2008-10-29, 17:25
Medlem
Slumlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoneWolf
Funderar på att skaffa en Baracuta G9 och det verkar som att Ben Sherman har kopplingar till Baracuta märket då NK har en modell där de kollabbar. Är det bara bullshit att folk vill slåss pga ens klädval eller finns det någon sanning i ryktet? Gärna från någon med insikt och inte någon som tror sig veta.

Jag törs nästintill säkert lova att ingen kommer be dig stå upp för en Baracuta.
Citera
2008-10-29, 20:48
Medlem
KoettFaerss avatar
Varenda skitunge/brat lallar ju runt med en SI jacka eller pullover med axelmärke, har dock aldrig sett dem vara tvungna att stå upp för sin jacka. Det där är nog mer av en myt, inte ens Virtanen åkte på stryk av aikgrabbar när han svassade runt med den i stan.
Citera
2008-10-29, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoneWolf
Funderar på att skaffa en Baracuta G9 och det verkar som att Ben Sherman har kopplingar till Baracuta märket då NK har en modell där de kollabbar. Är det bara bullshit att folk vill slåss pga ens klädval eller finns det någon sanning i ryktet? Gärna från någon med insikt och inte någon som tror sig veta.

Tycker absolut att du ska skaffa dig en G9. Jag har då inte fått några konstiga blickar på mig.
Citera
2008-10-29, 23:33
Medlem
Har just köpt mig en SI tröja, diggar den rejält

Här uppe i norrland är det ju inga som bryr sig, hur är det där nere i sthlm/gbg?

Är huliganerna lika fega som svartingarna och går flera mot en eller frågar dom bara om man är fotbollsintresserad?

Rolig film några sidor bak förövrigt, är alla svenska huliganer så har man nog ingenting att oroa sig för
Citera
2008-10-30, 00:53
Medlem
GALLOWAY19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Splitfire

Här uppe i norrland är det ju inga som bryr sig, hur är det där nere i sthlm/gbg?

Är huliganerna lika fega som svartingarna och går flera mot en eller frågar dom bara om man är fotbollsintresserad?

Rolig film några sidor bak förövrigt, är alla svenska huliganer så har man nog ingenting att oroa sig för

Tror inte huliganerna är fegisar som alla wannabe gangsters.

Man ska ju kunna bära SI utan att vara rädd att få stryk.
Citera
2008-10-30, 01:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Splitfire

varit nära på att åka på stryk tre gånger för mina tröjor, så nej, det är inget jävla hittepå. folk som bär SI anses vara huliganer, precis som de som bär palestinatrasor anses vara vänster. enkelt.
Citera
2008-10-30, 01:44
Medlem
GALLOWAY19s avatar
Alla ska låta ha de kläder man vill, huligan eller ej.

Sen så såg jag en intervju med en spelare i Serie A, som satt med en SI Jacka xD
Citera
2008-10-30, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av steelnation
varit nära på att åka på stryk tre gånger för mina tröjor, så nej, det är inget jävla hittepå. folk som bär SI anses vara huliganer, precis som de som bär palestinatrasor anses vara vänster. enkelt.
Hmm okej, vad sa dom när du konfroterade dom då? Har svårt att se varför dom skulle vilja bråka med en ickefotbollsintresserad.
Citera
2008-10-30, 20:46
Medlem
KoettFaerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steelnation
var rätt full, skulle dra min batong, men det misslyckades jag med. fick inte upp den ur fickan ens, så det var lika bra att hasta därifrån.

Vad gjorde du med en batong i fickan? Du måste seriöst ha letat fight, kombinerat med din jacka är det klart att du kan räkna med trubbel.
Citera
2008-10-30, 21:37
Medlem
Custom_mades avatar
Vilka märken är det som gäller då? Fortfarande bara SI och Ben Sherman? Vore kul om någon kunde nämna lite billigare "Huligan"-märken som finns runtom i Sverige eller går att beställa lätt.
Citera
2008-10-30, 21:43
Medlem
KoettFaerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Vilka märken är det som gäller då? Fortfarande bara SI och Ben Sherman? Vore kul om någon kunde nämna lite billigare "Huligan"-märken som finns runtom i Sverige eller går att beställa lätt.

Vadå? Är du en fattig dresser? Ingen idé att leta billiga kläder, the real deal eller inget. Du kan ju alltid köra chavstilen, fejkad burberrykepa + filas träningsbrallor med valfri sporttröja. Finns ju en del yngre huliganer som dressar det i storbrittanien, har dock inte sett någon här i Sverige med den förhatliga klädstilen.
Citera
2008-10-30, 22:42
Medlem
Crazy J Davolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KoettFaers
Amen jösses, fixa åtminstonde en teleskopbatong så det är lite smidigare.

Det får man nästan förutsätta att det var haha annars är det löjligt osmidigt.

I kombination med SI-jackan och alkohol får man också lite vibbar att killen provocerat fram det själv. Men det är ju bara indicier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in