Flashback bygger pepparkakshus!
2009-10-31, 18:19
Medlem
Telefonverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detfårinteplats
Var inte sån nu... Visst var det lite segt, rent generellt, men det är inte alltid lätt att producera mästerverk.

Jag vet inte jag, men jag skrattade såpass att hunden blev rädd för mig när Cricket fick soptunnan i halsen. I lol'd out loud!

du skrattade rakt ut rakt ut? Förlåt
Citera
2009-10-31, 19:48
Medlem
Detfårinteplatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotmosrullen
Var det nån mer än jag som undrade varför han såg så städad ut i början? Han är väl fortfarande en street-rat

Har du aldrig sett A-lagare? Dom har slickat hår och röker cigaretter. Gärna jeansjacka på det. Titta på Macs pappa, han har också slickat hår, och dessutom stabbar han pedofiler och smugglar heroin i röven.

Citat:
du skrattade rakt ut rakt ut? Förlåt

Då får jag väl svara med: Trolling is a art.
Senast redigerad av Detfårinteplats 2009-10-31 kl. 19:51.
Citera
2009-11-01, 20:54
Medlem
upperclassheros avatar
Någon som vet vad "whoop that as" låten som spelas i avsnitt sex heter/är gjord av?
Har försökt googla fram svaret utan resultat.
Citera
2009-11-01, 21:11
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upperclasshero
Någon som vet vad "whoop that as" låten som spelas i avsnitt sex heter/är gjord av?
Har försökt googla fram svaret utan resultat.
http://www.dailymotion.com/video/x27ytn_tag-team-whoomp-there-it-is_music

den du tänker på?
Citera
2009-11-01, 22:11
Medlem
upperclassheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainInsane-o
http://www.dailymotion.com/video/x27ytn_tag-team-whoomp-there-it-is_music

den du tänker på?

Exakt! Tackar!

WHOOP THAT ASS!
Citera
2009-11-02, 13:39
Medlem
seraphs avatar
Vad är Rickety Crickets historia? Han är ju en luffare senast man såg honom.
Citera
2009-11-02, 18:10
Medlem
Detfårinteplatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seraph
Vad är Rickety Crickets historia? Han är ju en luffare senast man såg honom.

Han var präst i första avsnittet han var med i, och Dee förförde honom så att han skulle välsigna en fläck som såg ut som Maria. Han sa upp sig och hamnade på gatan. Sen blev han beroende av kokain och fick benen sönderslagna av maffian.
Senast redigerad av Detfårinteplats 2009-11-02 kl. 18:14.
Citera
2009-11-02, 19:47
Medlem
Frontschweins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detfårinteplats
Han var präst i första avsnittet han var med i, och Dee förförde honom så att han skulle välsigna en fläck som såg ut som Maria. Han sa upp sig och hamnade på gatan. Sen blev han beroende av kokain och fick benen sönderslagna av maffian.
Bara det här jag citerar nu är ju bevis nog för alla som inte sett denna serie att man bör göra det OMEDELBART
Citera
2009-11-03, 18:23
Medlem
seraphs avatar
Och hur är historien om Franks pengar? Hur kunde hans fru (dee o dennis mamma) testamentera alla Franks pengar till Bruce Mathis? Men under seriens gång ser ser man flertalet gånger att Frank har mycket pengar. Han äger ju hälfen av baren och man har fått reda på att Frank ägde en sweatshop i vietnam -93.
Senast redigerad av seraph 2009-11-03 kl. 18:25.
Citera
2009-11-03, 18:54
Medlem
Citat:
Och hur är historien om Franks pengar? Hur kunde hans fru (dee o dennis mamma) testamentera alla Franks pengar till Bruce Mathis? Men under seriens gång ser ser man flertalet gånger att Frank har mycket pengar. Han äger ju hälfen av baren och man har fått reda på att Frank ägde en sweatshop i vietnam -93.
Han kan väl inte gett bort sina pengar? Tycker alltid han har en jävla massa stålar.
Citera
2009-11-03, 19:41
Medlem
fredrocks avatar
Citat:
alltså, pengarna som bruce får är ju franks i den mening att han har tjänat dem och hon skrev väl så för att reta honom. han har ju stoppat undan en massa pengar, som när han gömde stålar på ett konto i charlies namn.
Citera
2009-11-03, 20:01
Bannlyst
Citat:
frank jobbade ihop alla pengarna, dom skiljde sig och pengarna som frugan fick ärvde Bruce.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in