Flashback bygger pepparkakshus!
2012-07-15, 09:20
Medlem
En av de bästa serierna genom tiderna. MEN - när börjar den igen ?
Citera
2012-07-15, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2HeadsOnEagle
En av de bästa serierna genom tiderna. MEN - när börjar den igen ?

Ny säsong kommer i september.
Citera
2012-07-16, 16:23
Medlem
Heyoo bitches Oh vad jag älskar den här serien.
En bra grej med iasip är ju att man inte har samma favoritkaraktär utan de varierar hela tiden just nu är Mac helt klart min favorit. De är väl bara Sweet Dee som inte har varit favoriten nångång hon är ju rolig men hon når inte riktigt upp till grabbarna bara, gillar speciellt när hon går lös på nån utanför gänget tex spinningtränaren and you shouldnt dress like a bumblebee bitch klockrent.
Alla ansiktsuttryck är också riktigt roliga speciellt Dennis.

Vissa avsnitt har jag säkert sett uppemot 20 gånger dem jag har sett mest är nog favoriten The Gang Gets Invincible och Dennis and Dee go on welfare
Har försökt få mina kompisar att börja titta på den här serien men dem vägrar så därför går jag med här och diskuterar med er ist.
Nästan så man längtar till hösten så man får se dem här idioterna hitta på lite mer galenskap.
Citera
2012-08-16, 00:42
Medlem
Är det bara jag som tycker slutet på "Charlie and Mac write a movie" är så jävla kul?
När Frank tar över som en "extra" i en M Night film och ligger och äter korv, när han ska spelade död, haha har aldrig garvat så mycket.
Citera
2012-08-16, 02:51
Medlem
TaxMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jtjohan
Heyoo bitches Oh vad jag älskar den här serien.
En bra grej med iasip är ju att man inte har samma favoritkaraktär utan de varierar hela tiden just nu är Mac helt klart min favorit. De är väl bara Sweet Dee som inte har varit favoriten nångång hon är ju rolig men hon når inte riktigt upp till grabbarna bara, gillar speciellt när hon går lös på nån utanför gänget tex spinningtränaren and you shouldnt dress like a bumblebee bitch klockrent.
Alla ansiktsuttryck är också riktigt roliga speciellt Dennis.

Vissa avsnitt har jag säkert sett uppemot 20 gånger dem jag har sett mest är nog favoriten The Gang Gets Invincible och Dennis and Dee go on welfare
Har försökt få mina kompisar att börja titta på den här serien men dem vägrar så därför går jag med här och diskuterar med er ist.
Nästan så man längtar till hösten så man får se dem här idioterna hitta på lite mer galenskap.
Dennis är nog favoriten. Älskar att han blir mer och mer psykopatisk ju längre serien fortsätter.
Citera
2012-08-16, 02:57
Medlem
lundagrens avatar
Alla subtila saker som pekar på att dennis är våltäktsman tycker jag är roligt. I båtavsnittet och när han blir arg på reunion t ex och har massa rep o tejp i bilen t ex =)
Citera
2012-08-18, 02:24
Medlem
SMguld01s avatar
Kommer i oktober.

Fan vad jag längtar!

http://www.youtube.com/watch?v=HrQBs1YqWX8
Citera
2012-08-18, 10:53
Medlem
daggeulricHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMguld01
Kommer i oktober.

Fan vad jag längtar!

http://www.youtube.com/watch?v=HrQBs1YqWX8

Extremt mycket! Hur länge sedan var det säsong sju kom ut egentligen?

Kram.
Citera
2012-08-18, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxMonkey
Dennis är nog favoriten. Älskar att han blir mer och mer psykopatisk ju längre serien fortsätter.

Jo Dennis var också min favorit länge men nu har Mac gått om. Men helt klart att Dennis är mest störd i gänget även fast alla i gänget är idioter men dennis tar de till en helt annan nivå
Citera
2012-08-19, 20:25
Medlem
Bongmons avatar
Har bara sett nått avsnitt på tv då¨o då, laddade hem hela skiten för nån vecka sen, är på S3E10.. Dethär är guld!
Citera
2012-08-19, 21:11
Medlem
Måste säga att jag tycker serien tappat sista säsongen. Stördheten i det hela har börjat kännas lite krystad, och det brukar aldrig vara ett gott tecken.
Citera
2012-08-21, 14:10
Medlem
Hola!

Är det någon som vet något bra ställe att köpa dvd boxar med denna eminenta serie. Jag köpte från ginza men det är ju bara två första säsongerna... Vill ha alla!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in