2009-10-31, 18:19
Medlem
Telefonverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detfårinteplats
Var inte sn nu... Visst var det lite segt, rent generellt, men det r inte alltid ltt att producera msterverk.

Jag vet inte jag, men jag skrattade spass att hunden blev rdd fr mig nr Cricket fick soptunnan i halsen. I lol'd out loud!

du skrattade rakt ut rakt ut? Frlt
Citera
2009-10-31, 19:48
Medlem
Detfrinteplatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotmosrullen
Var det nn mer n jag som undrade varfr han sg s stdad ut i brjan? Han r vl fortfarande en street-rat

Har du aldrig sett A-lagare? Dom har slickat hr och rker cigaretter. Grna jeansjacka p det. Titta p Macs pappa, han har ocks slickat hr, och dessutom stabbar han pedofiler och smugglar heroin i rven.

Citat:
du skrattade rakt ut rakt ut? Frlt

D fr jag vl svara med: Trolling is a art.
Senast redigerad av Detfrinteplats 2009-10-31 kl. 19:51.
Citera
2009-11-01, 20:54
Medlem
upperclassheros avatar
Ngon som vet vad "whoop that as" lten som spelas i avsnitt sex heter/r gjord av?
Har frskt googla fram svaret utan resultat.
Citera
2009-11-01, 21:11
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upperclasshero
Ngon som vet vad "whoop that as" lten som spelas i avsnitt sex heter/r gjord av?
Har frskt googla fram svaret utan resultat.
http://www.dailymotion.com/video/x27...re-it-is_music

den du tnker p?
Citera
2009-11-01, 22:11
Medlem
upperclassheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainInsane-o
http://www.dailymotion.com/video/x27...re-it-is_music

den du tnker p?

Exakt! Tackar!

WHOOP THAT ASS!
Citera
2009-11-02, 13:39
Medlem
seraphs avatar
Vad r Rickety Crickets historia? Han r ju en luffare senast man sg honom.
Citera
2009-11-02, 18:10
Medlem
Detfrinteplatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seraph
Vad r Rickety Crickets historia? Han r ju en luffare senast man sg honom.

Han var prst i frsta avsnittet han var med i, och Dee frfrde honom s att han skulle vlsigna en flck som sg ut som Maria. Han sa upp sig och hamnade p gatan. Sen blev han beroende av kokain och fick benen snderslagna av maffian.
Senast redigerad av Detfrinteplats 2009-11-02 kl. 18:14.
Citera
2009-11-02, 19:47
Medlem
Frontschweins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detfårinteplats
Han var prst i frsta avsnittet han var med i, och Dee frfrde honom s att han skulle vlsigna en flck som sg ut som Maria. Han sa upp sig och hamnade p gatan. Sen blev han beroende av kokain och fick benen snderslagna av maffian.
Bara det hr jag citerar nu r ju bevis nog fr alla som inte sett denna serie att man br gra det OMEDELBART
Citera
2009-11-03, 18:23
Medlem
seraphs avatar
Och hur r historien om Franks pengar? Hur kunde hans fru (dee o dennis mamma) testamentera alla Franks pengar till Bruce Mathis? Men under seriens gng ser ser man flertalet gnger att Frank har mycket pengar. Han ger ju hlfen av baren och man har ftt reda p att Frank gde en sweatshop i vietnam -93.
Senast redigerad av seraph 2009-11-03 kl. 18:25.
Citera
2009-11-03, 18:54
Medlem
Citat:
Och hur r historien om Franks pengar? Hur kunde hans fru (dee o dennis mamma) testamentera alla Franks pengar till Bruce Mathis? Men under seriens gng ser ser man flertalet gnger att Frank har mycket pengar. Han ger ju hlfen av baren och man har ftt reda p att Frank gde en sweatshop i vietnam -93.
Han kan vl inte gett bort sina pengar? Tycker alltid han har en jvla massa stlar.
Citera
2009-11-03, 19:41
Medlem
fredrocks avatar
Citat:
allts, pengarna som bruce fr r ju franks i den mening att han har tjnat dem och hon skrev vl s fr att reta honom. han har ju stoppat undan en massa pengar, som nr han gmde stlar p ett konto i charlies namn.
Citera
2009-11-03, 20:01
Bannlyst
Citat:
frank jobbade ihop alla pengarna, dom skiljde sig och pengarna som frugan fick rvde Bruce.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in