Flashback bygger pepparkakshus!
2010-10-01, 13:04
Medlem
Kändes som ett splittrat avsnitt. Toppar och dalar. Implicationsgrejen var rolig som sagt. Den uppblåsbara dockan som sprattlade på den brinnande och sjunkande skutan tyckte jag var rolig men det är kanske bara jag
Citera
2010-10-01, 14:38
Medlem
Falcãos avatar
Inte det roligaste avsnittet jag sett direkt men även ett svagare IASIP har tillräckligt många ljusa stunder för att det ska vara ett nöje att kolla på.
Citera
2010-10-01, 16:12
Medlem
obin_gams avatar
Bäst av de tre som kommit lätt!
"The implications" som alla redan sagt, ja bäst!
Uppblåsbara dockan, näst bäst!
Citera
2010-10-01, 18:17
Medlem
Klaus Stryypares avatar
"Tasty treats" . Där har du ett uttryck av rang. Jag gillade detta avsnitt skarpt, kändes dock väldigt kort!
Citera
2010-10-02, 03:34
Medlem
mpees avatar
Önskar att gänget hade kommit ut till sjöss och att Charlie där ute börjadt köra Deadliest Catch-stuket.
Men ett bra avsnitt enligt mig, lätt det bästa denna säsong!!
Citera
2010-10-02, 04:39
Medlem
jamesdeans avatar
Någon annan som lade märke till att champagneflaskan de hade med sig var tom? Garvade som fan när de lade upp champagneflaskan på disken och man hörde att där inte var någonting i den. Flabbade även när Charlie pratade om den flytande grejen på nyckelknippan och sa "We should patent it!", och så horse massacre så klart
Citera
2010-10-02, 13:28
Medlem
saijas avatar
Roligaste avsnittet hittills , roligast var när blåsdockan rörde på sig och Frank trodde det var för den aggressiva musiken
Citera
2010-10-02, 19:05
Medlem
Losifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dnan0912
Kändes som ett splittrat avsnitt. Toppar och dalar. Implicationsgrejen var rolig som sagt. Den uppblåsbara dockan som sprattlade på den brinnande och sjunkande skutan tyckte jag var rolig men det är kanske bara jag
Typ dom där sakerna som jag också skrattade åt + när Dee dansade till Franks valda musik uppe på båten, det såg så psykedeliskt b ut haha.
Citera
2010-10-02, 19:34
Medlem
Eitzels avatar
Senaste avsnittet höll väl ganska medelmåttig klass men det är alltid trevligt när ett avsnitt utspelar sig i en miljö som ändå inte känns så bekant och hemtam.
Just nu är jag inne i en period där jag är rätt så trött på Dennis och Mac och deras odrägliga beteende. Oftast tycker jag det är lite småkul men just nu som sagt gillas det inte.

Det som gör hela serien är de där små sakerna som trots all sin absurdhet känns fullständigt normala. Ungefär som i slutet av senaste avsnittet och Charlie & co kravlar sig upp på bryggan och hela situationen med båten, branden och ballongbruden (?) var den naturligaste saken i världen.
Citera
2010-10-02, 21:23
Medlem
Pansarmeyers avatar
Vet ngn om säsong 3 och framåt går att få tag på i Sverige (icke-import)?
Citera
2010-10-02, 21:45
Medlem
cudders avatar
Åh vad jag gillade gårdagens avsnitt!
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarmeyer
Vet ngn om säsong 3 och framåt går att få tag på i Sverige (icke-import)?
http://www.megastore.se/template/next%2CProduct.vm?itemid=1970065&source=1900

det var den enda jag kunde hitta
Citera
2010-10-02, 23:26
Medlem
Pansarmeyers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cudder
Åh vad jag gillade gårdagens avsnitt!
http://www.megastore.se/template/next%2CProduct.vm?itemid=1970065&source=1900

det var den enda jag kunde hitta

Aah. Tack för det. Tyvärr region 1 dock. Förstår inte varför man inte så fort som möjligt tar in denna serie och översätter istället för att satsa på nonsens som Sjukan och CSI.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in