2010-08-08, 13:40
Medlem
DontRuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argone
Agreed, såg en firma patch till salu på ultraskanalen förut. Var en SI loggo sen initialierna för Bolton Service Youth tror jag.
Patchen var från reading youth firm. Han hade fått den på plats av deras grabbar och har väll haft
lite lätt kontakt med dom sedan dess, tyvärr nästan ingen kontakt i dagsläget.
http://img9.imageshack.us/img9/5350/ryf.gif
Senast redigerad av DontRun 2010-08-08 kl. 13:42.
Citera
2010-08-08, 14:31
Medlem
Slumlords avatar
Såg en kille på Kings Cross i London som hade en patch med en Arsenal-kanon på och har sett bilder på nätet för flera olika engelska firmor som gjort sina egna. Verkar vara en viss business i att göra custom-patchar därborta...
Citera
2010-08-08, 19:17
Medlem
VonRofs avatar
Tillverkas Hackett i Italien också? Det är faktiskt inget jag vetat om i så fall.
Citera
2010-08-10, 02:19
Medlem
sebbebastian182s avatar
Titta in hos http://www.asos.com/. De har sjukt mycket fina grejer, bl.a. Ben Sherman, som tagits upp mycket i denna "huligandiskussion". Billigt är det också!
Citera
2010-08-10, 14:13
Medlem
CRonaldos avatar
Är det någon som vet hur Aquascutum pikéerna är i storlekarna? Är medium som medium hemma eller är dom små/stora i storlekarna så man tex ska ta large om man har medium i svensk storlek, eller tvärtom. Tacksam för svar
Citera
2010-08-10, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CRonaldo
Är det någon som vet hur Aquascutum pikéerna är i storlekarna? Är medium som medium hemma eller är dom små/stora i storlekarna så man tex ska ta large om man har medium i svensk storlek, eller tvärtom. Tacksam för svar

Beror på vilken modell du ska köpa. Dom vanliga är väldigt stora i storlekarna. Jag som normalt är en L har S i vanlig. Sen finns d en modell som heter Tailored fit. Den är mera normal. Där har jag L som vanligt.
Citera
2010-08-10, 21:36
Medlem
CRonaldos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brommakille
Beror på vilken modell du ska köpa. Dom vanliga är väldigt stora i storlekarna. Jag som normalt är en L har S i vanlig. Sen finns d en modell som heter Tailored fit. Den är mera normal. Där har jag L som vanligt.

Det är den här jag tänkte beställa: http://www.casualclothing.dk/shop/aquascutum-polo-dawson-1318p.html finns ju ingen riktigt storleksguide vad jag ser? Bara armpit to armpit och det känns ju inte som man får nån koll på storleken direkt.. Men om någon vet någon hemsida som det finns storleksguide på vore det schysst med en länk!
Citera
2010-08-11, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CRonaldo
Det är den här jag tänkte beställa: http://www.casualclothing.dk/shop/aquascutum-polo-dawson-1318p.html finns ju ingen riktigt storleksguide vad jag ser? Bara armpit to armpit och det känns ju inte som man får nån koll på storleken direkt.. Men om någon vet någon hemsida som det finns storleksguide på vore det schysst med en länk!

Jag får ta och IG förklara mig själv blandar ihop märken. Tänkte på hackett!
Köpte precis två st pikeer när jag var i London av Aquascutum. Är vanligtvis L å dom satt bra i storlek L. Ta annars en pike hemma som sitter bra å mätt på den avståndet. E d samma borde det funka bra!
Citera
2010-08-11, 12:04
Medlem
CRonaldos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brommakille
Jag får ta och IG förklara mig själv blandar ihop märken. Tänkte på hackett!
Köpte precis två st pikeer när jag var i London av Aquascutum. Är vanligtvis L å dom satt bra i storlek L. Ta annars en pike hemma som sitter bra å mätt på den avståndet. E d samma borde det funka bra!

Tack så mycket för svaret! Blir väl att beställa en medium då!
Citera
2010-08-16, 23:09
Medlem
__don__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riffraffer
Jag trodde problemet var för korta armar på dom men du kanske har korta armar så de blir för långa?

Grejen är ju den att midjan ska sitta ganska högt. Så om man inte tänker på det blir det lätt så att armarna känns för långa. (vilket då var mitt fall)
Citera
2010-08-20, 16:46
Medlem
petardylovers avatar
Söker ett par snygga skor, så klart i casual anda då jag klär mig i casual.
Nej, inga vita adidas eller fredperry skor, det har jag gått om.

Vill ha något nytt, snyggt, stilfullt nu i höst.

Ska finnas i butiker här i gbg, men kan sträcka mig till skåne.
Citera
2010-08-21, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petardylover
Söker ett par snygga skor, så klart i casual anda då jag klär mig i casual.
Nej, inga vita adidas eller fredperry skor, det har jag gått om.

Vill ha något nytt, snyggt, stilfullt nu i höst.

Ska finnas i butiker här i gbg, men kan sträcka mig till skåne.

Ett par Clarks skor kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in