2006-09-12, 21:34
  #1
Medlem
Pradas avatar
Vad tycker ni om dessa märken, som många huliganer använder. Jag själv tycker Stone Island har en massa snygga tröjor. Har dock inget speciellt tycke för Ben Sherman.
Citera
2006-09-12, 21:39
  #2
Medlem
Jag tycker att stone island har en del justa kläder, och jag är riktigt förtjust i Ben Sherman-kläder.
Citera
2006-09-12, 21:44
  #3
Medlem
abathingapes avatar
Stone Island gör ju bl.a. sjukt snygga jackor. Drar mig dock för att köpa, då jag inte vill vara någon posör eller låtsas vara ngn slags semi-casual.
Jobbigt det där...
Citera
2006-09-12, 21:46
  #4
Medlem
roppans avatar
Är hemskt förtjust i en Ben Sherman skjorta som jag äger. Även SI/CP gör en del schyssta plagg, höstkollektionen är fin. Jag trivs dock inte med patchen eller knapparna på armen och låter därför tröjorna hänga i garderoben. Finns så mycket andra fina kläder och märken man kan bära utan att riskera att framstå som en grabb. Sen försvann lite av intresset för SI när Åhlens började sälja märket.
Citera
2006-09-12, 21:50
  #5
Medlem
Pradas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roppan
Är hemskt förtjust i en Ben Sherman skjorta som jag äger. Även SI/CP gör en del schyssta plagg, höstkollektionen är fin. Jag trivs dock inte med patchen eller knapparna på armen och låter därför tröjorna hänga i garderoben. Finns så mycket andra fina kläder och märken man kan bära utan att riskera att framstå som en grabb. Sen försvann lite av intresset för SI när Åhlens började sälja märket.

Håller med att knappen på armen är jobbig, förstår heller inte varför Åhlens ska börja sälja detta märke:S
Citera
2006-09-12, 22:01
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prada
Vad tycker ni om dessa märken, som många huliganer använder. Jag själv tycker Stone Island har en massa snygga tröjor. Har dock inget speciellt tycke för Ben Sherman.

Nu är det ju ganska fel att kalla Ben Sherman för ett huliganmärke men men. Gillar Ben Sherman skarpt och har en del tröjor av det märket. SI har jag dock aldrig fastnat för.
Citera
2006-09-12, 22:14
  #7
Medlem
vickiis avatar
Deras tjocka ylletröjor är galet skönt att ha på vintern
Har dock bara en.. Men nu mer använder jag den inte så flitigt..
Citera
2006-09-12, 22:22
  #8
Medlem
En bekant har en Stone Island jacka med det klassiska Stone Island märket på armen.

Visst får vi en del blickar när vi går runt , speciellt när han är brutalt vältränad och biffig.

Har väl hänt att folk lite halv agressivt frågat vilken firma vi tillhör också, men inte mer än så..
Citera
2006-09-12, 22:24
  #9
Medlem
chekiuss avatar
SI kläder är riktigt tråkiga & enformiga

Ben Sherman är schysst kanske inte riktigt något speciellt med deras kläder, men oftast sitter dom jävligt bra på min kropp!
Citera
2006-09-12, 23:19
  #10
Medlem
Är det något nytt att huliganer kör med Ben Sherman? Har aldrig hört talas om det förr
Citera
2006-09-13, 01:11
  #11
Medlem
Memnoks avatar
Ben Sherman är väl mer ett märke för svenska skinheads, i england har var och varannan människa en ben sherman-skjorta.

Jag vet inte riktigt om jag gillar stone islands jackor så mycket, har sett en ganska klassisk trenchcoatliknande som var snygg men annars känns det ganska mycket som överarbetad armefetish. Stickat är de dock bra på och jag var senast igår på väg att köpa en men avstod på grund av att jag antagligen skulle få svara på frågan "Är du grabb" ställd av alla jävla kickers som läst för mycket på sverigescenen. Men jag tror att jag kommer över det, den var förbannat snygg.

Min absoluta favorit slapp-skjorta kommer från Burberry så jag antar att jag inte kan dissa det märket.
Citera
2006-09-13, 10:15
  #12
Medlem
Pradas avatar
Stone island har riktigt fina jackor, trenchcoat etc
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in