Citat:
Ursprungligen postat av Tricky Kid
Medhåll det är lite av en snobbism kring SPW bland dom mer sesoned casuals, det är inne att rynka på näsan och säga det är ett märke för småkidsen som sätt det GSH typ. Jag är närmare 40 än 30 och visst vissa säsonger är mindre bra men nog hittar jag varje säsong flera prylar som jag bara måste ha. AW09 är en mycket stark säsong! Jag gillar SI och CP och jag skiter i vad förståsigpåarna på forumen skriver. Fan till och med grabbarna på found sitter och klankar ner på märket fast det framgår rätt tydligt att stora delar av deras liv går åt kring att filosofera om SPW.
Men som du säger priserna är galna. Om dom inte skärper sig så kommer märket ta stryk. Redan idag ser vi SPW tradas på the grey market. Ohållbart i längden.
Du har koll hör jag! Silver i Pikerna kommer först SS10 inte många som har koll på det där! jag lyfter på hatten!
FNYC är ett underbart forum. Nörderi när det är som allra bäst. Eller sämst.
Kan inte riktigt bestämma mig.
Jag har själv burit relativt mycket SPW genom åren men har nu mer eller mindre slutat med det. Inte på grund av det har blivit för vanligt eller något annat sådant strunt.
Det har helt enkelt blivit för dyrt för min plånbok.
Det kommer gå mycket illa för SPW om de fortsätter med denna galna prissättningen. Framförallt om man ser till deras nuvarande kvalité.
Skulle inte bli det minsta förvånad om man hittar ett par flagship Mille eller Ice på rean i Januari. Det var inte längesen man fick köa för att få tag på vita patchar.
Därför var det för mig en glädjande nyhet att Ma. Strum blir relativt billigt.
Nej, jag tror att vi blev på tok för anala för den här tråden nu..