bra då, då behöver du inte gå runt med "ett sådant tillhygge". jag önskar att jag vore lika positiv till mina medmänniskor, som du verkar vara, och slipper beväpna mig.

det var ingen sijacka, men ja, att du skulle gå händelserna i förväg och anta, "bara sådär", har du visat redan innan, och inget som förvånar mig.

Sry, misstog mig, menade SItröja. Same shit, de ser patchen och du letade bråk. Diskussionen leder ingen vart.
Citera
2008-10-31, 17:41
Bannlyst
Citat:
Sry, misstog mig, menade SItröja. Same shit, de ser patchen och du letade bråk. Diskussionen leder ingen vart.

"diskussionen" leder ingen vart, för att det är någon diskussion. jag berättar, och du drar slutsatser baserat på ingenting.

det var inte ens en sitröja, ingenting med stone island att göra. det var en hackettröja
Citera
2008-10-31, 19:58
Medlem
KoettFaerss avatar
Citat:
"diskussionen" leder ingen vart, för att det är någon diskussion. jag berättar, och du drar slutsatser baserat på ingenting.

det var inte ens en sitröja, ingenting med stone island att göra. det var en hackettröja

Du skrev: "varit nära på att åka på stryk tre gånger för mina tröjor, så nej, det är inget jävla hittepå. folk som bär SI anses vara huliganer, precis som de som bär palestinatrasor anses vara vänster. enkelt."

Ledsen om jag missuppfattade vad du menade med tröjan i sådana fall. Tog för givet att det var en Si med patch, för jag har aldrig hört att man ska hamna i trubbel för en hackett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in