2007-03-23, 10:16
Medlem
TheHawkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorgon
Kan en vinterversion av Mille Miglia anses vara nedtonat samt vara skyddad från upptäckt av en lad-radar? Anser själv att CP gör mer intressanta och stilrena produktioner än de numera nedgångna SI. Aqascutum och Hackett skall vi nog inte ens nämna, stenåldern!

Aqua har ju bara några år på nacken till skillnad från SI mfl. Så "stenåldern"...?
Citera
2007-03-23, 13:06
Medlem
Dr Gonzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheHawks
Aqua har ju bara några år på nacken till skillnad från SI mfl. Så "stenåldern"...?

Nu är jag inte riktigt med. Menar du på "scenen"? Aquascutum grundades trots allt 1851.
Citera
2007-03-23, 13:18
Medlem
Nina Hartleys avatar
Stone Island är för julgranar. Ingen som är någorlunda till åren och har koll på läget går och flashar SI-tröjor längre. Märket är värre än J.Lindebergs gamla luvtröjor....

scenen, itk, grabbar, yngreyngre, baby...

Lås trådhelvetet!
Citera
2007-03-24, 19:33
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Made of stone
Och man får inte glömma den oranga färgen på klädesplagg. Jag har flera gånger under årens lopp sett firmakillar gå fram till killar med t ex oranga skjortor på Norra. Och klargjort för dessa killar (ej med i Firman) att dom har "ensamrätten" på den färgen på Råsunda. Det har väl aldrig gått så långt som till våld, men hetska diskussioner.
Folk med orangea skjortofr förtjänar stryk. Fy så fult...

Citat:
Fast nu har ju AIK börjat med oranga bortaställ, så dom borde man ju kunna bära utan problem
Ja, det tog ungefär en halv dag efter att de släpptes i affären innan man på Sverigescenen uppmanade julgranar att köpa dem. Satte fart på en hel del konspirationsteorier.
Citera
2007-04-03, 09:59
Medlem
Köpte en S.I-tröja som jag tyckte var sjukt snygg. Har plockat bort märket, men knapparna syns ju fortfarande, så om någon är insatt ser de ju att det är en S.I. Riskerar man att åka på en snyting bara man visar sig ute i den?
Citera
2007-04-03, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvallertant
Köpte en S.I-tröja som jag tyckte var sjukt snygg. Har plockat bort märket, men knapparna syns ju fortfarande, så om någon är insatt ser de ju att det är en S.I. Riskerar man att åka på en snyting bara man visar sig ute i den?

Allt kan hända Det kan vara bra att ha i åtanke att man kanske behöver stå upp för den i alla fall. Har du andra Casual kläder så är det väl större risk att du åker på stryk för den..
Citera
2007-04-03, 13:40
Medlem
fruus avatar
Iofs har jag åkt på spö två gånger av casuals, och aldrig burit något "casual"-märke.
Citera
2007-04-03, 14:12
Medlem
Fittsparks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skvallertant

Om du är så nojjig är det väl bara att fimpa knapparna. En sax & saken är biff!
Citera
2007-04-04, 05:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittspark
Om du är så nojjig är det väl bara att fimpa knapparna. En sax & saken är biff!
Nojjig vet jag kanske inte om jag är. Väljer mina fighter med omsorg bara. Att slåss över en tröja står långt ner på min prioriteringslista.
Citera
2007-04-08, 22:59
Medlem
Vagabondens avatar
Blev en sån här iallafall.
Ser inget vidare ut på bilden, men riktigt snygg på.

[IMG]http://img158.imageshack.us/img158/2605/sixe1.th.jpg[/IMG]

http://www.stoneisland.com/EN/indexFlash.cfm
Citera
2007-04-09, 03:00
Medlem
Fittsparks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden
Blev en sån här iallafall.
Ser inget vidare ut på bilden, men riktigt snygg på.

Ser inget vidare ut på bilden?
Det är ju för fan omöjligt att se något!
Citera
2007-04-09, 21:42
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittspark
Ser inget vidare ut på bilden?
Det är ju för fan omöjligt att se något!

Jag vet. Du får lita på mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in