Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden
Hmm, det där låter mer som Argentina.
Nää, de har jeans eller joggingbyxor, joggingskor och lagtröja eller bar överkropp.

Italienarna har inga huliganer bara ultras, de har jeans eller combatbyxor och halsduk som lätt kan dras över ansiktet, är de högerextremister så finns det ett och annat hakkors på dem...
Angåend topic: Aquascutum...