Citat:
Ursprungligen postat av
vivalaboeg
Har du lust att fixa några bilder? Du behöver inte visa effekten, men kanske med kragen upp- och nedviken samt jackan på kroppen? Är just kragen jag är lite fundersam kring på de bilder jag sett från försäljningssidor.
Kan jag försöka fixa ja. Tycker kragen är schysst nedvikt med såväl hoodien ute som gömd, men skulle inte ha den uppåt, ser konstigt ut. Jackan är kort i modellen, kan vara bra att veta!