Tycker jobbintervjun med Charlie var klockren
Tycker ocks att man verkligen fr se Dennis sociopatiska drag och storhetsvansinne
d de andra inte ens fr bestlla mat sjlv fr att han har "bst" gom hehe.
Tycker jobbintervjun med Charlie var klockren
Tycker ocks att man verkligen fr se Dennis sociopatiska drag och storhetsvansinne
d de andra inte ens fr bestlla mat sjlv fr att han har "bst" gom hehe.
Ja nr dom skulle ta va ju helt klart en guld scen!
Men annars s tyckte jag att det senaste avsnittet var s dr :/
"Gotta say this is pretty classy guys, but I wish you gave me one of these a long time ago, 'cuz I'm a janitor now."
Hahah, s jvla strt bra slut.
Bra!?
Sjlv fick jag nstan en hjrtattack trodde fr ett gonblick att Charlie skulle lmna tv serien.
En snabb check p Wikipedia visade att s inte var fallet.
hoppas fr guds skull inte smitty ska vara med mer. tyckte han inte passade in ngonstans. han verkar ju inte alls vara lika white trash och sjlviska som de vriga. cermonin var dock, som mnga andra sger, mycket underhllande. helt okej avsnitt. tycker de nya avsnitten hittills inte har kommit upp i samma extremt ursprade niv som tidigare. frutom bt- och poolavsnitten som r helt fantastiska.
knns nd som att vi aldrig kommer att f se s bra avsnitt som "the gang gets whacked", "dennis and dee on welfare", "gang solves the gas crisis" osv. jag vntar fortfarande p de hr brutalt ursprade, sjlviska avsnitten dr alla karaktrerna gr det de r bst p: vara sjukt jvla egoistiska och tnka sdr extremt kort som de ofta gr.
Vilken fruktansvrt njutbar episod. Mac's kommentar om Ian MacKellen som skjuter laser i sin pojkvns rv var helt sjukt rolig, samt hela Lethal Weapon filmen. Helt klart redan en klassiker.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!