2006-12-18, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Babu
Det var väl det han skrev ?

Diabless: Lonsdale är absolut inget huliganmärke men det går nog hem i Solna-kretsar

Om du tror att chavs och lads ar samma sak tror du valdigt fel.
Citera
2006-12-18, 19:13
Medlem
Arsedestroyers avatar
Nu har jag inte lusläst tråden så någon kanske redan har nämnt Ted Baker? om inte annat så gör jag det: Ted Baker!!
Citera
2006-12-18, 19:50
Medlem
Mr Babus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smooth
Om du tror att chavs och lads ar samma sak tror du valdigt fel.
Jag har jobbat,bott,festat och kollat på fotboll med mängder med chavlads och jag har bott i en av Englands huligantätaste städer och min åsikt är att de är chavs allihopa FFS!
Citera
2006-12-18, 21:08
Medlem
hateworks avatar
nd nichlas deakens ( stavning )
Citera
2006-12-18, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Babu
Jag har jobbat,bott,festat och kollat på fotboll med mängder med chavlads och jag har bott i en av Englands huligantätaste städer och min åsikt är att de är chavs allihopa FFS!

Fantastiskt. Chavs ar fortfarande inte samma sak som sk casuals.
Chavs ar snorungar i burberry kopior som springer runt och roker snodda cigaretter o leker allmant tuffa.

Sok pa chavs pa urbandictionary.
Det du ser pa bilderna ar tvattakta chavs. Om du umgicks med sadana kan jag inte hjalpa dig.

/ London lad
Citera
2006-12-18, 22:40
Medlem
SI har nästan inga snygga kläder tycker ja, däremot ben sherman har mycket snygga kläder , men kan väll knappast kalla det för huleganmärke ..

http://www.zeecu.com/blogv2/?p=62

mitten av sidan typ
Citera
2006-12-29, 13:02
Medlem
nachos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donnie brasco
Om man inte är casual och promt vill ha en SI-jacka är det ju bara att plocka av hologrammet.
Hologrammet? Märket menar du? Fast att plocka bort det kan också uppfattas som att du är en riktigt riktigt äkta casual. För att citera http://www.sverigescenen.se/ :

"Det börjar dock bli så pass vanligt med Stone Island att de riktiga veteranerna tar bort märket efter att de köpt en ny jacka. "De som verkligen vet ser ändå"".
Citera
2006-12-29, 14:58
Medlem
med risk för att verka lite efterbliven; men jag hörde att Lonsdale är en gammal boxningsklubb, där bland annat Muhammed Ali boxades. Är det fallet?
Och i sådana fall känns det ju ganska efterblivet med nazi-skins som har Lonsdale-kläder...
Citera
2006-12-30, 03:26
Medlem
Ofrisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nydal
med risk för att verka lite efterbliven; men jag hörde att Lonsdale är en gammal boxningsklubb, där bland annat Muhammed Ali boxades. Är det fallet?
Och i sådana fall känns det ju ganska efterblivet med nazi-skins som har Lonsdale-kläder...

Men naziskins är efterblivna du vet
Citera
2006-12-30, 04:39
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nydal
Stämmer inte, namnet kommer från en promotor vid namn Lord Lonsdale i england runt 1900-talets början. Men det är ett boxningsmärke som ali med fler har haft på sig. Nassarna har det på sig eftersom om en tröja täcks av en jacka syns bara "nsda" (alltså nästan nsdap) delen av "lonsdale".
Citera
2006-12-30, 12:45
Medlem
Dr Gonzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Stämmer inte, namnet kommer från en promotor vid namn Lord Lonsdale i england runt 1900-talets början. Men det är ett boxningsmärke som ali med fler har haft på sig. Nassarna har det på sig eftersom om en tröja täcks av en jacka syns bara "nsda" (alltså nästan nsdap) delen av "lonsdale".

Varför vill man att det ska synas? Efter en googling fann jag;
NSDA National Soft Drink Association
NSDANational Spasmodic Dysphonia Association
NSDANational Stamp Dealer's Association
NSDAnon-self deployment aircraft (US DoD)
NSDANon-Self Destruct Alternative (Army)

Men jag tvivlar på att de bryr sig om läsk eller frimärken.
Citera
2006-12-30, 13:12
Medlem
Nazi-skins är verkligen fascinerande...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här