Flashback bygger pepparkakshus!
2015-03-09, 19:32
Medlem
Jag är väldigt positivt överraskat av denna säsong. Fruktansvärt imponerande att av dom att fortfarande hålla igång med en så bra nivå efter tio säsonger, komiska genier är dom. Enda svaga avsnittet hittills i nuvarande säsong var det första, som var ett riktigt bottennapp med deras mått mätt.
Citera
2015-03-09, 20:32
Medlem
KattPerssons avatar
Lite kul att Charlie är rädd för sin egen skapelse
Citera
2015-03-09, 23:36
Medlem
teddyB_VBGs avatar
Japp dom fortsätter att leverera!
Med tanke på Devitos "body of work" blir allt han gör nästan roligare!
Han äger ju ett av de mest respekterade produktionsbolagen som hjälp att producera Pulp Fiction, Erin Brockovich mm., vunnit Emmys, för att sen kravla sig naken ur en soffa!
Citera
2015-03-10, 13:06
Medlem
Kickexs avatar
Vilka är era favorit karaktärer förutom huvudrollerna?
Själv kan jag kan inte få nog av Cricket. Jag garvar varje gång han dyker upp. Jag undrar hur mycket mer av ett helvete han kan få.
McPoyle bröderna är väl rätt så roliga också men på ett mer motbjudande sätt.

Citat:
Ursprungligen postat av Gabrio
Kul att Macs sexuella läggning äntligen avslöjades också haha
Jag är fortfarande mer angelägen att få reda på om Frank är Charlies far.
Senast redigerad av Kickex 2015-03-10 kl. 13:08.
Citera
2015-03-10, 17:53
Medlem
TaxMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Själv kan jag kan inte få nog av Cricket. Jag garvar varje gång han dyker upp. Jag undrar hur mycket mer av ett helvete han kan få.
Macs mamma och advokaten är mina favoriten bland birollerna.
Citera
2015-03-10, 18:09
Medlem
von_Ss avatar
Cricket är jävligt bra. Min favorit av birollerna är dock Waitress. Inte för att hon själv är jätterolig men hela grejen med hon och Charlie är härlig. Man undrar ju om de ska få varandra till slut
Citera
2015-03-10, 18:47
Medlem
Citat:

Cricket och McPoyles är såklart givna på en sån lista. Uncle Jack, Charlies morbror, är en ganska bisarr karaktär också.

Citat:
Ursprungligen postat av TaxMonkey
Macs mamma och advokaten är mina favoriten bland birollerna.

Gillar också advokaten, får man veta hans namn någon gång? Kan inte minnas att det har nämnts, och hittar inget nu när jag googlade lite snabbt.

Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Cricket är jävligt bra. Min favorit av birollerna är dock Waitress. Inte för att hon själv är jätterolig men hela grejen med hon och Charlie är härlig. Man undrar ju om de ska få varandra till slut

Känns väl inte så troligt, men man vet ju aldrig. I seriens sista episod kanske dom drar till med ett sånt där smörigt slut som man brukar se i amerikansk b-romantik. Med tårar, passande musik och en stor åskådarskara som jublar och applåderar när Charlie och Waitress förenas i en utdragen kyss.
Citera
2015-03-10, 18:59
Medlem
swimp78s avatar
Är det nån annan som tänkt att den där tjocka killen (Bill Ponderorsa, bror till hon med en "dead tooth") är otroligt lik den svenske komikern Johan Pettersson som synts i bla partaj. doktor mugg, hem till midgård mfl
Senast redigerad av swimp78 2015-03-10 kl. 19:05.
Citera
2015-03-10, 19:00
Medlem
Cristuphers avatar
Citat:

Jag är fortfarande mer angelägen att få reda på om Frank är Charlies far.

Gillar Artemis, framförallt i det tidigare episoderna. "The only way to make it is to shake it, and that´s what I do, I shake it."

"The names is Artemis, I have a bleached asshole"
Citera
2015-03-10, 22:23
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Cricket och McPoyles är såklart givna på en sån lista. Uncle Jack, Charlies morbror, är en ganska bisarr karaktär också.
Ja, dom två får man ju inte glömma! Riktigt skojiga!

Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Känns väl inte så troligt, men man vet ju aldrig. I seriens sista episod kanske dom drar till med ett sånt där smörigt slut som man brukar se i amerikansk b-romantik. Med tårar, passande musik och en stor åskådarskara som jublar och applåderar när Charlie och Waitress förenas i en utdragen kyss.
Har tänkt på det tidigare. Men bryr mig egentligen inte så mycket då höjdpunkten i den side-storyn var Charlies "Up"- segment. Riktigt roligt så jag tror inte att dom kommer toppa det.
Citera
2015-03-11, 02:17
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Man undrar ju om de ska få varandra till slut
Kanske är en liten tröst att skådespelarna är gifta IRL

Min favoritsidokaraktär är lätt Cricket. Blir överlycklig varje gång han dyker upp för då vet man att det blir ett awesome avsnitt.
Citera
2015-03-13, 10:22
Medlem
KattPerssons avatar
Det var ingen liten mängd blod de stal från Frank
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in