2011-11-26, 10:35
Medlem
Detfrinteplatss avatar
Har Mac ett riktigt namn? Alla andra i serien har fullstndiga namn, Charlie Kelly, Frank, Deandra och Dennis Reynolds. Men Mac har inget riktigt namn svitt jag vet, och alla kallar hans mamma fr "Mrs Mac".

What's up with that?
Citera
2011-11-26, 18:17
Medlem
Laxons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detfårinteplats
Har Mac ett riktigt namn? Alla andra i serien har fullstndiga namn, Charlie Kelly, Frank, Deandra och Dennis Reynolds. Men Mac har inget riktigt namn svitt jag vet, och alla kallar hans mamma fr "Mrs Mac".

What's up with that?

Nix, man har aldrig ftt veta vad han heter i efternamn, vilket ju faktiskt r ganska kul. Det framgr tydligast nr de gr Leathal Weapon 5 och alla de medverkandes namn str i brjan av filmen.
Citera
2011-12-02, 09:34
Medlem
Professorn.s avatar
Galet roligt avsnitt! Jag lskade det i alla fall, fan vad orolig jag var dr ett tag men dom senaste avsnitten har hllit vldigt hg klass m jag sga.
Citera
2011-12-02, 11:01
Medlem
Dennis kasettbandssamling var absolut roligast under dagens avsnitt. Vilket psycho hehe
Citera
2011-12-02, 12:05
Medlem
daggeulricHs avatar
Tycker fan detta var top 2 roligaste avsnitt genom hela serien. Sjukt bra.

Kram.
Citera
2011-12-02, 12:47
Medlem
GoogleThats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qpasatiabuena
Dennis kasettbandssamling var absolut roligast under dagens avsnitt. Vilket psycho hehe

S sjukt random att han har ldan med inspelningar i bakstet p bilen... Men det r ju Dennis i ett ntskal s :P
Senast redigerad av GoogleThat 2011-12-02 kl. 12:57.
Citera
2011-12-02, 13:01
Medlem
SMguld01s avatar
Mycket bra avsnitt!
Gillade Frank's snack om allt de har gjort genom ret!
Citera
2011-12-02, 14:15
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoogleThat
S sjukt random att han har ldan med inspelningar i bakstet p bilen... Men det r ju Dennis i ett ntskal s :P

Jag gillade det faktum att han spelat in det p KASSETTER! Av ngon anledning s blev det hela roligare p grund av det.

Dee fastnar i kloaken... klassiskt.
Citera
2011-12-04, 00:38
Medlem
Tycker det var ett stabilt avsnitt men brjar bli lite irriterad p den stndiga nostalgin. Knns som de mesta gr ut p referenshumor till tidigare episoder.
Citera
2011-12-04, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuoteUnquote
Tycker det var ett stabilt avsnitt men brjar bli lite irriterad p den stndiga nostalgin. Knns som de mesta gr ut p referenshumor till tidigare episoder.

Ett tecken p slutet kanske? Nej s kan det inte vara, hemska tanke!
Charlie r den absoluta favoriten i gnget, har en granne som r vldigt lik honom till utseende, inte till stt dock, hade varit sjukt kul med en egen version av honom p vningen under.
Citera
2011-12-04, 22:43
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junkiestars
Ett tecken p slutet kanske? Nej s kan det inte vara, hemska tanke!
Charlie r den absoluta favoriten i gnget, har en granne som r vldigt lik honom till utseende, inte till stt dock, hade varit sjukt kul med en egen version av honom p vningen under.

Det har sin nackdelar dock. Glm smnen med tanke p alla katter han lockar till sig genom att ta kattmat (s han kan sova, det r ju s svrt annars med alla jvla katter!)
Citera
2011-12-04, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Det har sin nackdelar dock. Glm smnen med tanke p alla katter han lockar till sig genom att ta kattmat (s han kan sova, det r ju s svrt annars med alla jvla katter!)

haha tnkte inte p det, men fr man katt i vggarna s kan han ju fiska ut dom iallafall
Ska gra en pro vs con lista imorgon ver att ha Charlie som granne, vi fr se utgngen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in