Flashback bygger pepparkakshus!
2010-06-15, 14:58
Medlem
GoogleThats avatar
Har ni sett alla briljanta klipp på youtube med Always Sunny skådisarna?
Jag börjar med Charlie Day, sen kan ni klicka er vidare om ni missat detta
http://www.youtube.com/watch?v=pwLDDG18Bd0
Citera
2010-06-15, 15:28
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zanga
Under s1 har serien inte kommit i gång på riktigt än.. s2-4 är helt jävla underbara!

Och bäst av alla är senaste säsongen.
Citera
2010-06-15, 17:01
Medlem
KlausDaimlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Och bäst av alla är senaste säsongen.
Jag skulle tvärtom säga att senaste säsongen är den sämsta. Det känns som om de flesta avsnitten aldrig kommer igång riktigt, det blir mer av olika sketcher (dock väldigt bra sketcher) än hela avsnitt. Självklart finns det undantag; exempelvis avsnittet med Honey & Vinegar real estate.
Citera
2010-06-15, 17:15
Medlem
Falcãos avatar
Tycker flera av de absolut bästa avsnitten i serien har varit i den senaste säsongen. Avsnitt som The Gang Exploits the Mortgage Crisis, The Gang Gives Frank an Intervention, The Waitress is Getting Married och Paddy's Pub: Home of the Original Kitten kan jag se hur många gånger som helst.
Citera
2010-06-16, 00:28
Medlem
MrFidolins avatar
Citat:
Tycker flera av de absolut bästa avsnitten i serien har varit i den senaste säsongen. Avsnitt som The Gang Exploits the Mortgage Crisis, The Gang Gives Frank an Intervention, The Waitress is Getting Married och Paddy's Pub: Home of the Original Kitten kan jag se hur många gånger som helst.

Ja, nej jag håller med dig.
Skit roliga avsnitt men dock så tycker jag att det är den sämsta säsongen
Citera
2010-06-16, 09:33
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFidolin
Ja, nej jag håller med dig.
Skit roliga avsnitt men dock så tycker jag att det är den sämsta säsongen

Till och med sämre än den första? Minns att jag tyckte den säsongen var kul när man såg den första gången men nu när man sett vad som komma skulle så känns den ju otroligt tam.
Citera
2010-06-16, 10:58
Medlem
GoogleThats avatar
Citat:
Till och med sämre än den första? Minns att jag tyckte den säsongen var kul när man såg den första gången men nu när man sett vad som komma skulle så känns den ju otroligt tam.

Säsong 5 har varit den sämsta hittils, lite synd, eftersom säsong 4 var något otroligt briljant. Säsong 1 är bättre än säsong 5 i mitt tycke
Citera
2010-06-16, 11:03
Medlem
Falcãos avatar
Kan inte förstå hur det verkar råda konsensus om att senaste säsongen skulle vara svag. Kan knappt förstå att vi tittat på samma program då jag tycker den var helt jävla briljant.
Citera
2010-06-16, 11:05
Medlem
KlausDaimlers avatar
Citat:
Kan inte förstå hur det verkar råda konsensus om att senaste säsongen skulle vara svag. Kan knappt förstå att vi tittat på samma program då jag tycker den var helt jävla briljant.
Om man jämför med andra komediserier, ja. Men den når inte riktigt upp till samma nivå som tidigare säsonger.
Citera
2010-06-17, 09:52
Medlem
Tasken1s avatar
När kommer säsong 6?
Citera
2010-06-17, 09:57
Medlem
penol700s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tasken1
När kommer säsong 6?
16 september har den premiär.
13 nya avsnitt!
Citera
2010-06-28, 17:58
Medlem
djgoebbelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av penol700
16 september har den premiär.
13 nya avsnitt!

16 september?! Alldeles för lång tid kvar, får bli att värma upp och se om de andra säsongerna ännu en gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in