Vad tycker ni om dessa märken, som många huliganer använder. Jag själv tycker Stone Island har en massa snygga tröjor. Har dock inget speciellt tycke för Ben Sherman.
Stone Island gör ju bl.a. sjukt snygga jackor. Drar mig dock för att köpa, då jag inte vill vara någon posör eller låtsas vara ngn slags semi-casual.
Jobbigt det där...
Är hemskt förtjust i en Ben Sherman skjorta som jag äger. Även SI/CP gör en del schyssta plagg, höstkollektionen är fin. Jag trivs dock inte med patchen eller knapparna på armen och låter därför tröjorna hänga i garderoben. Finns så mycket andra fina kläder och märken man kan bära utan att riskera att framstå som en grabb. Sen försvann lite av intresset för SI när Åhlens började sälja märket.
Är hemskt förtjust i en Ben Sherman skjorta som jag äger. Även SI/CP gör en del schyssta plagg, höstkollektionen är fin. Jag trivs dock inte med patchen eller knapparna på armen och låter därför tröjorna hänga i garderoben. Finns så mycket andra fina kläder och märken man kan bära utan att riskera att framstå som en grabb. Sen försvann lite av intresset för SI när Åhlens började sälja märket.
Håller med att knappen på armen är jobbig, förstår heller inte varför Åhlens ska börja sälja detta märke:S
Vad tycker ni om dessa märken, som många huliganer använder. Jag själv tycker Stone Island har en massa snygga tröjor. Har dock inget speciellt tycke för Ben Sherman.
Nu är det ju ganska fel att kalla Ben Sherman för ett huliganmärke men men. Gillar Ben Sherman skarpt och har en del tröjor av det märket. SI har jag dock aldrig fastnat för.
Ben Sherman är väl mer ett märke för svenska skinheads, i england har var och varannan människa en ben sherman-skjorta.
Jag vet inte riktigt om jag gillar stone islands jackor så mycket, har sett en ganska klassisk trenchcoatliknande som var snygg men annars känns det ganska mycket som överarbetad armefetish. Stickat är de dock bra på och jag var senast igår på väg att köpa en men avstod på grund av att jag antagligen skulle få svara på frågan "Är du grabb" ställd av alla jävla kickers som läst för mycket på sverigescenen. Men jag tror att jag kommer över det, den var förbannat snygg.
Min absoluta favorit slapp-skjorta kommer från Burberry så jag antar att jag inte kan dissa det märket.