2015-03-09, 19:32
Medlem
Jag r vldigt positivt verraskat av denna ssong. Fruktansvrt imponerande att av dom att fortfarande hlla igng med en s bra niv efter tio ssonger, komiska genier r dom. Enda svaga avsnittet hittills i nuvarande ssong var det frsta, som var ett riktigt bottennapp med deras mtt mtt.
Citera
2015-03-09, 20:32
Medlem
KattPerssons avatar
Lite kul att Charlie r rdd fr sin egen skapelse
Citera
2015-03-09, 23:36
Medlem
teddyB_VBGs avatar
Japp dom fortstter att leverera!
Med tanke p Devitos "body of work" blir allt han gr nstan roligare!
Han ger ju ett av de mest respekterade produktionsbolagen som hjlp att producera Pulp Fiction, Erin Brockovich mm., vunnit Emmys, fr att sen kravla sig naken ur en soffa!
Citera
2015-03-10, 13:06
Medlem
Kickexs avatar
Vilka r era favorit karaktrer frutom huvudrollerna?
Sjlv kan jag kan inte f nog av Cricket. Jag garvar varje gng han dyker upp. Jag undrar hur mycket mer av ett helvete han kan f.
McPoyle brderna r vl rtt s roliga ocks men p ett mer motbjudande stt.

Citat:
Ursprungligen postat av Gabrio
Kul att Macs sexuella lggning ntligen avsljades ocks haha
Jag r fortfarande mer angelgen att f reda p om Frank r Charlies far.
Senast redigerad av Kickex 2015-03-10 kl. 13:08.
Citera
2015-03-10, 17:53
Medlem
TaxMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Sjlv kan jag kan inte f nog av Cricket. Jag garvar varje gng han dyker upp. Jag undrar hur mycket mer av ett helvete han kan f.
Macs mamma och advokaten r mina favoriten bland birollerna.
Citera
2015-03-10, 18:09
Medlem
von_Ss avatar
Cricket r jvligt bra. Min favorit av birollerna r dock Waitress. Inte fr att hon sjlv r jtterolig men hela grejen med hon och Charlie r hrlig. Man undrar ju om de ska f varandra till slut
Citera
2015-03-10, 18:47
Medlem
Citat:

Cricket och McPoyles r sklart givna p en sn lista. Uncle Jack, Charlies morbror, r en ganska bisarr karaktr ocks.

Citat:
Ursprungligen postat av TaxMonkey
Macs mamma och advokaten r mina favoriten bland birollerna.

Gillar ocks advokaten, fr man veta hans namn ngon gng? Kan inte minnas att det har nmnts, och hittar inget nu nr jag googlade lite snabbt.

Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Cricket r jvligt bra. Min favorit av birollerna r dock Waitress. Inte fr att hon sjlv r jtterolig men hela grejen med hon och Charlie r hrlig. Man undrar ju om de ska f varandra till slut

Knns vl inte s troligt, men man vet ju aldrig. I seriens sista episod kanske dom drar till med ett snt dr smrigt slut som man brukar se i amerikansk b-romantik. Med trar, passande musik och en stor skdarskara som jublar och applderar nr Charlie och Waitress frenas i en utdragen kyss.
Citera
2015-03-10, 18:59
Medlem
swimp78s avatar
r det nn annan som tnkt att den dr tjocka killen (Bill Ponderorsa, bror till hon med en "dead tooth") r otroligt lik den svenske komikern Johan Pettersson som synts i bla partaj. doktor mugg, hem till midgrd mfl
Senast redigerad av swimp78 2015-03-10 kl. 19:05.
Citera
2015-03-10, 19:00
Medlem
Cristuphers avatar
Citat:

Jag r fortfarande mer angelgen att f reda p om Frank r Charlies far.

Gillar Artemis, framfrallt i det tidigare episoderna. "The only way to make it is to shake it, and thats what I do, I shake it."

"The names is Artemis, I have a bleached asshole"
Citera
2015-03-10, 22:23
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Cricket och McPoyles r sklart givna p en sn lista. Uncle Jack, Charlies morbror, r en ganska bisarr karaktr ocks.
Ja, dom tv fr man ju inte glmma! Riktigt skojiga!

Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Knns vl inte s troligt, men man vet ju aldrig. I seriens sista episod kanske dom drar till med ett snt dr smrigt slut som man brukar se i amerikansk b-romantik. Med trar, passande musik och en stor skdarskara som jublar och applderar nr Charlie och Waitress frenas i en utdragen kyss.
Har tnkt p det tidigare. Men bryr mig egentligen inte s mycket d hjdpunkten i den side-storyn var Charlies "Up"- segment. Riktigt roligt s jag tror inte att dom kommer toppa det.
Citera
2015-03-11, 02:17
Medlem
oboyglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Man undrar ju om de ska f varandra till slut
Kanske r en liten trst att skdespelarna r gifta IRL

Min favoritsidokaraktr r ltt Cricket. Blir verlycklig varje gng han dyker upp fr d vet man att det blir ett awesome avsnitt.
Citera
2015-03-13, 10:22
Medlem
KattPerssons avatar
Det var ingen liten mngd blod de stal frn Frank
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in