2010-11-05, 15:40
Medlem
Falcos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 90an
Helt klart min favoritserie och humor som passar mig perfekt. Kan inte frst att inte fler gillar IASIP, r vi en liten skara som som frstr oss p serien eller har den bara inte ntt ut till mycket folk i Sverige?

Hller dock med om att dagens avsnitt inte var det bsta, tyckte dock Charlie p slutet var klockren

I am a janitor now.

Av de som sett serien tycker jag de flesta diggar den. Dock r det mnga som missat den helt.
Citera
2010-11-05, 16:11
Medlem
GoogleThats avatar
Detta avsnittet var inte mycket hnga i granen, speciellt inte med IASIP-mtt.
Citera
2010-11-05, 21:24
Medlem
Bajslocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 90an
Helt klart min favoritserie och humor som passar mig perfekt. Kan inte frst att inte fler gillar IASIP, r vi en liten skara som som frstr oss p serien eller har den bara inte ntt ut till mycket folk i Sverige?

Hller dock med om att dagens avsnitt inte var det bsta, tyckte dock Charlie p slutet var klockren

I am a janitor now.

Jag tror att man mste ha en lite speciell humor fr att uppskatta IASIP.

Annars tycker jag faktiskt att det r lite sknt att kolla p en serie som inte s mnga andra(Svenskar) kollar p
Citera
2010-11-05, 22:43
Medlem
overstepss avatar
Citera
2010-11-06, 00:48
Medlem
Vad kommer att hnda nu? Hur lnge kommer det g innan Charlie fr sparken ifrn skolan?
Citera
2010-11-06, 00:51
Medlem
Tasken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dazed-and-confused
Gillar inte riktigt frsken till mer handling eller vad man ska sga som finns i ssong 6, gillar att avsnitten tidigare har varit ganska s typ fristende.

Hller med. 100%.
Citera
2010-11-06, 07:33
Medlem
Falcos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dazed-and-confused
Gillar inte riktigt frsken till mer handling eller vad man ska sga som finns i ssong 6, gillar att avsnitten tidigare har varit ganska s typ fristende.

Fast bland de bttre avsnitten i de tidigare ssongerna r det tvdelade avsnittet dr gnget r skyldig maffian pengar.
Citera
2010-11-06, 08:37
Medlem
Jag tycker att det var ett riktigt bra avsnitt. Kommer serist inte ihg ett avsnitt som varit dligt och det r ju ganska imponerande att en serie med s mnga ssonger fortstter att vara bra, till skillnad frn s mnga andra t.ex. big bang theory, som nu brjar bli riktigt dligt och uttjatat.

Det bsta i det hr avsnittet r enligt mig restaurangbesket och ceremonin som de hade fr den nya medlemmen. Dom tog det hela s serist, kldde upp sig osv. Men sen tar deras vanfrestllningar och och deras egna rutiner inom gruppen verhanden s att en normal mnniska omjligt kan bli en del av deras gng.
Citera
2010-11-06, 11:51
Medlem
ericmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Fast bland de bttre avsnitten i de tidigare ssongerna r det tvdelade avsnittet dr gnget r skyldig maffian pengar.

He said he wanted many, many thousands of green people from history times!
Citera
2010-11-06, 16:50
Medlem
dazed-and-confuseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Ja eller det dr Dennis och Dee lyfter socialbidrag och blir crackberoende men nu r det mer nt slags jvla drama.
Citera
2010-11-06, 16:56
Medlem
Rotmosrullens avatar
Serien passar sig bttre med enkla plots dr karaktrerna fr spelas ut mer. Poolavsnittet r drfr det avsnitt jag tycker bst om n s lnge p nya ssongen. Och btavsnittet naturligtvis. Enkel story "The gangs buys a boat".

Vet inte varfr men jag str mig som fan p graviditeten har varit s sjukt uppenbart hela ssongen.

Kunde inte Rob och Kaitlin tajma in ungjveln s det inte blir en lam plotdevice?

Hoppas fr vrigt att Charlie frsker gra en "good will hunting" p skolan
Citera
2010-11-06, 18:09
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotmosrullen
Serien passar sig bttre med enkla plots dr karaktrerna fr spelas ut mer. Poolavsnittet r drfr det avsnitt jag tycker bst om n s lnge p nya ssongen. Och btavsnittet naturligtvis. Enkel story "The gangs buys a boat".

Vet inte varfr men jag str mig som fan p graviditeten har varit s sjukt uppenbart hela ssongen.

Kunde inte Rob och Kaitlin tajma in ungjveln s det inte blir en lam plotdevice?

Hoppas fr vrigt att Charlie frsker gra en "good will hunting" p skolan

Hahaha DET skulle vara awesome
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in