Citat:
Ursprungligen postat av W124036
Fick precis hem en Stone island Shadowproject jacka, dyr som fan men värd varenda krona, passformen är helt suverän!
Sen gillar jag kollektionens mer diskreta framtoning, Less is more
Men jag är lite nyfiken på Victorinox kollektion?
Någon som har varit och fått nån erfarenhet av märket?
Jackorna har jag kollat lite på nätet men det känns inte som att det är nått speciellt, eller har jag misstagit mig där?
Trevligt med shadowjackan! Det finns någon ventile modell som jag är sugen på men annars har jag faktiskt inte lyckas få tummen ur och köpa ett enda plagg ur deras kollektioner. Jag står fortfarande och faller med mitt stone island
Gällande Victorinox så är det ett sånt där märke jag aldrig har förstått. Det är upphasusat som fan i UK men varför? Jag har varit inne i Victorinox flagship store och visst det finns 1-2 snygga jackor men resten tröjorna skjortona är lika spännande som marlbrough classic eller redgren. Det är min synpunkt men smaken är ju som alltid delad.
Det är förövrigt Victorinox chefdesigner Donrad Duncan som numera designar för Ma.Strum
Citat:
Ursprungligen postat av Wezt
Leder in tråden i rätt spår igen genom att viska Metropolis!

Ja jäklar vad sugen jag är den stora frågan är om det kommer bli både den korta och långa modellen som kommer flytta in hos mig. Military jackan ligger också risigt till
http://forumbilder.se/images/9d720101006274f93.jpg sen har vi ju liquid reflector, ma.strum ja det kan bli en extremt dyr höst det här