Flashback bygger pepparkakshus!
2011-11-26, 10:35
Medlem
Detfårinteplatss avatar
Har Mac ett riktigt namn? Alla andra i serien har fullständiga namn, Charlie Kelly, Frank, Deandra och Dennis Reynolds. Men Mac har inget riktigt namn såvitt jag vet, och alla kallar hans mamma för "Mrs Mac".

What's up with that?
Citera
2011-11-26, 18:17
Medlem
Laxons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detfårinteplats
Har Mac ett riktigt namn? Alla andra i serien har fullständiga namn, Charlie Kelly, Frank, Deandra och Dennis Reynolds. Men Mac har inget riktigt namn såvitt jag vet, och alla kallar hans mamma för "Mrs Mac".

What's up with that?

Nix, man har aldrig fått veta vad han heter i efternamn, vilket ju faktiskt är ganska kul. Det framgår tydligast när de gör Leathal Weapon 5 och alla de medverkandes namn står i början av filmen.
Citera
2011-12-02, 09:34
Medlem
Professorn.s avatar
Galet roligt avsnitt! Jag älskade det i alla fall, fan vad orolig jag var där ett tag men dom senaste avsnitten har hållit väldigt hög klass må jag säga.
Citera
2011-12-02, 11:01
Medlem
Dennis kasettbandssamling var absolut roligast under dagens avsnitt. Vilket psycho hehe
Citera
2011-12-02, 12:05
Medlem
daggeulricHs avatar
Tycker fan detta var top 2 roligaste avsnitt genom hela serien. Sjukt bra.

Kram.
Citera
2011-12-02, 12:47
Medlem
GoogleThats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qpasatiabuena
Dennis kasettbandssamling var absolut roligast under dagens avsnitt. Vilket psycho hehe

Så sjukt random att han har lådan med inspelningar i baksätet på bilen... Men det är ju Dennis i ett nötskal så :P
Senast redigerad av GoogleThat 2011-12-02 kl. 12:57.
Citera
2011-12-02, 13:01
Medlem
SMguld01s avatar
Mycket bra avsnitt!
Gillade Frank's snack om allt de har gjort genom året!
Citera
2011-12-02, 14:15
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoogleThat
Så sjukt random att han har lådan med inspelningar i baksätet på bilen... Men det är ju Dennis i ett nötskal så :P

Jag gillade det faktum att han spelat in det på KASSETTER! Av någon anledning så blev det hela roligare på grund av det.

Dee fastnar i kloaken... klassiskt.
Citera
2011-12-04, 00:38
Medlem
Tycker det var ett stabilt avsnitt men börjar bli lite irriterad på den ständiga nostalgin. Känns som de mesta går ut på referenshumor till tidigare episoder.
Citera
2011-12-04, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuoteUnquote
Tycker det var ett stabilt avsnitt men börjar bli lite irriterad på den ständiga nostalgin. Känns som de mesta går ut på referenshumor till tidigare episoder.

Ett tecken på slutet kanske? Nej så kan det inte vara, hemska tanke!
Charlie är den absoluta favoriten i gänget, har en granne som är väldigt lik honom till utseende, inte till sätt dock, hade varit sjukt kul med en egen version av honom på våningen under.
Citera
2011-12-04, 22:43
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junkiestars
Ett tecken på slutet kanske? Nej så kan det inte vara, hemska tanke!
Charlie är den absoluta favoriten i gänget, har en granne som är väldigt lik honom till utseende, inte till sätt dock, hade varit sjukt kul med en egen version av honom på våningen under.

Det har sin nackdelar dock. Glöm sömnen med tanke på alla katter han lockar till sig genom att äta kattmat (så han kan sova, det är ju så svårt annars med alla jävla katter!)
Citera
2011-12-04, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Det har sin nackdelar dock. Glöm sömnen med tanke på alla katter han lockar till sig genom att äta kattmat (så han kan sova, det är ju så svårt annars med alla jävla katter!)

haha tänkte inte på det, men får man katt i väggarna så kan han ju fiska ut dom iallafall
Ska göra en pro vs con lista imorgon över att ha Charlie som granne, vi får se utgången
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in