2009-01-03, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av napalm666
Är Lonsdale fortfarande ett huliganmärke, eller är det bara skins som har det?

I England är Lonsdale typ lika vanligt som Nike och andra sportmärken. I Sverige är det påväg att bli så, men du kan säkert se någon enstaka huligan bära märket emellanåt.
Citera
2009-01-03, 17:23
Medlem
Lupeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skullhead
Fast nu är det ju så att huliganer slåss mot huliganer, dom ger sig inte på random folk på stan.

Är man casual så får man vara beredd på att det blir fight, annars hör man inte hemma i det.

Fortfarande löjligt dock, riktigt roligt att läsa om folk som tar detta på allvar.
Citera
2009-01-03, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lupei
Fortfarande löjligt dock, riktigt roligt att läsa om folk som tar detta på allvar.
Haha ja, kan inte annat än hålla med.

De tror verkligen de är några dessa häftiga huliganer som klär sig casual och slåss mot folk som inte håller på samma lag.
Citera
2009-01-04, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zvk
Haha ja, kan inte annat än hålla med.

De tror verkligen de är några dessa häftiga huliganer som klär sig casual och slåss mot folk som inte håller på samma lag.

Jasså?
Senast redigerad av CurvaNord88 2009-01-04 kl. 16:51.
Citera
2009-01-04, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CurvaNord88
Jasså?
Ja, jag tror samtliga mogna vuxna människor tycker hela huliganpacket är patetiska och skrattretande.
Citera
2009-01-05, 06:14
Medlem
Jag är supporter så man ser ju kläderna ganska ofta.

Men gillar dem OM man använder dem på rätt sätt, för stil och inget annat.
I Hbg har det blivit lite... fel ang dessa märken, dock glad att en del är så pass dyra att man inte köper det varje dag precis.

Men SI / CP har mycket härliga tröjor, snygga som fan men.. kostar
Citera
2009-01-05, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wezt
Harrods? Om du ska ge tips så tala sanning. Gå till Selfridges istället där blir du i alla fall inte behandlad som boskapsdjur och priserna är lite mer humana..

Sen är pärlorna inte särskilt svårfunna.

Harrods har ju fan en hel jävla våning med casual kläder, finns ju fan massa där dock jävligt dyrt, upp till 2-3000 pund
Citera
2009-01-05, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deco89
Harrods har ju fan en hel jävla våning med casual kläder, finns ju fan massa där dock jävligt dyrt, upp till 2-3000 pund

Nja, nu spetsa väl du till det lite. Däremot har dom ett fantastiskt utbud av skjortor.
Nej, jag står fast vid att Harrods är skit och Selfridges är bättre om man är ute efter kläder av det ledigare stuket. Har du pengar och framförallt tid över rekommenderas starkt ett besök på Selfridges Birminghamfilial. Byggnaden är en upplevelse i sig. Har du tur kan du se Mike Skinner med entourage shoppa loss på andra våningen.

Har svårt att se att några sk. "Casualkläder" kostar 40 000 kronor. Kan kanske vara någon Pradasample eller en mint Mille Miglia 88 men dom säljs ju ju som bekant varken på Harrods eller Selfridges..
Citera
2009-01-05, 16:29
Medlem
Yazzos avatar
Har inte orkat läsa igenom alla 700 inlägg....

Hugo Boss var om jag inte minns fel leverantör av kläder(brunskjortorna mm) till tyskarna under andra världskriget. Jag bär gärna och ofta kläder av detta märke trots att jag inte är något fan av den läran.
Citera
2009-01-05, 20:39
Medlem
Är den här sweatshirten klassad som "hulligan-tröja" ?

http://korturl.se/ifrv
Citera
2009-01-05, 20:46
Medlem
KoettFaerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wezt
Nja, nu spetsa väl du till det lite. Däremot har dom ett fantastiskt utbud av skjortor.
Nej, jag står fast vid att Harrods är skit och Selfridges är bättre om man är ute efter kläder av det ledigare stuket. Har du pengar och framförallt tid över rekommenderas starkt ett besök på Selfridges Birminghamfilial. Byggnaden är en upplevelse i sig. Har du tur kan du se Mike Skinner med entourage shoppa loss på andra våningen.

Har svårt att se att några sk. "Casualkläder" kostar 40 000 kronor. Kan kanske vara någon Pradasample eller en mint Mille Miglia 88 men dom säljs ju ju som bekant varken på Harrods eller Selfridges..

Lilla vän, de har ett stort utbud av de större "casualmärkena" som paul&shark, SI, CP company, burberry etc. Selfridges har också ett fint utbud, men när det kommer till upplevelse så slår Harrods det mesta.
Citera
2009-01-05, 21:01
Medlem
Slumlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerlan
Är den här sweatshirten klassad som "hulligan-tröja" ?

http://korturl.se/ifrv

Jadå! Komplett med SI-inspirerad patch på vänsteramen och allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in