Citat:
Ursprungligen postat av Abunai
Var därför jag la till ett frågetecken. Men du framstår verkligen som nån som med ståkuk i brallorna och dreglande mun betraktat några "grabbar" på Råsunda och vill efterapa dem.
Om nu så inte är fallet så får jag väl be om ursä... äh skitsamma, varför ska jag be en aikare om ursäkt för.
Men sluta nu. Jag är väl knappast 17 heller, jag gillar stilen helt enkelt.
Citat:
Ursprungligen postat av Made of stone
Vagabonden är inte du julgran precis som mig? Då ska du väl inte gå runt i SI jacka och casualkeps? Kan bli stora problem om du går runt så inne i stan, och dom tror att du är huligan.. Eller är det som du är ute efter?
Mjo, visst har jag haft matchtröja m.m. men casual ser lite skönare ut.
Citat:
Ursprungligen postat av Molko
Är du tillräckligt mkt grabb för att bära kläderna?
Eller hoppas du kläderna gör dig till grabb?

Det återstår att se, helt enkelt...
Citat:
Ursprungligen postat av MuDDeN
Vagabonden
Ännu en till wannabe som sett för mycket hulligan filmer´.
Trams. Det finns ingen bra huliganfilm (även om FF har sina ljuspunkter).
Wannabee kan du vara själv. Och lär dig skriva.